Hoi dames, Mijn eisprong is op dag 16/17 geweest hen na pos ovulatie test niet meer getest maar heb altijd 2 dagen een pos test en daarna weer negatief. Vandaar dat ik 2 plusjes heb ingevuld. Nu is mijn lf altijd 10 dagen. Is er nog hoop voor deze maand? Zien jullie een evt dip? Bij de zw van mijn dochter had ik dit wel. Ik ben wat misselijk en al vanaf 6 dpo het gevoel ongi te worden. Ik vrees gewoon rustig afwachten?
Je zit op 8 DPO en je temp is nog hoog dus alles zou nog mogelijk zijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik je temp niet bijster hoog vind voor een zwangerschap, maar dat komt omdat je voor je ei ook veel tempen van 37,1 hebt waarvan het bolletje open staat. Temp je misschien op verschillende tijdstippen??
Goedemorgen! Ben je al eerder zwanger geweest met een lf van 10 dgn? Weet niet van anderen, maar sinds ik tarwekiemolie gebruik is mijn lf van 10/11 dagen naar 13/14 gegaan. Vind je temp voor eisprong ook best hoog. Had je een paar keer te laat getempt? Voor nu kan het nog alle kanten op.
Hoi dames! Nee precies op hetzelfde tijdstip. Ik vind het zelf ook raar. Bij mijn dochter was ik zwanger bij 37.2 alleen was mijn temp voor de eisprong wel 36.6. De laatste maanden is die steeds hoog voor de eisprong en is mijn lf korter. 10 ipv 12. Tarwekiemolie heb ik geprobeerd maar kreeg ik erg buikpijn van. Dit is de vierde maand dat we voor een tweede gaan. Reden tot ongerustheid door hoge temp en korte lf?
In principe maakt het niet uit hoe hoog je temp is mocht je zwanger zijn. Het gaat er om dat na je eisprong je temp 0.3 - 0.5 gr moet stijgen, en vlak voor, tijdens of na je ms moet dalen zoals begin van je cyclus. Progesteron zorgt dat je temp omhoog gaat na je ei. Nou kan ik me niet voorstellen dat je temp zo hoog blijft tijdens je ms vanwege die hormoon. Kan het zijn dat je te laat naar bed bent gegaan of iets heb aangegeven waardoor FF een open rondje heeft geplaatst?
Ik heb mijn temp wel later ingevoerd vandaar het rondje. Maar elke dag op zelfde tijdstip voor het opstaan met een goede thermometer. Ben ook niet ziek geweest. Ik moet er wel 1 x per nacht uit maar dat doe ik al jaren. Hier ook mijn kaart van sept.
Te laat invoeren verklaart idd witte rondje. Volgende x als je gewoon op tijd temp, kan je bij het laat invoeren de tijdstip veranderen. Want FF werkt dan niet goed meer en is je kaartje niet betrouwbaar. Ik had ook best wel hoge, schommelende temp voor eisprong en FF gaf zelf een melden om misschien vaginaal te tempen. Sindsdien zag ik wel een groot verschil.
Dat is een goede tip! Maar is er dan misschien geen eisprong plaatsgevonden? Of alleen geen innesteling omdat de temp wat aan de lage kant is. Hoger dan 37.4 (eenmalig) is mijn temp nog nooit geweest.Meestal 37,2/37,3 na de eisprong.
Voor zover ik zie klopt grafiekje wel. Kan me niet voorstellen dat je eerder of later een eisprong heb gehad. Ben benieuwd naar je temp van morgen.
Ik zal het kaartje morgen even delen! Merk dat ik heel onzeker ben over of een tweede wel lukt terwijl daar nog helemaal geen reden voor is Zo lastig om het los te laten! Ik zie dat jij net zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Je zult vast in de wolken zijn! Geniet ervan!
Hoi dames, Hier een stijging. Zou het misschien een dip geweest zijn 2 dagen hiervoor? Nog even een paar dagen wachten, heb wel al sinds 6 dpo het gevoel ongi te worden is zal wel ongi worden
Dankje! Durf nog niet blij te zijn vanwege gedoe sinds vorig jaar aug! Ik leef voor nu met de dag zeg maar. Mooie temp stijging trouwens. Zou best een innesteling kunnen zijn. Spannend!
De eerste weken vond ik ook vreselijk spannend! Je voelt niks in je buik en moet er je maar op vertrouwen dat het goed zit. Lastig!! Ik durf nog niet te testen Ik heb wel vanaf 6 dPpo al ongikrampen en zere borsten dat heb ik normaal pas 1 dag voor ongi. Omdat ik steeds buikpijn heb denk ik steeds: zal morgen wel ongi worden. Ik weet dat de enige manier om zekerheid te krijgen is om te testen maar denk dat ik probeer te wachten tot ik vanzelf ongi wordt of anders misschien zondag een test doen dan zit ik op 12 dpo.