Wilt iemand meekijken? Eerste keer ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door candle85, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Haihai,

Ik ben juni'15 gestopt en mijn cyclussen waren als volgt:
    24-27-24-39-37-33-105

Door de lange laatste cyclus ben ik op advies via dit forum nu toch begonnen met ovulatietesten. Ik ben begonnen met testen op dag 15 ivm lange cyclussen. Bijgevoegd een foto van dag 15, 16 en twee van vandaag. Vanmorgen en vanavond. Ziet iemand enige opbouw tussen de laatste twee of wil ik dit alleen maar zien? Ik heb afgelopen week nachtdienst gehad, kan dit nog invloed hebben op de testen i.v.m hormonen? Omdat de ene foto beetje donker is er twee bijgevoegd.

Als er nog andere tips zijn qua tijdstippen etc. dan hoor ik het graag!!

2. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Niemand?!:(

3. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Mijn testen bouwde zich nooit op. Heel raar.
    Van een op andere dag een dikke knal streep!
    Ik testte standaard voor avond eten. Omdat dit altijd zelfde tijdstip is haha.

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Op de onderste foto lijkt hij wel al iets opgelopen! zou gewoon doortesten en als je merkt dat ze donkerder worden 2x per dag testen (niet met de eerste ochtendurine ;)) Hier afgelopen maand begonnen met ovulatietesten en heb goed mn piek kunnen vinden.
    Succes!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mijn testen hadden ook geen opbouw, die wisselden heel sterk. Een opbouw is ook niet de bedoeling heb ik altijd begrepen.
    Gewoon elke dag rond dezelfde tijd testen en pas als de streepjes even donker zijn is het zover. Tot die tijd zijn ze gewoon negatief, opbouw of niet...

6. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Bedankt voor jullie reactie. Ik ga vol goede moed verder!

7. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie duidelijk opbouw! 👏👏

8. Meursault

Meursault Lid

25 mrt 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook opbouw! Zou nog gewoon even doorgaan met testen.

Ik dacht eerst altijd dat ik mijn eisprong op dag 15 had. En ik zag dan ook wel iets van opbouw, maar daarna werden de testen lichter. Voor de zekerheid doorgetest en wat bleek, had ik op dag 20 ineens een knaller, die pas in de loop van dag 22 lichter werd.

Veel succes!

9. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Meursault ik ben blij je bericht te lezen. Ik zit ondertussen op dag 20 en ben begonnen op dag 15. Ze blijven hetzelfde of zelfs minder. En vroeg me af of het nog wel nut had... nu ga ik dus gewoon wel door!! Let jij ook op je afscheiding? Ik had het idee dat het de afgelopen dagen doorzichtig en rekbaar was, maar vandaag nauwelijks te zien/testen.

10. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Op de foto test van vanmorgen, gisteren en eergisteren. Is die van vandaag wel een positieve ovulatietest of nog net niet?!

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lastig zeggen, mijn streepjes waren ook nooit even donker als de controle streep. Volgens mij wel iets donkerder, maar zoals je ziet op mn banner ;)!

Ik zou vanavond nog een testje doen!
    Succes!

Deel Deze Pagina