Miepie, maak je maar niet druk over het niet reageren op ons, jij hebt al genoeg aan je hoofd! Wat een ontzettend spannende dag morgen, maar wel fijn om te lezen dat ze weten waar ze het over hebben. Dat geeft een mens hoop!! Ze weten dan in ieder geval waar ze mee bezig zijn! Spreek je kleintjes maar goed toe morgenochtend dat ze daar nog even lekker moeten blijven zitten. En zeg dan meteen even tegen sjors en flupke dat ze vanaf nu moeten leren delen (even een luchtig grapje, bij al deze spanning) Ik denk aan je!!!Sterkte meid!!! Jetje, ik lees via het berichtje van miepie dat het goed gaat, gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken nu ik al zo lang niks meer van je gelezen heb. Duda, gaat het goed met je kleine moppies?? Bij onze controle gisteren was alles weer goed. qua gewicht zitten ze nu op 2049, 2157 en 2267, dus dat is al heel goed. Eigenlijk niet eerlijk dat het hier zo goed gaat en dat miepie het zo zwaar heeft. Ik durf in ieder geval niet meer te 'zeuren' over al mijn harde buiken en het bed liggen.
@mieppie. Denk Aan je vandaag ga heel hard duimen @suzan spiek hier ook voor jou hoor en het blijft spannend meis. Tus toch super dat ze nog bij j zitten zo lang al. Is er vanuit het ziekenhuis wel eens gezegt wat de langste tijd van een dreiling is. Ik vindt dat je het super doet. Jullie doen het allemaal super zekker als ik naar me zelf kijk met een beeb in me buik dat vindt ik al wel eens zwaar en soms ben ik kapot en dan denk ik aan jullie
Even een stukje van Miepie uit een andere topic waar ze actief is: gisteren 22:07: ... maar leef dus nog, en de kleintjes ook (Krijg net nog even een trap van Sjors ter bevestiging). Nu afwachten of de tweeling het verschil in bloeddruk met voor de ingreep aankan, en of Flupke genoeg binnen krijgt. Twee liter vruchtwater armer, lucht wel een stuk op. Morgen begin vd middag een echo en als die goed is mag ik naar huis tot de volgende controle. Miepie ik hoop dat alles goed gaat. En dat ze het nog een aantal weken volhouden. Voel me soms zo schuldig dat het zo goed gaat met mijn drietal. Succes met de echo straks. Ik duim voor je.
Oja Suzanne het goed met mijn kleitnjes. Ze zijn weg uit het WKZ en liggen al in mijn eigen ziekenhuis. Hun enige probleem is te vroeg geboren zijn. Geen rare complicaties of zo. En jouw kanjers groeien ook lekker!
Duda, dank je wel voor de update hier. Niet lullig voelen, ik ben juist zo blij dat Lucas, Wouter en Ilse het zo goed doen! Geeft ons ook weer vertrouwen. Suzan, super zeg, je hebt bijna de 34 weken al gehaald! Had je vast niet gedacht een week of 6 terug... Ik moet nog een nachtje blijven in Leiden ivm aanhoudend hoge bloeddruk (vanmorgen weer 95 onderdruk). Balen, maar ja, is niet anders. De tweeling is nog weinig over te zeggen, behalve dan dat de bloeddruk die op verschillende plekken gemeten wordt bij Sjors omlaag was, hart klopte ook rustiger en bij Flupke was in elk geval geen achteruitgang, op sommige punten lichte vooruitgang. Blijft verder afwachten, dinsdag weer op controle in het amc.
Hier na relatief goed nieuws vanmorgen na de echo nu weer even een k*tberichtje. Ik had vanmorgen nog goede hoop naar huis te mogen - bloeddruk was nog wel een beetje aan de hoge kant, dus voor de zekerheid toch weer urinecheck en bloedtest en bloeduitslagen zijn nog niet direct alarmerend, maar geven wel een beginnende zwangerschapsvergiftiging aan. De kans dat dat zou gebeuren ergens in de zwangerschap was groot, dat wisten we, maar het is klote dat het nu samenvalt met het herstel van de tweeling (al hebben die er geen last van - ikzelf ook niet trouwens) en vooral dat ik niet een paar weken verder ben. Ik lig dus nog steeds in Leiden, nieuw infuus aangelegd en komende 24 uur extra controles. Als het stabiel blijft is dat mooi, als ik achteruit ga gaan de kleintjes nog komende week gehaald worden. Inmiddels is de eerste van de 2 longrijpingsspuiten voor de zekerheid alvast gezet. Ze zijn nu met 25 weken natuurlijk nog veel en veel te klein, dus ik hoop dat ze in elk geval nog een week kunnen blijven zitten - en hopelijk nog veel langer, maar ik heb er helaas weinig invloed op . Bloeddruk was nu ineens weer 120/70 ... ik snap er niks meer van.....
Oh meid ik vind het verschrikkelijk, ik hoop echt met heel mijn hart dat je kleine kanjers een veilige termijn halen. Hou vol!
miepie, je houdt het wel spannend he. Ik hoop dat je het nog even volhoudt en dat die kleintjes nog even mogen groeien in je buik!! Maar het zijn volgens mij wel volhoudertjes! Duda, fijn om te horen dat je kids alweer in hun 'eigen' ziekenhuis zijn. Dat is een goed teken! Super om te horen.
Miepie, ook hier wordt geduimd dat je kleintjes nog even verder mogen groeien en aansterken vooraleer ze geboren worden!
**ook ik breek even** Ik wil Miepie heel veel sterkte wensen de komende dagen! En ik hoop dat je kleintjes nog lang blijven zitten! **breekt weer uit**
@miepie: Ik hoop dat de behandeling zijn nut zal bewijzen en dat die zwangerschapvergiftiging er toch niet doorkomt. Kan het eigenlijk dat je de symptomen hebt maar die 'vals' blijken te zijn? En dat jullie kleintjes toch nog even binnen mogen blijven! Ik denk vaak aan je! @Duda: Bedankt voor het geboortekaartje van Lucas, Wouter en Ilse! Heb het vandaag met de post ontvangen!
Siske, het rare is dat ik juist géén symptomen heb - alleen aan mijn bloeddruk en bloed is het te zien. En bloeddruk is op 1 meting na eigenlij ook de hele dag ok geweest. De bloedwaarden schijnen pas weer beter te worden als de kids eruit zijn, tot dan kunnen ze alleen maar verslechteren. Hopelijk blijft het dus zo lang mogelijk stabiel...
Miepie, ook hier wordt geduimd voor jou en jullie kindjes. Heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. We zijn precies even ver, maar jij verwacht 3 kindjes en ik 1. Ik hoop zo dat jullie kleintjes het nog een poosje gaan volhouden! Gelukkig zijn jullie in goede handen. Weet dat er heel veel meiden met jullie meeleven hier. Hopelijk geeft dat jullie wat moed.
@miepie, och wat spannend zeg!!!!! hoop dat je waardes goed blijven en de triplets nog even lekker mogen blijven zitten!!! (maar toch: hiephoera voor 25!! weken!!!!)
Thanks meiden. Vandaag korte echo gehad; kids leven alle drie nog, dus so far so good wat hun betreft. Wel minder nieuws qua bloed; leverwaarde is gelijk, bloedplaatjes verbeterd, maar nieren iets achteruit gegaan. Zodra de kinderarts tijd heeft komt die langs om eea met ons te bespreken. Wat we nu begrepen hebben maken Quick en Sjors - zeker na de longrijpingsspuiten - een redelijke kans, maar liggen de kansen voor kleine Flupke erg slecht. Afwachten dus... en ik blijf voorlopig onder strenge controle hier in het LUMC. Elke dag bloedcontrole, urinecheck en 6x bloeddruk en een echo van de kleintjes en elke dag is er weer een.......
Miepie ik hoop zo dat Flupke het goed blijft doen..... Quick en sjors maken goede kansen dat is wel fijn om te weten maar arme Flupke moet een inhaalslag gaan doen nu..... sterkte ermee meis en ik bid en duim onwijs voor je
flupke flupke flupke: ik doe even een aanmoedingsdansje!!!! (en quick en sjors natuurlijk ook) elke dag is er 1 meid!!!!!! zet hem op!!!