drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Super Miepie van je drieling, maar las ook van je oma. Gecondoleerd met haar. Beetje dubbel gevoel denk ik.

mama van Lizzy, ik heb de hele zwangerschap vitamines geslikt, 1mg foliumzuur en extra ijzer...

Suzanne, ja zag toevallig een suzanne op de drielinghyves en dacht toen meteen dat jij het was...mooi familiefoto ook...

Hier gaat alles goed. Gisteren gesprek gehad met de KA. Wouter doet goed. Probleem is dat wij er ook twee hebben die het supergoed doen en dat je teveel gaat vergelijken.... Maar Wouter heeft sinds gisteren 13:00 geen dalinkjes meer gehad. De KA had ook uitgelegd dat er flowafhankelijke kinderen zijn en Zuurstofafhankelijke kinderen. Bij wouter hielp het niet om de flow hoger te zetten, maar we de zuurstof.... Nu het zo goed gaat, wordt de zuurstof vanaf vandaag weer langzaam afgebouwd :D

2. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Wat een goede berichten allemaal hier. Ik denk dat ik er ook maar even aan mee doe:

Net kindjes gekeken en ze zijn ondanks mijn 11 dagen dikke griep als eenlingen gegroeid! B). Het vruchtwater ziet er prachtig uit en ze wegen nu 130-139-141 gram.
    Mijn bloeddruk was 120-70, dus ook prima goed!

Wij zijn weer super blij!

Groetjes,
    Jetje

3. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Super Jetje!!!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    :DWat gaaf dames een 3 ling. Van harte gefeliciteerd. Ik ben nu weer zwanger. ER was eens een homeopaath die zei dat ik 4 kinderen zou krijgen nou als het er 1 is komt er toch echt niet nog 1 bij. Dus dan moet dit een 3 ling zijn:D.ha ha ha.

WE zullen zien.

Maar dames veel succes en wat een rijkdom

5. adi

adi Niet meer actief

En dit zul je blijven doen, wat ze je ook adviseren!!!

Ik kan nu ook met die goede raad komen dat ze alle drie verschillende kindjes zijn en dat je echt niet moet gaan vergelijken, maar ik weet dondersgoed dat dat onmogelijk is.
    maar super dat ze bij Wouter nu gaan afbouwen met zuurstof. Heeft hij een neusbrilletje?

6. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Miepie,
    Ik dans even met je mee, wat een supernieuws!! Daar kun je weer een paar weken mee verder :) .

Vandaag hebben alledrie mijn moppies bij me aan de borst gelegen, wat is dat toch fijn. Ik merk wel dat nu ik steeds meer met ze bezig ben, dat ik de band steeds duidelijk ga voelen. Zeker als ik vergelijk hoe dat voelde met mijn eerste dochter.
    Ik vind het wel moeilijk als ik een avond of middag thuis blijf en niet naar het ziekenhuis ga. Dan voel ik me toch wel een beetje een slechte moeder. Is dat gevoel herkenbaar Duda, Adi??

Jetje, fijn om te horen dat die ukkies geen last hebben gehad van je griep.

Onze dochter heeft gisteren haar zusjes en broertje ontmoet en ze is helemaal verliefd. Ze wilde kusjes geven, knuffelen en kon er geen genoeg van krijgen. Ze vond het al leuk er 1 baby was toen kwam er nog een, dat was nog leuker en bij de derde straalde ze echt compleet van oor tot oor!!! Ze heeft ook een foto van de drie in haar ledikant hangen en ze is beretrots.

Dan straal je als mamma ook van oor tot oor hoor!!!

Liefs

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

*Doet even een rondedansje voor Miepie en de beebs!* Wat fantastisch nieuws!

Suzanne, wat moet dat een prachtig gezicht zijn geweest je dochter met de beebs! Super!

8. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Ohhh de hormonen spelen sinds een week of 2 zeg! Moet gewoon traantje wegpinken van je verhaal Suzanne.......

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    miepie, kwam even spieken hoe het met jullie was! en wat leest mijn oog? SUPER goed nieuws!!! ik doe ook een vreugdedansje!!!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #330 Majo, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
    *Breekt even in*

Miepie...lees af en toe even mee hier hoe het jou en de drieling vergaat....wat een goed nieuws zeg!! Beter dan het laatste nieuws dat ik gelezen had zeg enkele weken geleden!! Toen leek het héél anders. En je gaat ook zo snel al zeg... gewoon alweer 27! weken! Jeetje!! Goed man!! Mooi zo doorgaan zou ik zeggen :). Iedere dag is er wéér één!! Lig je nog steeds in Leiden trouwens? Kom je nog weer thuis denk je? Of blijf je sowieso tot de bevalling?

*Breekt weer uit*

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier ook een kleine inbreek.

Super om te lezen dat het goed gaat met je kleintjes Miepie! Fantastisch gewoon!

En ik breek weer uit.

12. adi

adi Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor! En van binnen weet je best dat je je niet schuldig moet voelen, jij hebt tenminste nog een kindje om ervoor te zorgen! Ik ging in die tijd behoorlijk aan mijzelf voorbij, en dat heb ik pas gevoeld toen de babys thuis kwamen, toen kwam alle stress eruit en was ik helemaal kapot.
    Daarom probeer ik altijd tips te geven om echt aan jezelf te denken als moeder, en voldoende rust te nemen, want het echte werk gaat nog beginnen zeg maar :).

13. siske89

siske89 Niet meer actief

@suzanne: Proficiat met Fleur, Esmee en Reinout!

@miepie: Wat een goed nieuws dat ze zo gegroeit zijn!

Aan alle andere (bijna) drieling mama's veel succes! ;)

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    --- breekt even in---

Miepie: wat een goede berichten zeg!!!! Wat ben ik blij om te lezen dat je die 3 kleine wondertjes nog in je buik hebt. Ik hoop dat dat voorlopig nog zo blijft :) Houd de moed erin meid!!

---breekt weer uit---

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    *breekt in*

Miepie... super dat het nog goed gaat met de kindjes in je buik...
    Ik blijf je op de voet volgen... allebei officieel 13 mei uitgeteld.

Liefs Ingrid

*breekt uit*

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sorry meiden, ben jullie even gruwelijk aan het verwaarlozen.

Mama van Lizzy, welkom hier! Al een beetje aan het idee gewend? Ik moest vanaf de 10 weken juist extra foliumzuur gaan slikken, omdat je bij een meerlingzwangerschap een extra risico loopt op ijzertekort en ijzer wordt beter opgenomen uit je eten icm foliumzuur. Ik heb dus naast mijn zwangerschapsvitamines ook 5mg foliumzuur extra (en sinds ik in het ziekenhuis lig ook ijzertabletten omdat mijn hb na 24 weken toch te laag werd).

Suzanne, heerlijk, die kleintjes op je borst. En super hoe je dochter reageerde op de kleintjes, wat lief zeg.
    Fijn te horen dat zowel jouw als Duda's kleintjes het zo super doen!

Adi, hoe is het met jouw drietal?

Duda, trek jij het op en neer reizen nog een beetje? Ilse inmiddels ook uit de couveuse? Super hoor, zo snel al naar een bedje!

En Jet, van jou gelukkig ook goed bericht. Ben je zelf inmiddels wel weer helemaal opgeknapt?

Hier is alles heel stabiel, mijn bloedwaarden zijn nagenoeg gelijk gebleven (nieren zelfs iets verbeterd afgelopen 3 weken) en de kleintjes groeien goed, zijn nu alledrie in hoofdligging gaan liggen. Afgelopen week is het aantal controles al afgebouwd van elke dag echo en bloedprikken naar 2x echo, 2x bloedprikken en 2x ctg per week. Moet daarnaast nog steeds een vochtbalans bijhouden (opschrijven hoeveel ik drink en er wordt bijgehouden hoeveel ik plas), 3 dagen achter elkaar meer geplast dan gedronken en ik heb mijn oude voeten en enkels weer terug :D.

Artsen komen zo nog langs (vandaag grote visite), maar de prof kwam net al even verklappen dat ik vh weekend even naar huis mag! Heel eng, maar ook wel heerlijk om even thuis te zijn (hoop stiekem wel heel hard dat ik daarna wel mijn 1p kamertje weer terug krijg!).

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En meiden van de verl.wachtbank: Thanks voor jullie support!!!!!

18. lea

lea Fanatiek lid

wat fijn miepie, zo rooskleurig zag het er een tijdje niet uit, en nu.... heel mooi. ik zie dat je al over de 27 weken bent, op weg naar een mooie termijn, ik zal voor je blijven duimen.......:)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh Miep, tranen hier!

Breek niet zo vaak in, maar lees altijd even bij, of het wordt doorgesluisd naar het vw-topic!
    Wat geweldig dat het zo goed met jullie gaat!
    We duimen/branden kaarsjes enz enz...Op naar de volgende week!

Liefs

20. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Hoi Meiden,

Suzanne, het is inderdaad herkenbaar. Ikzelf ben nu hoesterig en moet daarom wat meer rust nemen. Maar wil ook zo graag naar L, W en I toe. 's ochtends voel ik me vaak goed en hoest dan minder. Dat is ook baddertijd. dus dan ben ik er. Vanaf 16 uur is mijn vriend er. Hij gaat er na werktijd langs. Wel een beetje gescheiden leven, maar zo krijgt iedereen aandacht. In het weekend gaan we wel samen er heen. Ik heb gelukkig een schat van een schoonmoeder die graag 2 uur in de trein zit om mijn huis schoon te maken elk weekend. Dus thuis zijn is voor mij ook echt niets doen. Maar heerlijk hè, dat je steeds meer met ze kan doen. Dat geeft mij ook wel energie.

Miepie, vandaag weer een mijlpaal; 28 weken. Ik lees altijd even mee met je smep-topic en hyves. Super dat je een weekendje naar huis mag, maar wel eng. Hoe zwaar schatten ze je kleintjes nu? En de luxe van een 1p kamertje ken ik ook. Echt heerlijk. Het heen en weer reizen probeer ik te beperken tot 1 keer per dag. Dan hou ik het nog vol.

Ilse is nu ook haar couveuse uit. Meteen een heel ander gezicht. Ze heeft nu ook al twee keer haar fles leeggedronken. Wouter drinkt kleine beetjes en Lucas verslikt zich nog. Maar het gaat steeds meer vooruit. Ben ook aan het oefenen aan de borst.
    En ze krijgen nog steeds volledig moedermelk.

Liefs,

Duda.

Deel Deze Pagina