Hallo dames, Afgelopen zondag een testje gedaan met wondfo. Op deze zag ik een heel licht streepje. Afgelopen maandag een testpoint gedaan maar deze was helaas negatief. (zie ook bericht Wondfo, 10 dpo veel te vroeg) Maar omdat ik toch het idee had dat et toch wel eens raak zou kunnen zijn vandaag toch maar ff opnieuw getest. 1x wondfo 1x zwanger en kids (omdat ik deze gratis mee opgestuurd keer) 1x testpoint (Hierbij staat het streepje erg naar links en is heel licht) (zie bericht hier onder) Kijken jullie mee? Ik heb denk aanstaand donderdag of vrijdag mijn nod. En, o ja, alle streepjes zijn roze in het echt.
Sorry voor de overload, maar er was echt niks te zien op de foto''s. Zo is het beter hoop ik. Eerste is de wondfo en de tweede de testpoint
ik zie hem sowieso op de wondfo/kruidvat test! positief, over 2 dagen is hij als het goed is donkerder
Ik zie op de kruidvat wel een heel licht streepje hoor. Overmorgen nog eens testen dan moet hij duidelijker zijn.
Bedankt allemaal! @ Miszy . Wonfdo is een merk zwangerschapstest die volgens mij precies het zelfde is als die van kruidvat 2v5 en de trekpleister 2v5. Ze worden allemaal in hetzelfde bedrijf gemaakt.