Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Samster, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Hallo Allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen.
    Ik ben Samantha en ben 25 jaar.
    Vorig jaar is de diagnose PCOS bij mij gesteld. Dat was best heftig om te horen. Ik ben toen begonnen met medicatie om de vruchtbaarheid te bevorderen. In maart dit jaar ben ik zwanger geweest, ik was erg misselijk tijdens deze zwangerschap en ben uiteindelijk een week opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik uitgedroogd was. Helaas is deze zwangerschap in april uitgelopen op een MA en heb ik een curettage ondergaan.
    Gelukkig had ik in september weer een positieve zwangerschapstest!
    Ik ben nu iets verder als 9 weken maar vind het allemaal super spannend. Ik heb ergens toch de angst nog zitten, wat als het weer mis gaat...
    Omdat ik de vorige zwangerschap er niks van had gemerkt dat het hartje niet meer klopte.
    Ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn. Dan kan ik eindelijk weer wat rustiger denken.
    Ik heb vorige week vrijdag een echo gehad die zag er gelukkig goed uit, dat stelde me al erg gerust omdat ik nu verder ben dan dat ik de vorige keer gekomen ben.

Ik hoop op dit forum ervaringen te kunnen delen en elkaar advies te kunnen geven en vragen!:)

Groetjes Samantha

2. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd!
    Ik vind het ook super spannend, zal blij zijn als de eerste echo geweest is!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

Deel Deze Pagina