ik ben echt altijd een ramp met boodschappen doen ahahahah weet nooit wat ik nou nodig heb hahahaha hebben jullie nog ideeen?
heb in de keuken altijd pen en papier klaarliggen en zodra iets bijna op is, schrijf ik dat op, ook al heb ik dat niet direct nodig maar dan grijp ik in ieder geval nooit mis. verder ga ik altijd in m'n hoofd na wat ik voor het eten nodig heb en schrijf dat ook meteen op. hoop dat je hier wat aan heb!
Jep, hier net als Nienke. Als ik niet gelijk opschrijf wat ik nodig heb vergeet ik het weer en moet ik regelmatig weer terug voor kleine boodschapjes. Dus hier ook standaard een blocnote in de keuken met pen erbij. Zodra er iets op is (of liever nog, zodra het laatste van iets wordt aangebroken) schrijf ik het op het briefje. Op die manier weet je zeker dat je alles wat je nodig hebt in huis haalt.
Ik werk altijd met briefjes. Bedenk wat je die week wilt gaan eten (schrijf dat ook op) en aan de hand van dat briefje schrijf je alles op wat je daarvoor nodig hebt. Daarna duik je je vriezer, koelkast en kasten in om te kijken of je nog meer nodig hebt, of er dingen misschien bijna op zijn en daarna bedenk je wat voor extra's je wilt kopen. Dan naar de winkel en haal alleen wat er op je briefje staat.
Hier hangt altijd een papier aan de koelkast en daarop schrijf ik steeds wat bijna of helemaal op is!
Ik schrijf ook altijd onmiddelijk op wat ik nodig heb, dan vraag ik aan mijn ventje of hij nog iets weet en tenslotte ga ik langs de voorraadkast en de koelkast om te kijken of er iets op is of ik nog iets moet aanvullen. Hopelijk ben je hier wat mee. Groetjes,L
Hier zonder briefjes hoor. Mn kasten puilen niet uit van t eten. Wij hebben ook geen voorraadkast ofzo dus..