Drie miskramen op rij

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fraser, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nee suf, kan nu alleen maar vinden dat het juist beter is zsm door te gaan :rolleyes: maar dat is vooral vanwege leeftijd omdat elke maand begint te tellen en omdat vrouwen soms gaan emo eten en te zwaar worden en daardoor ook minder kansen hebben.
     
  2. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ah dat is hier beide niet het geval. Jong en eerder te dun dan te dik en als ik mij slecht voor val ik juist af door weinig eetlust.
    Nouja we zullen zien wat de gyn over 1,5 week zegt.
    Dank voor het zoeken in ieder geval!
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  3. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik ben zonder problemen drie maal zwanger geworden en gebleven. Ook ik raak, gelukkig, gemakkelijk zwanger. Bij de wens voor de vierde ging het mis: meerder vroege miskramen en twee maal een MA.
    Gynaecoloog had eigenlijk geen antwoord: gewoon pech. Wel wat bloedonderzoeken gedaan (weet niet eens meer welke) en besloten af te zien van genetisch onderzoek. Voornamelijk omdat we niet bereid waren tot verdere onderzoeken/behandelingen.
    Na lang twijfelen toch besloten om nog een poging te wagen. En dit keer hadden we geluk: in juli verwachten we een prachtige dochter.

    Ik wens je veel sterkte. Het valt niet mee, het verdriet om de miskramen en die enorme onzekerheid over het waarom.
     
  4. Pipi30

    Pipi30 Lid

    13 feb 2020
    73
    32
    18
    Vrouw
    Hoi, ik herken een hoop in je verhaal! Ik was in oktober zwanger, helaas een miskraam. Direct weer zwanger maar ook weer een miskraam. Ik ben toen in het ziekenhuis geweest omdat ik me een beetje zorgen maakte (is mijn eerste kindje) maar ze vertelde me dat ik waarschijnlijk TE makkelijk zwanger raakte waardoor ook mindere eitjes bevrucht raken die uiteindelijk worden afgestoten. Na de 2e miskraam direct weer zwanger en ben inmiddels 18 weken in verwachting. Geef de hoop niet op het kan echt botte pech zijn! Hoop dat je snel zwanger bent van een plakker ❤️
     

Deel Deze Pagina