Oh Miepie toch... Ik hoop dat ze in het LUMC iets voor jullie en de kindjes kunnen betekenen. Heel veel sterkte!
Ooo. Mieppie. Ik ben een mee lezer en was de laatse dagen al veel aan het kijken hier naar nieuws maar dit is wel piep. Hele dikke knuf en ik ga heel hard duimen en hopen dat alle drie je wonderdtjes bij je mogen blijven. Ik hoop dat ie snel nieuws krijgt hoe en wat want dit is slopend voor jullie
lieve mieipie je weet dat ik hier af en toe kijk.. ik wil je heel veel sterkte wensen .. liefs yippie
Lieve Miepie wat erg! Ik hoop voor je dat jouw kindjes net zo sterk zijn als mijne en dat ze het gewoon alledrie halen. Ik ben gewoon stil als ik jouw verhaal lees. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Sterkte meid! Ook voor Miepman.
Miepie in het verlengde wachtbankje hoorde ik van je vreselijke nieuws... Ook ik blijf voor jullie duimen en hopen dat t goedkomt met alle3 je kleintjes... Heel veel sterkte en succes....
Pffft, Miepie! Wat een nieuws. Als daar je bloeddruk niet van stijgt?!? Hopelijk valt het allemaal mee en blijven je kleine tijgertjes nog een paar weekjes zitten, zodat ze nog even wat spek kunnen kweken. Heel veel succes & een dikke hug!
Lieve miepie . Net je verhaal met pijn in buik zitten lezen , ik kan je angst echt haast meevoelen . Hoe je taai , weet dat hier een kaarsje brand bij mees , voor jullie kleintjes .. Liefs edith Mama van mees *
- breekt even in vanuit het verlengde wachtbankje- lieve miepie en miepieman: veel sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie 3 kindjes nog even blijven zitten!!!! Ik denk aan jullie!!!!!
Lieve Miepie wat een verschrikkelijk nieuws... Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen en dat je 3 mooie wondertjes nog een hele poos bij je mogen blijven. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop echt van ganser harte dat het nu jullie kant op komt en jullie zal helpen. heel veel sterkte meis en Partner
* breekt in * Miepie, je kent me niet maar ik wil je toch even heel erg veel sterkte wensen en weet dat ik aan jou en je 3 wondertjes denk! Ik heb je bijzondere verhaal eerder gelezen en hoop op een goede afloop. Veel sterkte meid! * breekt uit *
Bedankt meiden. En Duda/Suzan/Adi/Jet, sorry dat ik even zo weinig op jullie reageer (Jet, fijn te lezen in je pb'tje dat alles goed gaat!). Vandaag in het LUMC geweest, merkt gelijk dat we daar geen uitzondering zijn en ze precies weten waar ze het over hebben, heel fijn. Morgen word ik opgenomen en 's middags gaan ze proberen de directe vaatverbindingen tussen Sjors en Flupke te laseren, hopelijk blijven mijn vliezen daarbij heel en lukt de ingreep... Moet daarna nog even blijven, over een week zal pas duidelijk zijn of het gelukt is of niet. SPannend dus....
Miepie, Hier nog iemand van het verlengde wachtbankje. Ik wil je heel veel succes wensen morgen bij de ingreep. Hopelijk komt het allemaal goed en zitten jullie ~16 weken met 3 maxicosi's in de auto.
hoi miepie, ik wil je succes wensen! hoewel ik je niet persoonlijk ken, schiet je toch af en toe door mijn gedachten, ik hoop dat de ingreep gaat lukken! liefs lea
sterkte meid!!! (hier ook een stiekeme meelezer.... we hebben "vroeger" veel samen op de NOD-lijsten gestaan volgens mij...)
Hier ook weer een meelezer. Maar miepie ik zal morgen ook een kaarsje voor jou en je wondertjes branden. En hopelijk heeft het een goede afloop morgen!
Nog een inbreker. Miepie wat een spannende tijd voor jullie en de kleintjes. Sterkte en houd moed doet de deur weer netjes dicht