ik kan het gewoon niet omschrijven......... we zijn zwanger in 1keer 26 december hadden men man en ik besloten om er voor te gaan de dokter had tegen ons gezegd dat we maar beter snel konden beginnen als we er klaar voor waren.Ik ben namelijk vroeger 3 keer geopereerd omdat ik cyste en bloedingen had en nu bestond er de kans dat het dan wel even zou duuren. Ik heb vandaag 28 dagen na mijn laatste ongesteldheid gestest en hij is mega positief in 1 keer gelukt wat een wonder. Bij deze wil ik nog even zeggen tegen alle vrouwen geef de moed niet op de dokters gaven mij ook een negatief gevoel. En voor iedereen die wel zwanger is GEFELICITEERD
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gefeliciteerd! Ook bij ons was het in 1 keer raak, terwijl we al gelijk naar de gynaecoloog waren geweest omdat we ook dachten dat het wel even kon duren gezien mijn cyclus, en de gynaecoloog zei nog wat goed dat jullie gelijk gekomen zijn. Geniet er van en hopelijk krijg je niet teveel zwangerschapskwaaltjes!
iedereen alvast heel erg bedankt voor de felicitaties heer lijk dat je het op dit forum gewoon kan zeggen hihi