Ja hoor weer een "simpele" vraag... Mijn zoontje drinkt nu nog maar drie keer bij me hij wil ook echt niet vaker... Is dit uberhaupt wel voldoende om mijn productie op gang te houden? Sindskort slaat hij flesjes ook weg en wordt hij erg gefrustreerd als hij drinkt. De voedingsmomenten zijn bij mij ook erg kort en vraag me serieus af of hij wel voldoende melk binnen krijgt. Van tandjes is nog geen spoor te bekennen. Volgende maand ga im beginnen met afbouwen maar als de productie nu al zo afneemt weet ik niet of ik nu nog wel door wil zetten. Ik voel namelijk erg "leeg"
Flesjes wegslaan doet hij trouwens op het kdv. Daar nemen ze hem al even apart in een prikkelloze half donkere ruimte maar sindskort wil hij amper drinken. Normaal kreeg hij een fles va 200ml en afgelopen keer dronk hij maar 90ml. Dat lijkt me echt te weinig.
Kan best een fase zijn hoor, zolang je hem blijft volgen en aanlegd als hij honger heeft zou ik me nu direct geen zorgen maken. Ben je toevallig ook begonnen met bijvoedng?
Ik ben al een tijdje terug begonnen met bijvoeding. Hij was bijna 5 maand toen we begonnen zijn. Maar nu is het schema redelijk "vast" 7:00uur bv 10:00uur fruit 10:30uur naar bed 12:15uur uit bedje & bv 13:00uur samen een broodje eten 13:45uur naar bedje 15:00uur uit bedje 15:30uur bv 18:00uur groente vlees en aardappelen 19:30uur naar bedje (alles natuurlijk naar wens van Jesse ik voed op verzoek en hij slaapt op verzoek maar dit is meestal zo'n beetje het ritme) Met de hitte van de afgelopen dagen drinkt hij nog minder maar probeer ik er overal wat vocht bij te smokkelen door meloen te geven, slokjes water uit een plastic beker etc etc want de eerste dag heeft hij maar 2 plasluiers gehad en dat vind ik toch wel heel weinig. Nu plaste hij gelukkig wel iets meer.
je kunt er ook voor kiezen om in plaats van slokjes water aan te bieden een keer aan te leggen. Ik zag bv ook altijd meer als eten dan als drinken maar feitelijk is het beide en ook zo aan te bieden op jóúw verzoek.
Dan weigert hij volledig. Meneer wordt steeds minder tevreden. Ik was van plan om voor 3 september te hebben afgebouwd maar krijg steeds meer het gevoel dat "het genoeg is geweest" Voor mijn gevoel heb ik nu echt te weinig voeding. Jesse doet niks anders dan jengelen. Leg ik m aan dan draait hij zijn hoofdje weg. En gaat echt schreeuwen als hij wel aanhapt laat hij na een paar minuten gefrustreerd los en zet het op een schreeuwen. Van tandjes is nog niks te zien/voelen.