Dank jullie wel allemaal! En dat jaar is voorbii gevlogen. Wat gaat het allemaal snel zodra je kinderen hebt zeg! Idd one of kind, nu zijn ze echt baby af. Gek eigenlijk.. En lief van jea
Gefeliciteerd! Heb je destijds gevolgd omdat ik enorm benieuwd was hoe het jou verging. Mijn zoon wordt zaterdag 1. Het enige wat ik steeds dacht; "hoe doet zij dat ingodsnaam???", met 3 babies!!!!!! Haha. Leuk hè dat ze 1 jaar zijn. Wordt inderdaad echt leuk en gezellig nu!
Dank jullie voor de leuke reacties! Ze zijn inderdaad alledrie rood. Ik ben echt heel erg in de minderheid. Samen met de poes zijn wij de enige vrouwen in huis en als enige zijn we niet rood haha. De kat en mijn vriend (is kaal) zijn ook rood. Ze zijn vreselijk verwend! Heel erg veel van toet toet gehad, cadeaubonnen en geld! En nog wat andere leuke dingen ook gekregen, maar toet toet overheerst.
Gefeliciteerd met je 3 mooie mannetjes! Heb vorig jaar meegelezen met je zwangerschap en ook dit jaar regelmatig updates van je voorbij zien komen. Heb het altijd met bewondering gelezen, vind het echt top hoe je met 3 kids zo relaxed bent omgegaan (ik vind 1 namelijk al echt pittig van tijd tot tijd, 3 tegelijk zou ik echt niet aankunnen haha). Nu 3 dreumessen, leuk hoor!
Waarschijnlijk een onwijze cliche-vraag, maar ik ben er oprecht benieuwd naar; Vergis je je wel eens, als je de naam van 1 van je jongens roept? Dat je dus even denkt "wie is het nou"?
Ik was een stille meelezer van je topic. Wat gaat dat snel zeg! Gefeliciteerd met je 3 knappe mannetjes!
Gefeliciteerd met je 3 mooie mannetjes! Ik volgde je topic ook altijd en wat een bewondering heb ik voor jou gekregen. Een drieling zo bijzonder en wat doe je het relaxed allemaal. Erg knap van je!