4wk en 5dg zwanger helder bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama Rosa, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,
    Ik ben 4 wk en 5dg zwanger maar ik heb sinds vanochtend helder rood bloedverlies. Ik heb ook nog geen positieve test gehad maar voel me al weken zwanger, toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook pas na 6 wk een positieve test. De dokter heeft vandaag gezegd me niet zoveel zorgen te maken omdat ik geen buik krampen heb. Wie heeft ernog meer bloedverlies?
    Groetjes een bezorgde mama

2. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, als je nog geen positieve test hebt gehad zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent, maar gewoon denken dat het een ongesteldheid is. Ik vind het moeilijk te geloven dat je zelf zeker weet dat je zwanger bent, zonder positieve test.

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm lastig. Het kan van alles zijn natuurlijk.

Hoe weet je zo zeker als dat je zwanger bent? Hoe veel is het bloedverlies?(En neemt het toe?) En wanneer zou je normaal ongesteld moeten worden?

Vind het zelf wel eng rond die termijn bloedverlies.. Bij mijn vorige heel vroege miskraam (4w.4d) begon het ook met bloed en daarna pas krampen.

4. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel aan mijn lichaam dat ik zwanger ben, heb al drie weken last van misselijkheid en daar heb ik nooit last van alleen tijdens mijn vorige zwangerschap. Mijn hele lichaam voelt anders. En Ik voel me ontzettend moe. Ik heb helder rood bloed verlies en het is niet zoveel. Normaal bij ong. Is het heel anders van kleur. Dit is echt puur bloed. Ik ga morgen naar de dokter en hopelijk weet ik dan meer.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Tja denk dat je gewoon niet zwanger bent eigenlijk, maar ongesteld bent geworden!! En anders zou ik je bloed laten prikken daar kunnen ze vast wel zien of je hcg in je bloed hebt zitten!

6. tulip

tulip Niet meer actief

dat denk ik dus ook.

ts, ik weet niet of je aan het proberen bent om zwanger te worden ook (ik ga ervanuit van wel) en hoelang al. Maar soms doet onze geest veel met ons lichaam. Hoeveel meiden hier voelen wel niet van alles rond nod bv en blijken helaas toch niet zwanger??

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    sluit me bij Annet aan.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En als je je al weken zwanger voelt met deze termijn, lijkt het me helemaal onwaarschijnlijk.

9. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjsa... Misschien ben ik inderdaad al ongesteld. Ik was er niet mee bezig. Ben per ongeluk de pil vergeten in de eerste week. Maar we willen sowieso een tweede dus als het zo zou zijn, dan zijn we natuurlijk heel blij!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Je bent teveel aan het hopen dus.
    En van 1 keer de pil vergeten raak je niet meteen zwanger, in de meeste gevallen dan. ;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

Was dat maar waar he;)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, scheelt een hoop verdriet en pijn..

13. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb misschien gewoon een domme fout gemaakt... Maar deze fout heeft ons wel tot de conclusie gebracht dat we heel graag een tweede willen, en nu ben ik bewust gestopt met de pil. Dus we gaan kijken of ik net zoals bij mijn dochter de eerste keer zwanger wordt. Iedereen bedankt voor de reacties!
    En tot in een ander forum :)

Deel Deze Pagina