Drie maanden bezig voor eerste kindje en nog niet zwanger van eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy16, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Stefke, leuk nieuws! 5 maanden valt inderdaad nog mee ja :)

@ Lizzy , tips om het los te laten heb ik niet echt :D

2. Stefke23

Stefke23 Lid

16 jan 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Lizzy en Rainbow.

Ja we hadden ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar het is toch echt zo haha.

3. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Gefeliciteerd Stefke!!!

@ Lizzy: misschien helpt het loslaten door steeds nieuwe doelen te stellen. Nu draait alles om zwanger worden dus misschien kun je je concentreren op een aankomende vakantie? Of eventueel een cursus op opleiding gaan volgen? En proberen ipv de negatieve dingen proberen de positieve dingen te zien. Bijv. wij kunnen nu nog lekker een wijntje drinken en doen en laten wat we willen. Geniet er van nu het nog makkelijk kan. Tja en verder is het alen als het nog niet lukt maar door er van te balen wordt de situatie niet anders..

4. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Haartje, hoe gaat het met je clomid kuur deze maand? Ik voel me nu wel weer goed maar ben flink misselijk geweest net na het slikken van de pillen.. Mn eisprong is nu achter de rug dus afwachten maar weer....

Hoe ver in je cyclus ben jij?

5. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de clomid steeds. Wanneer heb je je eisprong gehad? Ik 3 dgn geleden, dus nu weer tijdje wachten, gelukkig niets gemerkt van de clomid. Ben heel benieuwd of je deze keer wel echt zwanger bent, hoop het echt voor je! Wel goed teken dat je de vorige keer iets overtijd was toch?
    Ik ga deze 2 weken echt proberen niet te veel te letten op van die kleine klachtjes en kwaaltjes! Goed voornemen voor deze ronde ;)

Rainbow, heb jij ook net je eisprong gehad? Zit je ook in hetzelfde schuitje?

6. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Hey Haartje! Ik heb mn eisprong ongeveer een week geleden gehad denk ik. Dus nog een weekje afwachten.. Hahaha ja goed plan om niet op kwaaltjes te gaan letten. Ik probeer het ook steeds maar dat valt toch niet mee ;)

Afwachten maar weer.... hoe je ons op de hoogte?

7. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Ja lastig he! Wanneer ga jij meestal testen? Of wacht je tot je ongesteld wordt? Je zei dat je de vorige keer een paar dagen overtijd was, had je toen wel een test gedaan?

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nee, nog geen eisprong te bespeuren hier! Vorige ronde had ik 'm pas op dag 24.. Ben bezig met ovu-testjes, maar nog geen knaller gehad!
    Stom dat 't bij mij zo laat is

Haartje & eerstekindje op de wachtbank dan nu? Spannend!
    Op welke dag hebben jullie je eisprong gehad?

9. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Oh vervelend dat het zo lang duurt Rainbow! Hopelijk heb je hem gauw te pakken. Is dit je eerste keer ovutesten? Je deed de temperatuurmethode ook dacht ik?
    Ik heb mijn eisprong afgelopen zondag gehad, dus nog een week wachten.

10. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik val even binnen, ik volg dit topic eigenlijk helemaal niet, maar mijn oog viel er op.

Ik wil jullie allemaal succes wensen en dat het maar snel 'raak' mag zijn!

(Ik heb er acht jaar op moeten wachten, maar ben daarin dan ook een uitzondering)

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Haartje : Jawel vorige ronde ook ovu-testen gebruikt en zo heb ik mijn ei duidelijk gevonden :) Temperaturen doe ik ook ja, is handig!

@ Pasta : Amai 8 jaar, das lang! Dan geniet maar ten volle van je zwangerschap!!

12. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Pasta, wat fijn dat het eindelijk gelukt is dan!! Hoe voelt het zwanger zijn?

13. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Dank jullie :)
    Lizzy het voelt onwerkelijk.
    Zelfs na 20 weken :)

14. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Hoi Pasta, jeetje wat een tijd! De hele medische molen door geweest? Wel heel fijn dat het dan toch gelukt is! Geniet ervan!

15. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Dank je Haartje, ja ik had me er al bij neergelegd nooit moeder te mogen worden.
    Ik probeer te genieten maar het is heel onwerkelijk nog. Ja nóg steeds hahaha.
    Eerst het ukje maar eens in mijn armen sluiten, dan geloof ik het pas echt denk ik.

16. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Jeetje Pasta.. wat een verhaal en wat geweldig dat je nu zwanger bent! Van harte gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk voelt!

Had je wel gewoon elke maand een eisprong of was er een andere reden waardoor het lastig ging?

Hoe zijn jullie die 8 jaar door gekomen? Hoe heb je jezelf er steeds doorheen gesleept? Nog tips voor ons niet-zwangeren?

17. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Hoi meiden, hoe gaat het allemaal bij jullie?
    Ik kon niet wachten en heb vanmorgen een test gedaan (3 dagen te vroeg), en ik zag een superlicht schaduwstreepje... Nu lees ik overal dat een streepje een streepje is, maar dat het ook kan betekenen dat de innesteling niet goed is gegaan en je alsnog gewoon je menstruatie gaat krijgen.. Ben benieuwd! Zo weinig geduld haha!

18. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Spannend Haartje!
    Een streepje betekent sowieso dat er hcg in je urine zit, en hcg wordt alléén maar aangemaakt tijdens de zwangerschap!
    Voorzichtig gefeliciteerd alvast!
    @eerstekindje91 nee, geen tips, sorry.
    Die acht jaren waren niet makkelijk nee, en je neerleggen bij het idee dat het nooit zal gaan lukken leverde ook veel verdriet op.
    Ben bij een aantal vriendinnen nooit op kraamvisite geweest, en er zijn ook vriendschappen door bekoeld. Maar dat is niet anders. Het valt niet mee om op visite te gaan bij mensen die hun kindje als enige gespreksonderwerp hebben, als middelpunt vh universum, en jij mag van de zijlijn meekijken.
    Ik menstrueerde wel elke maand, en regelmatig ook overigens. Heb 1 verkleefde eileider en zat (zát) ook behoorlijk met vleesbomen. En vervolgens begon de overgang... Dikke dikke tranen, maar uiteindelijk... zie banner ;)
    Ik weet, ik ben een uitzondering, gemiddeld duurt het immers iets langer dan een jaar, dussssss bij jullie gaat dat ook lukken!

19. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Hoi Pasta, dankjewel :)

Wat een heftig verhaal! Kan je dan wel genieten van de zwangerschap of levert het ook veel stress op? Kan me helemaal voorstellen dat je toen niet steeds geconfronteerd wilde worden met de kinderen van anderen (om jezelf te beschermen). Wel heel fijn dat je nu eindelijk toch zwanger bent geworden! Heb je ooit wel eens nagedacht over draagmoeders of adopteren oid? Is ook een enorm lastig traject natuurlijk.. en nu hoeft het allemaal niet gelukkig, maar meer benieuwd :)

20. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    @ Haartje: Spannend!!! Ze zeggen, een streep is een streep!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

@ Pasta: Ik kan me helemaal voorstellen dat er vriendschappen zijn bekoeld. Als je zelf bijna geen hoop meer hebt zal het heel pijnlijk zijn om anderen te zien die hebben wat je ook graag zou willen.

In onze vriendengroep is een stel dat ook een kindje verwacht. Beide praten nonstop over kinderwagens en alle zwangerschapsklachten (ze is erg misselijk geweest). Vervelend natuurlijk maar het zou ook leuk zijn als er nog ergens anders over gepraat kan worden ;) Ik probeer ze uit zelfbescherming maar een beetje te ontlopen.

Deel Deze Pagina