Oh Manon, wat leuk voor je! Gefeliciteerd meid en geniet maar van die kleine in je buik!!!! Liefs, Anouk.
Manonnnnnnnnn , gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd He he , vroeg me toch echt al of wanneer ik nou mocht Maar gelukkig , ik heb het er uit kunnen gooien Nu lekker genieten van dat kleine mensje in je buik Vind het heel lief van je dat ons in de gaten blijft houden en voor ons blijft duimen Ik denk dat we je duimpjes hard nodig hebben . Groetjes Joyce
Manon, gefeliciteerd!!!!!!! Geniet er van en inderdaad, duim af en toe nog even voor de april meiden, dat ze maar geen mei meiden worden! Vind het zo leuk voor je!!!
Dankjewel meiden jullie zijn lief. Tuurlijk blijf ik voor jullie duimen er veranderd niks, en ik ga ook niet minder komen hoor Jocye jou tijd komt echt wel hoor Maar jullie mogen mijn zwaard er ook bij Ohh Micha nee he zijn de gekomen ahh meisie. Ik hoop dat de volgende ronde beter gaat Suces meiden Liefs Manon.
Van harte gefeliciteerd, manon. ga er lekker van genieten!!! Hoop dat meerderen je voorbeeld snel mogen volgen
hey manon ook hier ff een dubbele felicitatie van mij!!!! ik hoop dat ik je snel mag volgens zodat onze 2de kindjes ook bij elkaar in de klas mogen!! veel liefs en een dikke kus van mij en romy natuurlijk!!!
Dankje wel allemaal Wat moet ik zonder jullie steun (niks ) haha Ik hoop echt dat jullie mijn gaan volgen Petra bedankt En ik hoop zo erg voor jou en je gezin dat je ook heeeel snel zwanger word en blijft Je verdient het echt Liefs Manon.