drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Miepie, jouw arts heb ik nog niet mogen ontmoeten. Ben de eerste keer op die afdeling bij dr Klumper geweest en alle keren daarna bij Dr Middeldorp; beide totaal verschillend, maar erg aardig! Mijn echo's zijn steeds door Suzanne Pasman gedaan, behalve de laatste (weet haar naam niet meer).

Wat grappig dat jij je zo aan die vraag geergerd hebt; ik echt totaal niet. Ik had eigenlijk zelf zoiets van: als ik ooit zwanger wordt, hoef ik aan mijn patiënten niets over de mmm te zeggen en ben ik 'gewoon' zwanger. (vrienden wisten het toch allemaal). Maar toen het er 3 bleken te zijn, had ik zelf al wel bedacht dat weinig mensen er in zouden trappen (als je dat zo moet noemen) als ik een biologische drieling zou verkondigen.

Maarrrrrr, ik moet je eerlijk bekennen dat ik vanmorgen voor een rondleiding bij het KDV was dat ons plek heeft aangeboden en dat toen één van die leidsters direct in zin 2 aan me vroeg: is het wel een natuurlijke zwangerschap? En toen had ik haar bijna gewurgd. Niet omdat ik me bezwaard voel en niet omdat dat geheim is, maar omdat dit uit pure nieuwsgierigheid voortkomt en totaal niet uit betrokkenheid. Ik denk dus na vanmorgen dat ik jouw gevoel wel een beetje kan voorstellen. Ha ha!

Wat fijn dat de artsen de grenzen wat versoepelen. Dat geeft de burger weer goede moed, toch?!

Prettig weekend,
    Jet

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    *inbraak*
    Miepie, wat doe je het ontzettend goed meid, hou vol, bijna 30 weken!!!

Jetje en Miepie, zijn jullie ook in het LUMC zwanger geworden?? Ik heb afgelopen maandag de tp gehad voor ons eventueel 2e kindje. Eerste kindje is ook in het LUMC "gemaakt". Valt mij op dat er hier weinig meiden zijn die op het LUMC lopen...

Nou ja volledig offtopic....Heel veel succes voor alle 3ling mama's en 3ling mama's to be!!!
    XX

3. Vrolijke Jetje

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hoi Zoe,
    Geen idee waar ik je anders moet vinden, maar daarom toch maar even hier het antwoord: ik ben inderdaad in het LUMC zwanger geworden en heb nog geen LUMC-gangers hier gevonden.
    Ik hoop dat je een vruchtbare tp hebt gehad, toi toi!
    Jet

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    @miepie!!!!! 29 weken!!!!!!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    *** Heel groot Miep Nieuws***

Vanmorgen om 5.53, 5.54 en 5.55 zijn Rutger, Anna en Noor nadat om 0.30 mijn vliezen waren gebroken en ik om om 5 uur al volledige ontsluiting bleek te hebben. Noor heeft het zwaar met ademen, Anna en Rutger ademen goed zelf.

Graag geen berichten op Facebook en Hyvyves! Liefs, mamamien.

***einde***

Deze sms kreeg ik om 10.14....de gene die wel iets plaats op fb op hyves kom ik persoonlijk opzoeken!

6. lea

lea Fanatiek lid

kippenvel! gefeliciteerd miepie, hopelijk maken jullie het goed!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Miep, een hele dikke proficiat met de geboorte van Rutger, Anna en Noor!

8. Vrolijke Jetje

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Wow Miepie! Super gefeliciteerd! Hopelijk krijgt Noor het heel snel minder zwaar met ademen! Ohhhh, ik heb er kippevel van. Geniet van ze meid!
    Groetjes,
    Jetje

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Miep van harte met je zoon en twee dochters! Hopelijk gaat het snel beter met Noor!

10. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Gefeliciteerd met je drie wondertjes!

11. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Gefeliciteerd Miepie en miepman met jullie zoon en dochters! Hopelijk is Noor net zo'n vechter als onze Wouter.

Liefs Duda

12. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    #372 Pippie1976, 26 feb 2011
    Laatst bewerkt: 26 feb 2011
    *meeleesinbraak*

Miepie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rutger, Anna en Noor!

Mijn dochters (tweeling) zijn ook geboren in het LUMC, met 29+4 weken en ik ben erg tevreden over het LUMC. Hoop dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Op welke NICU-afdeling liggen ze? Merle en Linde lagen op IC2, erg lieve en vakkundige verpleegkundigen daar!

Hoop dat het goed gaat met je 3 kleine kanjers en dat je snel met ze mag buidelen.

*uitbraak*

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

*Inbraak*
    Ontzettend gefeliciteerd Miepie en Miepieman! Heb je een beetje gevolgd en vind het zo bijzonder. Heel veel geluk en hopelijk gaat het snel goed met Noor.
    *Uitbraak*

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een fantastisch nieuws! Miep (en man) gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes! Het kippenvel staat op mijn armen. Geweldig om dit te mogen lezen!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie op en top van elkaar mogen genieten. Kanjer!

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Miepie, Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het allemaal goed.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    * mee lees inbraak *
    @mieppie en man van harte gefelciteerd met jullie Dochters en zoon. echt super om te lezen. en hoop dat alles helemaal goed gaat. met jou en je mopies

*Uitbraak*

17. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Miepie,

Gefeliciteerd meid met jullie kleine moppies. Was Noor flupke?? Bij ons is de kleinste ook de de grootste vechter, hoor dat dat vaak het geval is!
    Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is, dus zodra je weer even een momentje tijd ( en zin ) hebt....
    Hoe gaat het met jou verder??

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    wohhhhh gefeliciteerd met jullie kanjers!!
    dat ze hard zullen vechten en goed zullen groeien!!!

19. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    dit hebben wij trouwens als geboortegedichtje:
    Hadden jullie nog een leuke tekst duda??
    En miepie, wat gaan jullie schrijven op het kaartje??

Een buik, drie kindjes,
    We dachten het is niet waar.
    Hoe kunnen die drie kindjes daar nu wonen met elkaar.
    drie kindjes, altijd samen en toch ieder zo apart.
    voor ieder een eigen plekje, een plaatsje in ons hart.

Het gaat goed met onze kleintjes. Esmee en Fleur zijn al zonder sonde. Die hebben ze eigenhandig verwijderd. Ze mogen het nu zonder proberen en het gaat al bijna 2 dagen goed. Fleur is al van de monitor en als het goed is, mag Esmee er om 0:00 vannacht ook af. Reinout is nog teveel aan het rommelen en die heeft nog echt hulp nodig bij het eten. Maar het gaat per dag beter. Fleur is nu 2510 gram , Esmee weegt 2730 gram (geloof ik, kan me iets vergissen) en Reinout weegt 2860 gram.Ze gaan dus héél goed.
    Ze liggen nu met zijn drieeen op een 'prive' afdeling, de rest van de afdeling is gewoon leeg, haha. Dus 2 verpleegkundigen op onze 3 moppies. Aandacht komen ze dus niet tekort.
    We kregen van de verpleging een hele leuke foto gemaakt door hun, ingelijst in een fotolijstje.Héél lief.
    Ik heb een hele la gevuld met bv, ze hebben dus nog een lekker voorraadje, das wel een fijn gevoel!

Dit weekend druk met de verjaardag van onze oudste. Die wordt maandag 2!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Suzan, alvast gefeliciteerd met je dochter! En met de 'kleintjes'gaat het ook goed zo te lezen, super!

Duda, daar ook alles goed? Hoe gaat het met Wouter? Last van het virus, of valt het mee?

Paar praktische vragen.... Miepman kan het trouwboekje niet vinden, weet één van jullie of ze er dan later alsnog bijgeschreven kunnen worden?
    En Duda, wat zijn de 'minimum eisen' voor de neo in Nieuwegein? Ga hier zelf waarschijnlijk naar een 2Pers kamer tot ik di of wo ontslagen word....en zit dan ineens een uur rijden vd kids. We kunnen misschien een plek krijgen in het RmcDhuis, maar da's niet zeker. We kijken dus ook naar de optie kids verhuizen... Maar liever een weekje extra op en neer dan na een week weer verhuizen van wkz naar Antonius . En weet jij hoe druk het A nu is?

Anna is gisteren ook nog even aan de beademing gegaan, zij en Noor krijgen nog extra longrijpingsmeds. Ook heeft ze nu een infuusje in de arm; die in de navel zat niet goed helaas. Vandaag met kolven de eerste poging niks, maar daarna in 2x 8ml, komt dus langzaamaan op gang nu. Nu eerst weer even een slaappoging....later meer!

Deel Deze Pagina