ja ik kan me zelf ook niet voorstellen dat die menstruatie geen menstruatie is geweest en het nu pas me nod is! dat is morgen dan 3 weken geleden dat ik me ovulatietesten 3 dagen posi waren.. maarja een licht posi zwangerschapstest liegt ook niet hihi ik heb net een ovutest gedaan want die had ik nog en die is ook positief! en een eisprong 2 dagen na me menstruatie kan ook niet! t zou toch wat zijn he als we allebei toch zwanger zijn hihi ( ik hoop het)
Vanochtend getest een geen streepje meer. Helaas. Is dus echt een menstruatie! Maar wat het nu wel was dan....mk?
Als je op meerdere testen binnen de afleestijd een streepje had, denk ik inderdaad dat er iets mis is gegaan bij de innesteling oid.. jammer Hoop snel een plakkerd!!!
Ik heb bij action nooit een valse tuurstreep gehad! Als ik negatief teste was t ook t oecht omowit! Toen ik ermee positief teste bleek ik ook echt zwanger! Een familielid van ons is de eerste drie maanden van haar zwangerschap gewoon ongesteld geworden hoor en heeft nu een kern gezonde kindje niet alle bloedingen duiden op een miskraam! Blijf doortesten meid. Als de testen oplopen, ben je echt wel zwanger zal voor je duimen!
Balen meid! Zo frustrerend ook! Ik hoop dat je snel weer opnieuw positief test van n plakkertje Ik zit nog in onzekerheid hoop snel duidelijkheid te hebben ook al is het geen goed nieuws want weten waar je niet aan toe bent is slopend
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Zal over een paar dagen nog wel een keer een testje doen voor de zekerheid. Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben....maar dan neemt je lichaam weer een loopje met je en stop je met bloedenna vijf dagen ipv acht....zal je net zien
Ach, had je al een beetje voorbereid. Hoopte voor jouw dat het niet zo was. Maar voor mij helaas heel herkenbaar. Waarschijnlijk is het innestelingen proces niet goed gegaan. De vk raadde mij aan na een week een laatste test. Als hij wit is, is alles goed weg. Als hij vaag blijft, even bellen met vk of ha! Sterkte, is niet leuk!!!