Hoi dames! Ik mag melden dat ik zwanger ben! Heb deze ronde hulpmiddeltjes gebruikt : Tarwekiemolie, glijmiddel conceive plus, granaatappelsap gedronken en terug begonnen met sporten Veel succes nog allemaal, ik duim dat er snel nog zwangeren mogen volgen!
Wauw Rainbow wat goed! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al? Superleuk!! Bij mij is het vorige maand (vroeg) mis gegaan, dus weer vol goede moed verder!
Dankje! Ik ben 5 weken ver, nog heel pril dus Woensdag opnieuw naar de dokter om te kijken of 't HCG mooi stijgt.. Oh wat jammer voor jou! Na hoeveel weken is het misgegaan? Nu even aan de pil of opnieuw aan 't proberen?
Leuk! Oh vandaag is het woensdag! En? En? En? Alles goed? Zo benieuwd! Bij mij ging het heel vroeg mis, bij 4 weken en 4 dagen. Toen bloedverlies, HCG wat laag was. 2 dagen later echo gehad, daar was wel al wat op te zien maar HCG was doorgedaald naar 3 dus eigenlijk een waarde voor niet-zwangere. Maar meteen door naar de volgende ronde hoor! Wachten was niet nodig volgens de gyn
Ja Hcg 7420, perfect volgens de huisarts 11 juli 1ste echo, spannend! Ai wat jammer, wel goed dat je meteen door mocht doen met oefenen hè! Ik duim voor snel een plakbeebje
Wauw dat is zeker een mooi getal! Lekker genieten nu dan! En eerste echo afwachten, leuk! Waarom mocht je bloed prikken eigenlijk? Waren ze bang dat het niet goed zou zitten?
Gefeliciteerd Rainbow!! Ik ben inmiddels ook 8 weken zwanger. Vanmiddag echo gehad en kloppend hartje gezien!
@ Haartje : 1ste keer toen ik bloed liet trekken was Hcg 169 en mijn huisarts wou weten of het mooi gestegen is, dus daarmee een 2de keer langsgegaan Ben van België, dus misschien dat dat in Nederland zo niet wordt gedaan? @ 1ste kindje : Proficiat!! Zie je al veel op die 8weken echo? Als ik mijn 1ste echo krijg ben ik 7,5 week, hopelijk zie ik ook een hartje
Hey Rainbow. Ja je kunt al wel een hoofdje en lichaampje onderscheiden maar verder is het een soort boontje Ergens midden in kun je het hartje zien kloppen. Een soort knipperlichtje! Volgens mij moet je met 7,5 week wel een hartje kunnen zien! Volgens mij is het soms al zo vanaf 6 weken. Heel veel plezier de komende, toch wel spannende, periode!