Hoi meiden! Ik ben vandaag 3 dagen overtijd. Heb op mijn NOD getest maar deze was negatief. Denken jullie dat er een kans is dat ik toch zwanger ben?
Ik Zou het over een paar dagen weer proberen met een test. Het kan maar hoeft niet, dat je weinig hcg in je urine hebt. Maar kan natuurlijk ook negatief zijn. Succes!
Ik hou het al een hele tijd bij in een app en elke maand klopt het behalve deze keer, maar aangezien de test negatief was vind ik het zo vreemd.
Bijhouden in je app kan natuurlijk een keer afwijken. Gebruik je ovulatie testen of temperatuur je? Volgens mij kan je alleen dan vrijbzeker zijn van wanneer je ei was en dan nog kan het afhangen van je lf of je echt overtijd bent of een late eisprong had.
Ik heb even teruggekeken maar heb schijnbaar 2 dagen voor mijn NOD getest ipv op mijn NOD. Denk dat ik vanmiddag weer een keer ga testen.
Snap dat de app ook niet alles zegt hoor, maar zit nu al op dag 38 zonder ongesteld te zijn, de enige keer dat ik dat eerder had was ik zwanger.
Hoi allemaal, Even een vraag ook ik had 3 dagen geleden ongesteld moeten worden. Heb een vroege test gedaan en een normale beide negatief. Mijn borsten zijn op dit moment behoorlijk gespannen en heb ook al een aantal weken last van maagzuur en last van mijn onderrug en soms van mijn buik. Veel plassen zo als ik had voor de MK heb ik niet en soms wordt ik licht in mijn hoofd en S ochtends moet ik plots eten (dit deed ik namelijk nooit) anders krijg ik een misselijk gevoel. Ik weet niet wat ik er van moet denken ik heb 15 oktober 15 een MK gehad en heb mijn eisprong gevoelt we hebben geklutst en ik had gehoopt opnieuw zwanger te zijn. Ik heb een macroprolactionoom wat inhoud dat het een goedaardige hypofyse tumor heb die mijn hormonen door elkaar kunnen gooien zo heb ik van dec tot juni geen menstruatie gehad. Nu bang dat dat weer zou kunnen. Al heb ik nu wel zwangerschapskwaaltjes zou ik me zelf gek maken
@ts gefeliciteerd!!! @pixel, eisprong voelen is helaas niet betrouwbaar.waren je klachten van zwangerschap dan heb je ook een positieve test. Na mk kan cyclus helaas tijd ontregeld zijn.
Gefeliciteerd!! Ja kan alvast morgen bellen en dan zal je over een paar weken pas heen kunnen voor een echo