Drie slaapkamers of twee met grote badkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Valt wel mee hoor! ;)

Wij hebben op onze zolder die in 2en is gesplitst (1 washok en de slaapkamer van de oudste) 1 dakraam per kamer.
    Het schuine gedeelte is wit geschilderd en er komt door dat ene raam behoorlijk wat daglicht naar binnen.

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Heb niet alle reacties gelezen.
    Je hebt het over de baby bij je dochter op de kamer......waarom niet de baby bij jullie op de zolder?
    Hij is groot, toch? Een gordijn, scherm, kast of iets dergelijks die de baby kamer een beetje afschermt van jullie kamer....

Ik zou dat eerder doen dan een baby bij mijn andere kind op de kamer laten slapen.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik heb niet alles gelezen, maar ik zou absoluut gaan voor 3 slaapkamers, ik vind een grote badkamer niet noodzakelijk, zolang er maar ee douche en wasbak inzit.

Toen wij huizen gingen kijken hadden we zowieso als harde eis minimaal 3 slaapkamers, dit ivm de kinderwens.
    wij hebben nu 3 slaapkamers, een badkamer en op zolder ook nog een kamer die kna zo een slaapkamer worden echt ideaal.

4. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik zou ook kijken voor een mogelijkheid om de baby bij jullie op de kamer te laten slapen. Ikea heeft wel leuke opties om een 'scheidingswand' te creëren.
    Lukt dit niet dan zou ik eerst de beide oudsten op 1 kamer leggen en daar dan nu al mee beginnen en niet pas als de baby er is. Zo kunnen de oudsten altijd naar hun kamer als de baby ligt te slapen. en hoeven ze met het op bed gaan niet zo voorzichtig te zijn.

Deel Deze Pagina