Heel eerlijk? Wij hebben hier wel rekening mee gehouden. Mijn oudste en middelste schelen 4 dagen (en 2 jaar) en zijn ook vaak rond feestdagen/vakantie jarig, en dat is heel druk. Ook omdat er in de 2 weken daarna ook nog veel verjaardagen zijn (oa mijn moeder, schoonzus, neefje, goede vriendin, zwager). Wij zijn om die reden langer doorgegaan met anticonceptie, om die periode over te slaan. Ook geen spijt van, want was meteen daarna zwanger. Ze is nu 7 weken na mijn middelste jarig. Als het zwanger worden allemaal veel langer zou hebben geduurd, weet ik niet of ik dan nog een keer er rekening mee zou houden.
Ik grap weleens dat wij maar 2x per jaar seks hebben Ik heb de 3 meiden in 15 dagen. Was tussen de 2 verjaardagen uitgerekend maar ze kwam 5 dagen eerder. En de jongens zitten ook binnen 2 weken. Jongste zoon had op verjaardag oudste zoon moeten komen. Allemaal niet bewust voor gekozen maar ik vind het nu wel fijn. Op hun eigen verjaardag gewoo klein gezinsfeestje. En familiefeest doen jongens samen en meiden samen
Lijkt mij geen probleem, zoals eerder aangegeven, ieder zijn eigen verjaardag met eigen gezin en kinderfeestje, daarnaast 1 groot feest voor alle andere mensen. Handig zelfs! Misschien is dit juist jouw maand
Hoezo aanstellen? Als dat iets is wat jij niet ziet zitten, dan is dat zo. Dat heel veel anderen daar geen probleem in zien, doet toch niets af aan jouw gevoel? Als jij een maand over wil slaan, dan moet je dat lekker doen!
Ik zou hiervoor geen ronde overslaan. Maar goed ik ben dan ook al sinds Maart 2019 bezig dus het maakt me helemaal niks meer uit wanneer het kindje geboren zou worden, als het maar eens raak mag zijn (en goed mag blijven gaan dan).
Ja, daar heb je ook gelijk in Maar mijn partner vindt het dus ook grote onzin om te wachten, dus ik ga de beurt toch maar niet overslaan. Het lijkt me vooral voor de kinderen later niet leuk als ze alle drie tegelijk jarig zijn.
Ik zou daar zelf geen ronde voor overslaan, zo kun je voor iedere maand wel iets bedenken waarom het niet uitkomt en je weet nooit wanneer het lukt of wanneer het geboren zal worden...
Ik zou zeker niet wachten. Ten eerste, omdat je niet weet of het überhaupt wel lukt. Ten tweede heb je geen idee wanneer het kind geboren wordt. En al is het precies op de dag dat een van je kinderen geboren is: is het nu echt zo erg?
Ik zou er geen ronde voor overslaan. Wij vieren de verjaardagen van de meiden sowieso samen. En dan heb ik het over 3 verjaardagen in 5 weken. Ga echt niet in dat tijdsbestek 3x een verjaardag vieren.
De jongste is in April jarig, dan is het vrij rustig qua verjaardagen hier. De oudste is in December jarig, en dan is het echt een chaois. Vanaf November begint het hier al met verjaardagen van neefjes, nichtjes, mijn zoon, zijn vader en oma's, feestdagen tussendoor. Dan vaak nog een paar kinderfeestjes. Echt die maanden zijn zo druk. Maar toch zou ik niet gekozen hebben om te wachten. Niet dat dat ging want ik bleek onverwachts zwanger na 10 jaar, dus ik was al blij genoeg dat er überhaupt een kleine kwam.
Ik begrijp je wel hoor. Mijn jongste is van december. We hebben dan eerst Sinterklaas en dan vervolgens in de familie de week voor Kerst iedere dag een verjaardag van zijn neefjes inclusief ook die van hem. Voor mij was dat een vande redenen dat ik pas de tweede helft van april de anticonceptie de deur uit heb gedaan. Maar goed, ik ben iedere keer (bijna) direct zwanger. Dus de kans was anders ook echt groot geweest dat het nog een decemberbaby zou worden. Nu ben ik eind januari uitgerekend.