klussen NA pos ovu test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natasha28, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    hoi allemaal,

ik had eergisteravond een positieve ovulatietest en gisteravond was de test nog donkerder, dus zou ik gisteravond moeten klussen. Nu heb ik een vriend die erg veel moeite heeft met geplande sex. We hebben afgelopen maanden al erg veel mot hierover gehad en dus ook gisteravond. Gevolg: een huilende ik en GEEN sex.

Nu heeft hij vanmorgen gezegd dat ie het vanavond wel goed zal maken en zijn best zal doen, maar is het dan niet al te laat?

Ik heb vanmorgen weer even getest, maar de test was al een stuk minder positief.....
    Ik hoop dat iemand dit weet.

groetjes

Natasha

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geen idee hoe het staat met klussen na een iets minder positieve test.
    Zelf ok gedaan en ben helaaas vanmorgen ongi geworden.

Geef je 1 tip mee, vertel niet aan je vriend wanneer je ei is.
    Heb ik de vorige ronde wel gedaan en dat had geen goede invloed.
    Deze ronde vertel ik hem dus niets zodat er geen druk van zijn kant op staat.

3. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik ben bang dat dit te laat kan zijn... Zaad doet er een dag over om het eitje te bereiken en het eitje leeft maar een dag. Misschien moet je je vriend niet meer vertellen wanneer je eisprong is.. Wellicht is er nog een zaadje van een andere vrijpartij levend? Succes!

4. 2bb

2bb Niet meer actief

Gewoon klussen vanavond! na een positieve test sprint je ei na ongeveer 24 uur, dus vanavond hoeft niet te laat te zijn. Enne idd niet zeggen wanneer je ei is, maar hem verleiden werkt echt beter, sommige mannen worden nu eenmaal gestrest van het "moeten".

groetjes en veel plezier vanavond

5. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Dat is nou precies waar ik ook me zit. Ik heb ergens gelezen (dacht op ff) dat je ovulatie plaats vindt ongeveer 24 uur ná je EERSTE positieve test. In jouw geval zou dat dan dus gisteravond zijn geweest en is vanavond klussen misschien net te laat. :(
    Ik heb gisterochtend en vanochtend positief getest. Dus zou nu ongeveer m´n ovulatie moeten zijn. M´n temperatuur had vanmorgen een soort van dip dus dat zou best wel eens kunnen. Heeft vanavond klussen dan nog zin. Ik hoop ook dat er iemand is die hier meer van weet...

6. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Oh thanks 2bb voor het antwoord. Dus bij mij heeft het vanavond ook nog zin!

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Gewoon klussen , wie weet is t nog niet te laat!

8. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Gewoon klussen mss redt je het nog! En de volgende keer gewoon niet vertellen wanneer je ei is...doe ik ook niet, dan zeg ik gewoon dat het voor de fun is whahahahahahahaha...hoe bedoel je je man foppen!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Meiden, bij twijfel gewoon doen!

Baat het niet, dan schaadt het niet, toch? ;)

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    idd daar heb je helemaal gelijk in!
    Ik twijfelde zelf ook maar ga vanavond gewoon weer hoor haha...

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik heb nog wel een vraagje over ovutesten.

Ik heb in ronde 1 een cyclus gehad van 27 dagen en ronde 2 een cyclus van 31 dagen. Voor deze ronde zou ik daar het gemiddelde van kunnen nemen, dus 29 dagen. Ik hou zelf maar even de kortse periode aan omdat ik bang ben dat ik anders mijn ei mis.

Nou dat was ff wat voorinfo, hier dan mijn vraag:

Wanneer kan ik het beste gaan beginnen met testen? 2 dagen van te voren of beter langer of korter?

P.s. mijn banner staat ingesteld op het gemiddelde dus 29 dagen. Voor 27 dagen zou ik over 4 dagen mijn ei hebben.

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Vanf je eerste posi ovulatie test springt een eitje gemiddeld na 24 tot 36 uur!
    Een eitje kan 12 tot 24 uur leven, dus vaak heb je bij je 2de positieve test nog tijd genoeg!

Vanavond lekker klussen, dan kan het nog best op tijd zijn!

Enne volgende maand gewoon niet bespreken wanneer je ei is, dan heeft hij er waarschijnliojk ook geen moeite mee dat hij op precies dat moment moet klussen!

Succes meis!

13. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    dank jullie wel voor de antwoorden, maar mijn vriend kan ook tellen en zodra de tweede week er aan komt weet hij dat die week belangrijk is, dus verleiden heeft ie dan zeker door.

Ik ben benieuwd of er nog iets gebeurt vanavond....

Laatste keer was namelijk zaterdagochtend....dus dat leeft niet meer, zucht.....

groetjes

14. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Nou Natas ik ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan vanavond ;)

15. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    nou, niks nakkes nada!

op naar December.

groetjes

16. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Vervelend voor je!
    Maar vriendlief wil het zelf ook graag of......?
    Je zou toch denken dat ie er dan ooj voor gaat ook al is het gepland?!

Gelukkig hier geen last van van een man die niet wil klussen....
    Wil te vaak haha nee hoor gekkegheid!

17. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hé wat balen dat het niet gelukt is. Maar ik ben het eens met ccwoman: hij wil het toch ook? Ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn, maar ik weet wel dat ik goed pissig zou worden. Kijk als het niet lukt door vermoeidheid ofzo, tja dat kan gebeuren, maar niet wíllen klussen?! Heel naar. Want ik snap ook wel dat boos worden de druk alleen maar vergroot, maar ja zo zit ik in elkaar. Succes!

18. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Helemaal mee eens!
    Zou idd ook echt boos worden als mn vent zo zou doen op dat moment terwijl het toch echt nodig is als jullie samen een kindje willen!

19. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    hij wil heel graag zelfs, maar hij praat zichzelf een complex aan.
    Hij kan het niet onder druk....krijgt hem niet omhoog zeg maar.....
    nou ja op naar december, hij zegt dat ie het nu ook zat is, omdat we bijna een jaar bezig zijn. Dus laten we het hopen....

groetjes

20. 2bb

2bb Niet meer actief

Goh wat balen zeg! succes volgende maand...

groetjes

Deel Deze Pagina