drie dagen voor nod veegje bloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ligakoekjuh, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik zit nu drie dagen voor nod en ik had net na plassen een piep klein veegje rozig bloed bij het afvegen zou dit wel en innesteling kunnen zijn? Zijn er mensen die dit ook hadden ?

2. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is dat helaas altijd slecht nieuws. Mijn menstruatie kondigt zich altijd aan met rozeverlies/bruinverlies en dat houdt dan paar dagen aan tot t echt doorbreekt.
    Innesteling 3 dagen voor nod is ook best laat toch?

Maar goed, ik hoop natuurlijk voor je dat je niet ongesteld bent en dat t toch wijst op een zwangerschap!!

3. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ik heb dat ook. Was 10 dagen na de ovulatie begonnen. Ik hoop ook op goed nieuws...

4. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Denk helaas dat het geen innesteling meer is. Innesteling is volgens mij zo'n beetje een week na je eisprong. Sinds ik van de pil af, begint mijn menustruatie altijd zo met spotting, roze verlies enhelaas zo verder.

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mij lijkt dat het begin van je menstruatie, helaas.

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik had dit ook, hoopte op goed nieuws, maar bij mij betekende het na 3 dagen het begin van mijn menstruatie. ik hoop voor jou dat het iets anders betekend, maar het kan dus ook gewoon begin van je menstruatie zijn.

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de reacties ik heb geen bloed meer verloren en geen krampen. Ik vroeg het mij af omdat ik nooit bloed , roze of bruin verlies voor mijn nod. Ik wacht netjes tot donderdag af :)

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ik moet ook 3 dagen tot mijn nod spannenddd ik hoop dat je goed nieuws hebt straks:D

9. jupke

jupke Niet meer actief

Ik zit nu in hetzelfde schuitje dus hoop op goed nieuws!

Bij mijn 1e kindje had ik het wel op die manier.

Op maandag had ik mijn NOD, 4 dgn ervoor bloedverlies. Dus dacht ongesteld te zijn,
    Maar die maandag testte ik positief!

10. Appels

Appels Niet meer actief

Het kan echt beide kanten op.. Bij mij is het tot nu toe, steeds een aankomende ongi. Soms wel 5 dagen van tevoren al :(. Erg vervelend.

Maar hoop voor jou natuurlijk dat je ongi weg blijft. Ben benieuwd Suc6!!:)

Deel Deze Pagina