Zeppelin in bed op dat tijdstip... Daar zou ik toch serieus niet aan moeten denken Al kan ik me voorstellen dat het wel werkt
Even een update. De middagslaap is terug. Nu al drie dagen achter elkaar, vandaag zelfs een kleine twee uur... En het vroege opstaan lijkt ook af te nemen. Vanochtend samen met Nijntje om 7.15 opgestaan. Al met al een klein succes dus. Wel raar, want hij sliep al een tijdje niet meer. Ineens hebben we weer tijd voor onszelf als de kinderen s middags in bed liggen. Niet verkeerd. Enige mindere is dat hij bij tijd en wijle STRONTchagrijnig zijn bed uit komt zetten s middags. Vooral als we hem wakker maken. Het vervelende gedrag is ook een stuk minder trouwens.
Dat was allemaal toch een beetje gedrag uit oververmoeidheid. Heeft mijn peuter van 3 ook last van. Die wil nu 's middags niet meer slapen. Gevolg is dat hij te moe is om 's avonds in slaap te vallen. slaapt dan om half 9 en vanmorgen6 uur was hij klaar met slapen. Gezegd dat we verder gingen slapen, om 6:15 nog een keer en inmiddels ligt hij er nog in te slapen. Eigenlijk wil ik hem er vanmiddag weer in hebben om die oververmoeidheid tegen te gaan. Fijn dat het bij jullie zoveel beter nu gaat! Ga zo door!