Eind augustus 2014 gaan we voor ons eerste kindje :) wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kabouter24, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    We hebben het er al lang over, en nu eindelijk een besluit genomen.

Augustus gaan we eerst trouwen en daarna op huwelijksreis, vanaf dat moment stoppen we met de pil en gaan we het proberen.

Wachten duurt lang merk ik wel, lees op fb ook niks anders! Iedereen is ineens zwanger om ons heen.. Jaloers dat ik dan ben!

Helaas nog even onzeker of ik straks nog werk heb (zie mijn vorige topic) mijn contract moet een vast contract worden...
    Maar goed anders op zoek naar ander werk, anders kun je wel blijven wachten. Hopelijk heb ik tegen die tijd een andere baan, en wie weet hoe lang het gaat duren voordat we zwanger zijn!

Nog meer mensen hier die in augustus ervoor gaan?

X

2. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Hej!

Leuk dat er nog meer na de zomer voor een kindje gaan! Wij willen er in september ook voor gaan, alleen dan voor een tweede. Ik had al een poosje kriebels maar uiteindelijk met mijn vriend besloten er na de zomer voor te gaan, jeej:)! Heb er echt zin in, maar vind het toch ook wel spannend!

Leuk dat jullie eerst gaan trouwen, ben je daar ook nog lekker druk mee en dan is het zo augustus;) Wij hebben ook nog over trouwen nagedacht, maar dat is nu even op de lange baan geschoven, eerst voor een broertje of zusje voor me meisje!

Kan niet wachten tot het september is!

3. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja wij ook!
    Kabouter24 stop je niet al eerder met de pil om je cyclus bij te houden? En waar gaat de huwelijksreis heen?
    Ik ben na de bevalling niet begonnen met de pil. Dit keer hoef ik dus niet te ontpillen.
    Vlindertje wanneer is jouw dochter geboren? En wat is de reden bij jullie om tot september te wachten als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

4. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh wat leuk! Mag ik vragen waarom jullie willen wachten tot na de zomer? :) En hoe lang duurde het voordat je zwanger was van je dochtertje?

5. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jamaica :D!! Nee was het niet van plan eigenlijk..
    Vind het lastig om dan mijn menstruatie te plannen, straks ben ik net ongesteld op mijn bruiloft of huwelijksreis. En steeds met condooms vrijen is echt helemaal niks voor ons :(
    Jij wel ontpild lees ik? Hoe lang duurde het voordat het weer normaal was en hoe lang deed je erover om zwanger te worden?

6. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Mijn dochtertje is van januari 2013, net 1 geworden:)! Mijn dochtertje was een verassing, we waren er toen eigenlijk nog helemaal niet mee bezig, maar wel super blij toen we er eenmaal achter kwamen! Daarom vind ik het nu ook wel spannend om er straks echt voor te gaan. We wachten tot september omdat ik nog bezig ben met mijn studie, en als we in september er voor gaan dan ben ik in ieder geval klaar voor voor er een kindje komt, dus vandaar.. Eigenlijk wilde ik niet wachten, mja me vriend is verstandig;)
    Waarom wachten jullie Lana, als ik vragen mag? Jullie hebben ook een al dochtertje zie ik, leuk! Het lijkt me echt leuk voor me dochtertje om een broertje of zusje te hebben, heb jij dat ook?

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik ben in mei geloof ik met de pil gestopt. Redelijk regelmatig daarna geloof ik. Wij gingen in augustus/september op reis en daar hebben we de condooms overboord gegooid. Gelijk in ronde 1 toen zwanger geraakt:). Logisch dat je niet op bruiloft of op reis (Jamaica wow!) ongesteld wil zijn haha niet heel praktisch/romantisch. Ik vond t ontpillen wel fijn zodat ik mij cyclus een beetje kende en dat die hormonen (gebruikte toen al 12 jaar de pil) uit mijn lijf zouden zijn..

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja mijn dochtertje vind andere kindjes zoooo leuk die vind een brusje vast mega leuk!
    Nou als ik aan mijn bevalling denk dan krijg ik het spontaan Spaans benauwd. Bovendien heb ik nog steeds last van mijn rug e.d. Zowel lichamelijk als mentaal is het dus wel even verstandig om eerst 'op adem' te komen voordat we er weer voor gaan :)

9. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi ja precies, lijkt me echt heel waardeloos. Dat niet alleen maar ik heb ook altijd hele erge hoofdpijnen als ik ongesteld ben.. Dus toch besloten om dan niet te ontpillen, dus hoop maar dat alles goed gaat!
    Slik ook al een jaar of 12 de pil!
    En wauw in ronde 1 meteen raak :D Fijn zeg!!

10. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ah dan snap ik het wel inderdaad, verstandig ;) maar toch als je het idee eenmaal hebt dan wil je ook gewoon zo snel mogelijk! Maar goed het is al februari dus de tijd gaat snel!

11. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Leuk he om te zien hoe ze met andere kinderen zijn! Maar heel begrijpelijk ja dat je nog even wacht. Is je bevallig erg zwaar geweest, dat je ook nog last heb van je rug? Ik wil er eigenlijk ook nog niet echt aan denken dat je weer moet gaan bevallen om nog een kindje te krijgen hha;) Mja die bevalling is het zoo waard als je er zo'n mooi kindje voor terug krijgt!

Jamaica is wel gaaf! Dan is het inderdaad makkelijker om dan nog aan de pil te zijn met het plannen van je ongesteldheid. Lijkt me wel echt leuk een bruiloft en huwelijksreis!

Hoe staan jullie partners erin als ik vragen mag? Mijn vriend vind het wel leuk als er straks nog een baby zou komen, maar hij heeft wel zoiets van we zien het allemaal in september wel.. daarom vind ik het ook wel leuk om der hier wel een beetje over te kunnen kletsen!

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nou ik had na een paar maanden alweer klapperende eierstokken hoor. Een tweede ja graag! Ik wil alleen nog niet zwanger zijn of bevallen haha en dat schijnt toch een vereiste te zijn:p
    Nee hoofdpijn op je bruiloft is niks.. Alle voorbereidingen getroffen?

13. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Hha indd kabouter als het eenmaal in je hoofd zit wil je het echt zo snel mogelijk! Maar het is zo zomer en in de tussentijd lekker genieten van me dochtertje!

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    #14 Lana85, 8 feb 2014
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
    Laten we het er op houden dat de bevalling niet voor herhaling vatbaar was

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja ik ben er ook wel veel mee bezig hoor!!
    Manlief eigenlijk niet. Hij laat het aan mij over. Zo van wanneer jij en jou lichaam er klaar voor is ben ik dat ook

16. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja precies! Wilde dan net voor de bruiloft stoppen, ongesteld zijn en dan op huwelijksreis gaan proberen, lijkt me toch nog net iets extra's hebben. En natuurlijk weet ik dat je geluk moet hebben en dat het waarschijnlijk allemaal wat langer duurt maar toch ;)

Mijn vriend had eigenlijk zoiets van in augustus gaan we ervoor en anders hoeft het niet meer ;) Meer omdat we twijfelden ivm werk, maar hij zegt je kunt niet blijven wachten op een vast contract.. Hij wordt dit jaar 31 dus hij vind het wel tijd. Ik vind zelf dat ik nu ook een mooie leeftijd heb ! Vind het ook leuk om er over te kletsen hier.. mijn vriend wordt gek als ik het de hele tijd over baby's heb :)

17. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja we zijn bezig :) Nee precies, lijkt me ook vreselijk rot. Ben nu een soort van ongestelds dagboek aan het bijhouden, waarin ik bijhoudt hoeveel dagen ik het ben en of ik hoofdpijn heb ja of nee..
    Kan ik het tegen die tijd een beetje plannen ;)

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jeeeee :$ wat vreselijk zeg.. Ik snap het inderdaad wel dat je nu zoiets hebt dat je gewoon niet meer wilt bevallen.. Als je 1 keer zoiets mee hebt gemaakt. Pfffff!
    Kan niet anders dan dat jouw 2e bevalling gewoon super gaat toch? :) Dit heb je al gehad! Ik zou ook wel vreselijk op zien tegen de bevalling denk ik, ben ik mijn hele leven al bang voor geweest en was ook de reden dat ik vroeger geen kindjes wilde...

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik keek er tot de eerste wee eigenlijk naar uit :)

20. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hmm wat jammer om dan zo'n bevalling te hebben. Heb wel eens gehoord dat de mensen die er tegenop zien een moeilijke bevalling hebben en degene die denken: laat maar komen, ik zie het wel, juist een makkelijke. Maar dit zal wel gewoon toeval zijn. Je kunt er toch niks over zeggen

Deel Deze Pagina