drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    GEFELICITEERD!!!
    Ik zeg hieperdepiep hoera! hoera! hoera!

Zit ik elke dag met spanning te kijken hoe het gaat met Suzanne, ben jij ineens eerder bevallen. Super dat alles goed gaat, nu goed rusten en genieten van jullie wondertjes!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wow. Van harte gefeliciteerd. Met je mannetjes en je meisje

Ik zit ook steeds even te spieken naar nieuws over suzannen en jullie en nu is er een van jullie bevalen wow

Hoop dat je je snel goed voelt en je kleintjes snel mee mag nemen

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Duda gefeliciteerd!!!!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    *Breekt even in*

Lees hier af en toe stiekem mee en heb echt bewondering voor jullie allemaal hoor meiden!

Duda, Van harte gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes. Sterk maar lekker aan en geniet van je lieverdjes.

*Breekt weer uit*

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Duda, hoe is het met je kleintjes? En met jou?

Suzanne, weer fijn thuis? Hopelijk hou jij het nog even vol...

Hier dikke stressochtend. Had standaard controle en met Quick en Sjors gaat 't allemaal heel goed, maar Flupke (altijd al de kleinste) kwam ineens wel heel klein uit de metingen. Dat icm veel vruchtwater bij Sjors (de andere helft vd tweeling) deed bij mij alle alarmbellen gelijk rinkelen, dus vol spanning zitten wachten op mijn gesprek met de arts. Volgens haar moet het wel een meetfout zijn; alleen het dijbeentje week erg af. Maar vanwege het vele vruchtwater van Sjors wil ze het wel even extra in de gaten houden - de kans op het tweeling transfusie-syndroom is heel klein op deze termijn, maar het risico blijft wel. Daar bovenop was mijn bloeddruk (altijd netjes tot laag geweest) ineens torenhoog (95/150) - waarschijnlijk de stress, maar voor de zekerheid donderdag weer meten en volgende week weer een afspraak ipv over 2 weken. DOnderdag had ik al een echo staan op de pren. diagn.; daar wordt alles wat kan wijzen op TTS nog extra doorgemeten... Ben zo bang dat het nu alsnog fout gaat (al maakt de arts zich voorlopig niet druk)....

6. gimena

gimena Niet meer actief

GEFELICITEERD met de geboorte van jullie 3 ling.

7. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    #187 Suzanne26, 18 jan 2011
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
    Jeetje,. Duda, wat een verrassing! Wel ontzettend gefeliciteerd!!!
    Kun je het wel allemaal een beetje verwerken nu het zo snel gegaan is?? Het zijn wel 3 leuke namen!!
    Jij hebt nu de 3 bedjes in het wkz die ze voor ons gereserveerd hadden ;) .

Doe het maar rustig aan en geniet van die kleintjes!!
    Dat het verder maar allemaal goed mag gaan.

Miepie, jij gaat nu toch ook niet ineens spoken he?? Dat ik ineens de laatste ben die gaat bevallen...
    Het is maar goed dat ze je nu wat extra in de gaten houden. Die het maar rustig aan.

Ik ben weer thuis en zit nu in afwachting van onze 3 kleintjes. De tijd zal het leren.
    In gewicht waren ze gisteren met de controle super:
    Kindje A was moeilijk te meten, daarbij kwamen ze nu uit op 1809 gram ( kan dus wat meer zijn, waarschijnlijk is dat wel het geval)
    kindje B 1873 gram en kindje C 1893 gram.
    Ze werden een modeldrieling genoemd :) dus wij zijn wel trots!!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Suzanne, wat fijn dat jouw kids het allemaal zo goed doen! Netjes hoor, hun gewichten (haha, die van ons zijn net iets meer dan 1/3.. Quick en Sjors dan 8)). Is het voor jou nog een beetje vol te houden, slaap je nog een beetje? Ik vind nu af en toe mijn buik al zo zwaar aanvoelen, kan me niet voorstellen hoe dat over een paar weken is!

Ik ga trouwens nog láng niet bevallen hoor! Was ik in elk geval niet van plan, laat ze nog maar even binnen blijven, nu nog veel te klein (ze zouden nu nieteens iets voor ze doen :(). Eerst overmorgen maar eens afwachten, kijken hoe het dan zit qua vruchtwater en groei van Flupke. Maagjes en blaasjes waren bij allebei wel goed (en niet teveel) gevuld, dus arts gaat er vanuit dat het allemaal niks is. Zat net te kijken op het overzicht van de metingen; het dijbeenbotje van Sjors zou sinds 4 jan volgens deze metingen van 31.0 naar 30.1 gegaan zijn, hihi. Dus zal wel een meetfout zijn (hoop ik dan); dat 't niet groeit is 1, maar krimpen - terwijl dat kindje juist het actiefst is en alles er verder goed uitziet... lijkt me erg onwaarschijnlijk.
    Bloeddruk was tot nu toe goed/aan de lage kant. Zal dus wel een uitschieter zijn door de stress denk ik. We zien het donderdag allemaal wel weer.....

(maar zoals je merkt aan dit lange verhaal houdt het me stiekem toch wel heel erg bezig ;))

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

*breek in*

Duda gefeliciteerd met je 3ling.
    Ook ik lees af en toe vol bewondering met jullie mee!

*breek uit*

10. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Ik kan het me voorstellen hoor miepie, dat het je toch bezig houdt.zo begon de echoscopist vandeweek: ik weet niet pfff er nog wel vruchtwater zit bij kindje b, het is maar moeilijk om te zien, ik denk het wel. Als je dan zegt ik denk het wel, dan stelt het niet gerust. Nu denk ik de hele tijd, die kleine zal toch wel genoeg vruchtwater hebben...

Mijn bloeddruk is ook steeds laag en toen ik werd opgenomen was hij ook ineens echt hoog, dus het zal bij jou inderdaad de spanning zijn en dat je kindje krimpt, dat lijkt me ook erg onwaarschijnlijk :) .

Die gyneacologen houden er ook wel van om je een beetje in de stress te laten volgens mij ;) . Gewoon op je eigen gevoel vertrouwen, dat is het beste en niet teveel stressen, dat is niet goed voor die ukkies.

Slapen gaat bij mij de laatste nachten onvoorstelbaar goed, ik snap er niks van, maar ik ben er erg blij om.

Jetje,.....gaat alles nog goed. We hebben al even niks meer van je gehoord.

Duda, hoe gaat het met jou als kersverse moeder????
    Doen je kleintjes het nog goed???

Liefs

11. siske89

siske89 Niet meer actief

*breekt even in*

Waw 3 hummeltjes in jullie buik! Ik probeer het me voor te stellen maar kan me niet eens voorstellen hoe het is om er 1'tje te hebben (gezien ik nog geen mama ben) :D
    Proficiat aan allemaal en ik wil jullie alvast een goeie zwangerschap wensen, een vlotte bevalling en 3 gezonde kindjes!
    Zijn hier meiden die reeds bevallen zijn of die binnenkort bevallen en die mij een geboortekaartje zouden willen sturen? Ik verzamel die namelijk en zou het wel fijn vinden om er te hebben van een 3-ling ook. Jullie mogen me altijd een privé-berichtje sturen en dan stuur ik mijn adres terug. Indien niet, geen probleem hoor!

Sien

*breekt weer uit*

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Suzan, fijn dat het daar nog goed gaat. Irritant hoe artsen je ongerust kunnen maken met zo'n loze opmerking he? Merk dat mijn hele lichaam er ook op reageert afgelopen 2 dagen - alles doet pijn en lijkt verkrampt te zijn, dus ik ben blij dat we vandaag weer mogen voor een echo (al zie ik nu wel op tegen de reis en het lopen van de auto naar de afdeling, haha).
    Als kindje B echt te weinig vruchtwater had gehad, hadden ze je wel weer opgenomen om het extra in de gaten te houden, toch?

Duda sliep ook heel goed de laatste twee nachten voor de bevalling ;). (las trouwens gisteren op haar hyves dat ze vandaag naar huis mag! Duda, welkom thuis! Hopelijk volgen je kleintjes ook snel - en mogen ze in elk geval snel van het WKZ naar het Antonius!)

Siske, wij zijn nog bezig met het ontwerpen, en ik hoop voorlopig nog even door te lopen met die drie kleintjes in mijn buik, maar ik zal proberen er aan te denken!

Jetje, waar ben je??? Alles goed?

13. adi

adi Niet meer actief

WOOW, ik heb blijkbaar heel veel gemist de afgelopen week!

DUDA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LUCAS, WOUTER EN ILSE! Prachtige namen!

En wat plotseling zeg? Met 29,5 weken als ik het goed gerekend heb? Ze hebben mooie gewichten voor de termijn, enm zo te horen een hele goede start!

Ik lees ook inmiddels dat je naar huis mag. Blijf je in RMDhuis of niet? Mogen ze al snel naar jullie eigen zkh ?

Probeer enigziens rust te nemen meid, en geniet van je wondertjes!

14. adi

adi Niet meer actief

Suzanne, je houdt het echt heel goed vol meid, wat knap!

Miepie, niet echt fijn om zulk nieuws te horen en dan zo weinig uitleg erbij. Hopelijk valt het allemaal wel mee, anders was je echt wel opgenomen joh. Zulke zwangerschappen zijn ze extra voorzichtig mee. Ik heb met 24 weken ook een weekendje in zkh doorgebracht, eigenlijk nergens voor, maar ik maakte me ongerust en de arts wist het niet helemaal zeker (harde buiken) en HUP, 3 daagjes blijven.
    Succes met de volgende echo!

Siske, wat een leuke hobby! Ik heb een drieling, maar in de afgelopen 1,5 jaar heb ik al mijn extra kaarten wel uitgedeeld, dus heb er helaas niks meer over. Ook veel aan mensen die geboortekaarten verzamelen inderdaad.

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Duda, al thuis?

Adi, ik zit nu in het zh te wachten op of ik word opgenomen of niet.... Weer veel te hoge bloeddruk en de tweeling is TTS aan het ontwikkelen, waardoor Flupke achter blijft in groei en veel moeite heeft genoeg voeding binnen te krijgen. Afwachten dus, arts gaf aan dat elke week er nu een is....kans is aanwezig dat ze veel te vroeg gehaald moeten worden als de tts doorzet :(.

16. adi

adi Niet meer actief

Oh meid heel veel succes, ik duim voor je!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ miepie... heel veel sterkte en succes!

18. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    miepie, sterkte en laat even weten wat ze besloten hebben!!
    HOU VOL!!!!

19. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Miepie. Succes, hou ze nog ff binnen!

20. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Las op Miepies hyves dat ze opgenomen is. Hoge bloeddruk en groeiachterstand. De groei wordt in dd gaten gehouden.

Deel Deze Pagina