kan iemand mee kijken snap er niks van

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door SmMy, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    hallo, kan iemand mij helpen?
    ben begonnen met temperaturen en heb 7 april in de avond een positieve ovulatietest gehad, dus had verwacht dat me tempratuur ook zou gaan stijgen, maar kreeg eerst een dip en nu is ie wel iets omhooggevallen maar niet zo als voor me dip, heb ik dan nu gewoon geen eisprong gehad of wat? wordt hier wel heel onzeker van allemaal !

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe temp je??
    En temp je wel elke dag op dezelfde tijd ?? Je hebt namelijk ook wat open bolletjes!

3. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Ik tempratuur pas ongeveer 2 weken omdat ik dacht dan kan ik mooi zien of ik me ei krijg, de eerste paardagen verschillende tijden getemp dus weet dat ik daar niet van uit kan gaan maar laatste week elke morgen om 7 uur, ben 1x vergeten te temp.
    maar omdat ik me ovulatietest positief had had ik nu ook wel verwacht dat ik het hier op zou zien.
    Maar kom nu net van de wc af en heb donkerbruine afscheiding, nooit eerder gehad ook niet voor me nod, en die is pas over 1,5 week heb wel een stabiele cycles pffff wordt onzekker hier van

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Maar hoe temp je precies?? Rectaal/billen of vaginaal of oraal/mond of onder de oksel?
    En elke ochtend voordat je je bed uit komt en direct na ontwaken?

Overigens moet je nooit zomaar midden in een cyclus gaan beginnen met tempen.
    zoals je ziet brengt het je nu dus onrust en verwarring.
    Je kan ook nu niet kijken wat je basale temp (temp voor ei) is, want je hebt toen niet correct getempt.

Deel Deze Pagina