Hallo dames, Ik zit mezelf alweer gek te maken.. Ik heb deze maand op 11 november bruine afscheiding verloren, dat hield aan tot 17 november. Ik heb een keer een rode veeg afscheiding op t wc papiertje gehad, en dat was het. Ook echt bijna niks, en meer afscheiding dan dat het bloed was. Dus ook niet echt ongesteld maar het zat echt tussen de afscheiding. Verder alleen bruin. En sinds 2 dagen is het dus ook alweer opgehouden, en dat terwijl ik morgen ongesteld moet worden? wat kan dit zijn........
Ik lees hier veel over innesteling enzo maar heb daar echt geen verstand van. Misschien dat iemand het ook heeft gehad. Ongetwijfeld.
Een innesteling komt niet zo vaak voor heb ik begrepen. Ook heb ik dit niet gehad bij mijn vorige zwangerschap die helaas is uitgelopen op een miskraam dus daar ga ik dan ook maar niet van uit. Ik vind het gewoon heel vreemd en vraag me ook af of ik dit nou mee moet tellen als menstruatie of niet..
heb je verder nog ergens last van behalve dat je dit bent verloren?? wel spannend meid. ik zou idd even een test gaan halen over een paar dagen
Nee ik was bang dat ik deze maand te vroeg ongi zou worden. Maar het bleef bij bruine afscheiding en dat rode draaitje erdoor tussen de afscheiding. Dit heb ik wel eerder gehad en dan zette het na 3 dagen door in mn ongi. Maar nu was dit het en is het nu ook al weer 2 dagen opgehouden. Vandaag alleen een dikke klodder witte afscheiding (sorry). Morgen zou ik ongi moeten worden.
Ik heb dat helaas bijna elke maand. Eerst wat bruinverlies, wat veegjes, daarna wat rode slierten erbij. Dan 1 of 2 dagen niets, en dan breekt die helse menstruatie door. Zo kan het zijn dat ik soms 13dg 'ongesteld' ben, met het bruinverlies meegerekend. Dus hier helaas geen positief verhaaltje, sorry.
Ja zoiets dacht ik ook al, gewoon een maandje anders. Wanneer zou dan de 1e dag van mijn menstruatie zijn? wachten tot het doorzet of al vanaf 11 november beginnen met weer tellen?
Hallo, Ik wilde eigenlijk eventjes wat anders vragen, hebben jullie ook ervaring met jeukende blaasjes of bultjes op je vingers? Word er helemaal gek van.. Sabina