Hoi Dit is ronde 6 en ik heb voor het eerst een temp curve bijgehouden. Braaf me er helemaal op suf gegoogled maar wijzer ben ik nog niet. Komt vaker voor bij zwangerschap maar dat hoeft niet zo te zijn las ik.. Is mijn kaart drie fasig? Ik heb vanochtend (11 dpo) negatief getest. Wat denken jullie, wat zijn mijn kansen? Die losse stip voor eisprong is niet meegerekend door koorts. Meds was antibiotica.
Ik denk dat je kaartje ivm koorts en antibiotica zowiezo onbetrouwbaar is. Maar weet dat niet zeker. Ik zou na de hand van jou kaartje denken dat je ei veel later geweest is. Maar ik ben maar een leek. Rogi weet hier heel veel over Daar naast zeg 3 fasig etc helemaal niks over een evt zwangerschap
Nee dat weet ik zeker. Ovulatietest piek op 17/1 1.5 dag later ovulatiepijn. Precies dezelfde lhtesten als de vorige ronde.
Ovulatie test geeft geen garantie dat je ei dan ook echt gesprongen is. Het kan daar na best even duren. Ovulatie pijn is meestal de laatste groeispurt van je eitje. En dus niet de eisprong zelf. Als je je ovu testen er uit haalde wat geeft ff dan aan ?
Cervix heb ik alleen aangegeven in de notities niet bij de optie cervix (niets aangevinkt). Ben er zelf echt van overtuigd dat de eisprong hetzelfde was als vorige cyclus. Ik bewaar alle lh lijsten van elke maand. Alleen dit is de eerste keer met temp.
Rectaal? Zoals hij nu staat kan het in ieder geval niet kloppen want dat is voor je positieve test. Zoals RoGi zegt de eerste stijging na je test is pas op dag 24,ik denk dus ook dag 23. Heb je na je positieve test nog doorgetest? Ow edit jij hebt het over datum 17 en ik over CD17. Maar hoe dan ook beiden kloppen echt niet met jouw temperatuur. En je geeft zelf aan het eigenlijk zeker te weten, wat wil je dan voor advies krijgen....
Maar temp je wel rectaal?? En de rest omtrent de ovu test is hierboven al gezegd. Vwb je temp. Die is voor "je ei" regelmatig 36.7-36.8. Tijdens je lh piek zakt hij voor 2 dagen die zijn gekomen door de antibiotica. Dat doet je temp zakken (net als paracetamol). Dit betekent dat er ondanks de lh piek toch geen ei is geweest op dat moment.
Weet je dat heel zeker? Want wat zijn dan die groene vakjes in de eerste rij (waar ook menstruatie in staat) op CD14 en 14? Daar is toch iets ingevuld. Zou kunnen dat dat het kruis veroorzaakt op CD15.
Piek is idd een piek maar een piek geeft totaal geen garantie dat je ei ook gaat springen. Wat ik hierboven al zei: Jd temp is de hele tijd rond de 36.7 en gaat pas op dag 24 omhoog. Dan kan je ei niet eerder zijn geweest dan cd 23. Sorry.
Ik zie het, heb t weggehaald maar het kruis blijft staan. Geen idee. Dan maar afwachten wanneer de menstruatie komt. Bedankt voor het meekijken