Nou, de hele week gekeken voor een Ford Ka.. want een driedeurs met kinderen bleek niet onmogelijk.. en wat is het geworden : En zwarte Ford Focus Station! Nu nog wat lessen "inparkeren".. Bedankt voor jullie reacties!
hoi, wij hebben "maar" 1 auto en dus ook een 3 deurs, en gaan m zeker niet inruilen. we zeiden wel bij de winkel waar we de kinderwagen kochten, dat we 3 deurs auto hebben en dat dus de kinderwagen klein moeten kunnen worden. maar ze zei dat dat helemaal geen probleem moet zijn.
hier ook een drie deurs, wil prima hoor, soms is het zelfs handiger vind ik, omdat je mee de auto in kan en er voor kan staan om de kids dicht te maken. we hebben twee kids overigens
ik heb een opel corsa dus ook 3 deurs. gaat prima, ik heb bijna nergens problemen mee. alleen mijn enige probleem is dat andere auto's zo dicht op je parkeren waardoor je moeilijk je maxi cosi in de auto krijgt maar dan maakt het niet uit of je nu 3 of 5 deuren hebt... liefs susanne
mij bevalt het ook niet een 3 deurs eerste tijd kan wel maar eer ze lood gaan wegen is het een aanslag op je rug wij ruilen eerdaags ook de 3 deurs in voor een 5 deurs en daarbij is onze auto veel te klein om er met 5 pers in weg te gaan dus der komt een flinke bolide voor terug maar veel plezier met jullie nieuwe auto
3 deurs gaat prima met een maxi cosi voorin, maar zodra ze daar uit zijn gegroeid en dus achterin moeten heeft je rug t zwaar te verduren. Wij hebben een grote station 5 deurs en die gaat dit jaar de deur uit. Niet vanwege de kleine die op komst is, ook niet omdat de auto niet goed is, die is perfect, maar we willen gewoon n andere auto. Ik wil zo'n 4x4 terrein wagen, heerlijk die hoge instap, nooit meer bukken om mn boodschappen erin/eruit te halen (ben 1.83 met n zwakke rug) merk maakt me geen bal uit en de (erg grote) hond leert wel om nog wat hoger erin te springen