drie maandensprong??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hope87, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    opeens zijn de krampen weer terug van weggeweest!
    heel zielig voor hem terwijl ik niets heb veranderd.

heeft dit te maken met zn 3maanden sprong?

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dit herken ik dus niet.
    Ze werd rond die tijd wel wat 'wereldser', wilde wat minder snel slapen dan ieder anderhalf uur.
    En ze wist wat bewuster mijn aandacht te vragen met haar stem/huiltje. En eigenlijk gaf ik haar al die aandacht gewoon. :)

3. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik denk niet dat krampen bij een sprong duren, wel het bij mama willen zijn. Zo ging dochter rond die tijd opeens protesteren als ik haar evenin de box ging leggen. Als ik haar oppakte was het weer goed.

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hier bij de sprong met 5 weken en nu bij de sprong van 8 weken weer hele heftige darmkrampjes. Echt heel zielig.
    Volgens de osteopaat kan het goed bij de sprongetjes horen. Het ligt eraan welk deel van je kindje op stress reageert. Bij onze knul zijn het standaard zijn darmen. Ook na een drukke dag bijvoorbeeld meer scheetjes.
    Zou dus best kunnen! Lekker bij je laten liggen. Gebruik je een draagdoek? Onze knul vindt dat heerlijk. De warmte en het gehobbel kalmeren zijn darmpjes en door de kikkerhouding (knietjes hoger dan heupen) kan hij zijn windjes ook makkelijket kwijt.

Deel Deze Pagina