Goede kindertablet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamishka, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welk merk tablet hebben jullie voor de kinderen? Wat kosste het? Ben je er tevreden over?

Ik heb niet veel eisen wil alleen dat ze er leuke
    Spelletjes op kunnen doen en een beetje (goede kwaliteit) tekenfilms kunnen kijken

Kids zijn 4 en 6

2. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met de telekids of intertoys tablet?

3. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Ik heb niet speciaal een tablet voor mijn dochter maar gewoon een in gebruik voor ons allemaal. Ik heb die van intertoys (Qware) 8 inch en het is niet zo'n snelle als een ipad maar we kunnen er al een jaar prima mee uit de voeten. Mijn dochter speelt er ook spelletjes op en die vindt het helemaal geweldig. Af en toe gaat hij wel traag (omdat ze alle aps tegelijk opent) maar dan start ik hem even opnieuw weer op en dan gaat het weer prima.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier hadden we eerst een b merk, maar die was erg onhandig. Mijn zoon kon er niets mee, had veel hulp nodig (toetsen die niet reageerden...)
    Nu hebben we de samsung galaxy tab 3, en die is echt ideaal. Goede batterij erin, heel handig in gebuik..

5. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaat er dan traag? Bedoel je als je ermee gaat internetten?

Ik wil het puur kopen zodat de kids spelletjes kunnen spelen....gaat dat wel zonder dat het vast blijft lopen? Of gedownloade filmpjes kijken

6. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Met traag bedoel ik om een spelletje op te starten maar dat is niet altijd hoor alleen als ze alles tegelijk heeft geopend. Je kunt er prima spelletjes mee spelen dat loopt verder wel soepel. Gedownloade filmpjes kijken weet ik niet dat doen we hier niet, wel via youtube of uitzendinggemist en dat gaat prima hoor.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze kids hebben niet zelf een tablet. We hebben zelf een Samsung Galaxy tab2. De kids mogen er af en toe eens op. deze bevalt prima.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hij heeft een cresta kostte 80 euro. Prima ding voor kids

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Vrienden van ons hadden een kindertablet, zij vonden het niets (te traag, snel vol, geloof ik). Wij hebben een gewone tablet gekocht (Samsung, geloof ik), niet specifiek voor haar, maar grotendeels wel. Dochterlief is vier (die van 1 speelt er nog niet mee) en voorzichtig genoeg om er mee te kunnen spelen.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Acer Iconia tab 7

Ik heb bewust niet voor een kindertablet gekozen. Vaak onbekende merken en minder van kwaliteit. Deze kost 120 euro en het bevalt echt super goed.

11. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx ga ik allemaal ff opzoeken

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Onze meiden (4 en 6) hebben sinds een paar weken een 7 inch tablet van Yarvik.

Zijn echt super tevreden!

Waren 119 euro (per stuk)

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben de Asus nexus 7 kost rond de 200 euro. Draait op Android en zit wifi op. Hij is voor ons allemaal maar hoofdzakelijk speelt zij er mee. Zit een spraak systeem van Google op en zo zoekt ze dingen op internet en YouTube bijvoorbeeld k3 of tekenfilmpjes van de smurfen enz. Verder downloaden we spelletjes voor haar zoals memory, puzzels enz.

Deel Deze Pagina