Hee allemaal, hier een nerveuse mama (24j) Mijn (bijna) man en ik willen graag nog een kleintje erbij (nr 4 voor mij) heb nu 3 kindjes cadeau gekregen en deze keer kiezen we er bewust voor. Ik heb 20 april mijn implanon eruit laten halen. En ben 21 mei ongi geworden, dit duurde 6 dagen. Tussen 3 en 4 juni heb ik mijn eisprong gevoelt en 10 juni dacht ik innestelingspijn te voelen. 4 dagen voor NOD steken in mn tepels gehad, vlagen van misselijkheid en maagzuur. Ik droomde heel levendig. (Bijna huilend wakker geworden omdat ik helemaal kaal was) maar 3 dagen voor NOD negatief getest. Nu 4 dagen overtijd en geen spoor van menstruatie... ik heb elke dag hoofdpijn en ben een soort van misselijk, enorm moe en stemmingswisselingen waar je U tegen zegt. Gister heb ik een zeer licht positieve test in handen gehad kreeg dit heel moeilijk op de foto maar met bewerken wel te zien. Vanmorgen de test herhaald maar was nog niet duidelijker. Ik word gek van de onzekerheid. ❤ nerveuse mama
Als je test heel licht positief is dan ben je niet 4 dagen overtijd. Je eisprong voelen is ook niet betrouwbaar; wat je voelt is meestal de laatste groeispurt van het eitje.