Jente blijft op het moment toch het meest naar voren komen bij mij! Eens kijken of mijn man het ermee eens kan worden.. Bedankt voor jullie reacties allemaal dames!!!
He meiden, Het lijkt toch Jente te gaan worden, maar vandaag zagen we ineens de naam Jela (djeela) voorbij komen. Vrij onbekende naam nog, in de afgelopen 5 jaar, maar aan 3 meisjes gegeven. Ik vind het best leuk klinken, mijn man vindt het een beetje buitenlands.. Wat vinden jullie van deze naam??
Jela vind ik inderdaad buitenlands klinken. Persoonlijk zou ik voor Jente gaan. Klinkt ook leuk bij de naam van je dochter.
Jente/Jenthe/Yenthe mooi! Wat vind je nog van : Lise & Jade ,gaaf! Lise & Yara Lise & Jette/ Jet Lise & Menthe Lise & Manouk Lise & Nouk (noek) Lise & Meike Lise & Marthe
Fenne vind ik er het leukste bij staan. Fenna ook leuk. Malou niet zo, Milou dan weer wel! Jente ben ik echt geen fan van. Jinte/Ninte vind ik leuker! Eerlijk gezegd denk ik dat als je twijfelt tussen 3 namen je de juiste naam gewoon nog niet gevonden hebt en tussen die 3 namen voor jullie niet de perfecte naam zit. Misschien vind je in de andere namentopics nog wel een leuke naam?
Ik zou voor Malou gaan. Gewoon omdat het de leukste en origineelste naam is, maar ook omdat dat het beste klinkt bij de naam van grote zus. Qua klemtoon, maar heb je dan niet 2 keer uitspraak -uh op het eind.