Drie maanden niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem14, 5 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem14

5 feb 2025
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Ik ben 31 oktober gestopt met de pil (na 13 jaar). In mijn "stopweek" heb ik vervolgens een onttrekkingsbloeding gehad. Vervolgens is er nog geen echte ongesteldheid geweest. Ik heb al meerdere malen krampen in mn buik en rug gehad, waardoor ik dacht ongesteld te worden maar helaas niks. Ik weet dat het even kan duren, maar ik begin me toch een beetje zorgen te maken. Hoe snel volgde jullie eerste menstruatie na de stop met de pil? Ik kan niet zwanger zijn dus dat is niet de oorzaak.

Groetjes!

2. Rosa1995

Rosa1995 Lid

5 feb 2025
    28
    18
    3
    Vrouw
    Hoi, ik dacht even kijken wat jouw verhaal is.

Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden. Het verschilt blijkbaar echt bij iedereen wat ik zo hier in dit forum lees. Ik ben inderdaad ook eind november gestopt en toen stopweek bloeding gehad en 27 en 28 dec korte bloeding maar volgens de huisarts wellicht enkel doorbraakbloeding en geen menstruatie.

Ik heb zoals jij ook af en toe last van krampen in de buik en soms in de rug. Lijkt alsof er iets wil komen maar het niet doorzet.
    Je bent nog niet bij de huisarts geweest? Ik denk dat je lichaam tijd nodig heeft.. bij de ene gaat het sneller dan bij de ander

3. Rosa1995

Rosa1995 Lid

5 feb 2025
    28
    18
    3
    Vrouw
    Hoi, ben je intussen misschien al ongesteld geworden? Ik niet...

4. Zonnebloem14

5 feb 2025
    6
    1
    3
    Vrouw
    Helaas hier ook nog niks :( voor mn gevoel wel meerdere klachtjes gehad die bij een mogelijk eisprong zouden horen dus ik wacht nog even twee weekjes af. Jij hebt deze week je afspraak bij de gynaecoloog he? Succes alvast!!

5. Rosa1995

Rosa1995 Lid

5 feb 2025
    28
    18
    3
    Vrouw
    Wat vervelend.. maar wie weet was het inderdaad wel een eisprong. Ik hoop het zo voor je. Dat is echt gewoon jammer dat je geen invloed hebt op wanneer je ongesteld gaat worden.
    Ja klopt a.s. woensdag kan ik om 15 uur naar de afspraak. Ik ben er echt aan toe.. nu hopen dat het mee valt

6. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    569
    418
    63
    Vrouw
    Hier na het stoppen (12 jaar geleden) ook pas na 3mnd voor het eerst ongesteld geworden, kan wel even duren, bij sommige vrouwen zelfs nog langer

7. HuisjeTuintje

HuisjeTuintje Actief lid

11 jan 2025
    104
    120
    43
    Toen ik stopte met de pil duurde het bijna een jaar voordat ik weer ongesteld werd (op dat moment nog geen actieve kinderwens, maar wilde eens zien hoe mijn menstruatie weer zou zijn)
    Ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt.

8. Zonnebloem14

5 feb 2025
    6
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel dames voor jullie reactie! geeft toch hoop dat het bij mij van zelf ook wel gaat komen, maar meh wat duurt dat wachten lang zeg!

Deel Deze Pagina