Heel vreemd had zojuist (het is hier avond) opnieuw bloedverlies Bij afvegen, deze keer lichtrood. Ik begrijp er niks meer van! Wat kan je lichaam toch rare dingen doen...
Ik heb na gisteravond geen bloedverlies meer gehad. Temperatuur blijft nu steken op 36,9, ben benieuwd wat het morgen doet. Heb nog steeds totaal geen symptomen, dus denk niet dat ik op dit moment zwanger ben. Misschien dat ik donderdag ga testen maar dat is twee dagen voor nod en misschien nog te vroeg, en anders zaterdag vrijdag zit ik in het vliegtuig dus die valt af).
Toch wel spannend, want 36.9 is nog best hoog. En je hoeft zo vroeg echt geen symptomen te hebben hoor. Toen ik op 9dpo testte had ik alleen goede reukvermogen en vond ik rode bieten opeens vies. Gisteren en vandaag was ik een klein beetje misselijk ('s ochtends) maar verder helemaal niets.
Helaas... temperatuur is gedaald en ben ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde! Geen idee waar die tussentijdse bloeding dan ineens vandaan kwam. Misschien een mislukte innesteling?