Hoi meiden, ik heb het volgende te koop: Jongens zomerkleding maat 74: * korte mouwen shirts 12 keer * korte broeken 6 keer * lange mouwen shirts 4 keer * lange broeken 8 keer * Korte mouwen rompers maat 74/80 6 keer * zomerjas maat 74 * jogginpak maat 74 Jongens kleding maat 80: * lange mouwen shirts 6 keer * lange broeken 4 keer. * winterjas maat 80 * bodywarmer maat 80 3 paar schoentjes, 2 keer zomerhoedje Zwembroek maat 74/80 Kan opgestuurd worden maar de portokosten zijn voor de koper, afhalen kan natuurlijk ook Hieronder een link naar een picasa webalbum, hierin staan de foto's van alle kleding en het bijschrift geeft aan welke maat en wat het is. http://picasaweb.google.com/diaantje.la ... directlink Vragen, stel ze gerust.... Het mag voor weinig weg
Voor 17,50 exclusief verzending mag het weg... Zijn 56 stuks en dat komt dan op 31,25 ct per kledingstuk haha
Hoi Diaan, Kan het ook opgehaald worden en waar? Denk dat opsturen wel wat kost namelijk. gr. terrormisty
Hoi, ophalen kan in bergen Noord Holland, dat ligt vlakbij Alkmaar. Verzending komt op 6,75. groetjes Diana
Hoi Diana, Heb je alles nog? Mijn zoontje gaat nu naar maat 74 en ik kan de kleding goed gebruiken, heb alleen niet veel te besteden. Die 17,50.. Is dat voor de hele mikmak? Zo ja, dan zou ik het graag van je overnemen als dat kan! Ik hoor het wel! Groetjes Liesbeth
Hoi Diana, Dat begrijp ik ja, anders wordt het wel erg weinig wat je voor de kleding terugkrijgt. Zo te zien op de foto's is de kleding in goede staat, kun je erg goed zien dat het al gedragen is of dat niet? Als het in goede staat is, neem ik het graag van je over! Wil je me een PB'tje met je gegevens sturen, zodat ik het geld kan overmaken? Groetjes Liesbeth
Hoi Diana, Dat begrijp ik ja, anders wordt het wel erg weinig wat je voor de kleding terugkrijgt. Zo te zien op de foto's is de kleding in goede staat, kun je erg goed zien dat het al gedragen is of dat niet? Als het in goede staat is, neem ik het graag van je over! Wil je me een PB'tje met je gegevens sturen, zodat ik het geld kan overmaken? Groetjes Liesbeth