Hallo, vandaag naar de gyn. geweest waarschijnlijk 6 weken zwanger, maar geen vruchtzakje te zien, ook niks in me eileiders, wel verdikt slijmvlies. De bloeduitslag hcg test is 1100 dus echt een zwangerschap, de gyn. denkt dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!!!!! ik heb geen buikpijn of bloedverlies of andere klachten, wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Hey meis, Ik heb het ook meegemaakt, na 3x een echo zag een andere gyn. Eindelijk dat er in mijn linker eileider een vruchtje zat.hcg bleef ook maar stijgen. Ben dezelfde dag nog geopereerd.. Heb een topic onder de naam 3x miskraam 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap staat mijn hele verhaal... Hou jezelf alsjeblieft goed in de gaten en als je het niet vertrouwd trek dan meteen aan de bel! Sterkte meid! Liefs butterfly
Hai, Ik heb 2 x achter elkaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap meegemaakt. Mocht het bij jou ook om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaan, weet dan dat je niet alleen bent. Een schrale troost, ik weet het maar toch. In januari heb ik ook een topic geopend met de vraag over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hier kwamen toen redelijk wat reacties op af van meiden die het ook hebben meegemaakt. Op een gegeven moment zijn we verder gegaan in het volgende topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/274453-zwanger-worden-na-bbz.html Nu weet ik dat je nog he-le-maal niet bezig bent met zwanger worden maar er zijn kort geleden wat nieuwe meiden mee komen kletsen hier die recentelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben meegemaakt of er nog midden in zitten. Je bent van harte welkom om daar je vragen en angsten neer te zetten. Voor nu kan ik je alleen de tip geven om het goed in de gaten te laten houden. Wanneer moet je weer bloedprikken / naar de gyn? Sterkte meis, ik hoop dat het je bespaard zal blijven! Liefs, Kweenie
Hey meid, Hier zagen ze bij mn 1e echo ook niks in mn bm, ik had wel bloedverlies ( geen buikpijn) dus na een week ha gebeld, hcg geprikt en de dag erna werd ik al teruggebeld door de ha dat mn hcg wel erg hoog was dus kon ik gelijk naar de gyn, daar heeft eerst een gyn in opleiding gekeken en daarna nog 2 gyn, toen zagen ze dus iets op mn rechtereileider zitten. Diezelfde avond nog een kijkoperatie gehad en daar kwamen ze erachter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was wat ze ook gelijk hebben verwijderd incl mn rechtereileider, ik was al 8 weken zwanger. Houden ze je nou in de gaten in het zh??