drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske89

siske89 Niet meer actief

*breekt even in*

vrolijke jetje: Proficiat met je drie meiden!!! (zoals ik hier lees)

*breekt weer uit*

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Jet, lukt me met mijn telefoon niet een reactie op jullie site te Plaatsen.... Inmiddels alle vier verhuisd naar G? Moeilijk om zo snel al een nacht gescheiden te worden van een van je kleintjes zeg.
    Ik had nog wat opgestuurd naar Leiden (ook van Duda), hoop dat dat er nog op tijd was - en anders zullen zze het vanuit Leiden wel doorsturen naar jullie huis.
    Hoe voel je je verder? Prachtige meiden hoor!

Duda, je eerste werkweek zit er alweer op :). Hoop voor je dat het snel weer went en dat de kleintjes je je broodnodige nachtrust een beetje gunnen.

Suzanne, wat een prachtige foto's op haai, mooie droppies hoor!

Adi, hoe is het daar?

R eet n

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    (grrr) Rutger dus, eet nog steeds erg wisselend (60-110 per fles, al gaan de meeste wel leeg) en blijft wel spugen, al spuit het er door de lading nutriton die erdoor gaat nu minder uit. Ben per voeding ongeveer een uur met m bezig....prffft. Vind t zo zielig als je ziet dat er weer wat omhoog komt. Hij heeft nu losec, maar het wordt je wel bijna onmogelijk gemaakt dat naar binnen te krijgen: pilletjes, die wel oP te lossen zijn, maar blijft dan korrelig. Heb geprobeerd het dan met een nr2 speentje naar binnen te krijgen, met een spuitje, door zijn melk.... Niks werkt :s (drinkt het niet/kwijlt alles weer naar buiten/speen raakt versto

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    pt door de korreltjes. Waarom is zoiets er niet gewoon in babyvriendelijke vorm????? Met Anna en Noor gaat t hoe, al huilt À nog steeds veel. NOor lacht vooral veel, eet als een bootwerker en groeit als kool.
    Ik ben best moe aan het worden - slaap als het meezit 3x2 uur, maar meestal minder en door Rutgers lange vOedingen kom ik overdag ook niet aan meer dan een half uurtje liggen toe tussen de voedingen, kolven en wasjes door. Kan niet wachten tot ze wat langer gaan doorslapen....

5. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    pfff, miepie. Ik hoop ook voor je dat het gauw allemaal wat makkelijker zal gaan. Ik duim voor de ommekeer!
    Kun je niet een hele dag een hulplijn inschakelen zodat jij een dagje bij kunt slapen???

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Suzan, Rutgers fles durf ik alleen aan Miepman en mijn moeder over te laten... En merk dat zij het allebei erg veel vinden om de verzorging van alledrie tegelijk te doen. Kijken of mijn moeder een keer een dag in het weekend kan komen misschien...
    Dit weekend ook nog verjaardagsvisite...totaal geen zin in - kids zijn dan 's nachts zoveel onrustiger. Nou ja, even duppie, maar komt wel weer goed, haha.

7. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Jet, ik ben wel nieuwsgierig naar je site. Op hyves zag ik je woonplaats. Dat is van mijn 9e tot mijn 21e ook mijn woonplaats geweest. Gaat alles goed met je drie meiden?

Suzanne, Ik begin gelijk met hele dagen. De eerste week een dagje en vanaf volgende week drie dagen. Eerst weer overal geweest zijn, voordat ik weer diensten ga draaien.

Miepie, Van harte gefeliciteerd. Je bent precies 3 jaar jonger als S. Dus ook bij ons visite. Gelukkig wel beperkt. Vandaag lekker met zijn vijven vieren, morgen familie van S en volgende week mijn familie. De hele familie tegelijk is een beetje teveel van het goede.

Bij ons eten ze ook wisselend. Lucas en Wouter zijn rond de 5 kilo. Ze mogen dus 150 cc per voeding( 5 voedingen). Ze krijgen bij mij nu 165 cc per voeding. De ene keer drinken ze minder dan 150 cc, en de andere keer meer. Zo is over de hele dag gezien wel voldoende gedronken. Lucas drinkt op dit moment wat te weinig, maar hij is ook erg verkouden. Hij piept bij het ademhalen en hoest ook veel. We zijn bij de huisarts daarvoor geweest en hij heeft nu ventolin voor de echt benauwde momenten. Gelukkig niets mis met de longen en oortjes.

8. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Bij ons zijn ze zo verkouden dat ze max 120 drinken op het moment.F zelfs maar 60 of 70 soms. Ze hebben zich vandaag pas voor 2 voedingen gemeld en het is al 16.15.... F is ook koortsig en E zit daar tegenaan. R voelt zich beroerd, maar heeft geen koorts. Het rommelt hier dus flink.

Miepie, ik snap je dilemma. En heel begrijpelijk dat je het niet zomaar aan iedereen overlaat, dat zou ik ook niet doen!! ik hoop dat je gauw weer wat uit kunt rusten!!

Ik vind het knap hoor duda, meteen vol aan de bak!!

9. adi

adi Niet meer actief

Jetje, ik ken je website niet, maar lees hier dat je mama bent geworden van 3 prachtige meiden!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3 WONDERTJES!!!

Suzanne, beterschap voor jullie allemaal!!!

Miepie, ik vond Losec ook altijd zo'n gedoe, ik ben blij dat wij Nexium hadden gekregen, al is die niet tegen het spugen, alleen tegen de zuur. Misschien kun je vragen of ze een ander middel hebben tegen het spugen?
    Je kanjers zijn wel goed gegroeid!!!

Duda, Hoe bevalt het werken? Zo te lezen kun je het goed combineren. Ik vond de eerste maand echt heftig, had het gevoel dat ik me moest opsplitsen en dat ik helemaal niks af kreeg (thuis of op het werk). Het duurde eventjes voordat ik in mijn ritme kwam, maar daarna ging het wel goed.

Hier alles goed, ze worden gewoon zo onwijs snel groot. Over een maandje alweer 2 jaar!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *ik breek ff in*

In de zorg moest ik een jongen ook Losec geven. Idd korrelige bende.
    Wat hier hielp was dat ik de Losec in heeeel heet water liet oplossen, flink ging schudden en vervolgens nog met een lepel de overblijvende prutjes ging pletten.

Dit hielp best wel!!
    Wie weet is dit voor Rutger ook een oplossing?

Succes!!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Maartje, ik begreep dat dat niet kan/mag- de billetjes moeten juist pas in de maag uit elkaar vallen om hun werk te doen.

Adi, losec is ook tegen het zuur - iets echt regen het spugen Zelf bestaat niet helaas. We doen de losec nu maar opgelost door de fles - al blijft de helft Vd bolletjes dan in de fles hangen, beter dan niks. We gebruiken nu ook een 2 speen ipv 1, kost minder energie (want melk wordt pap met anderhalve schep nutriton) en lijkt een stuk beter te gaan. Hij drinkt op zich genoeg, zo'n 650 per dag, en spuugt nog maar iets van 50 ofzo. En met de 2 speen doet hij er nog maar 45 min totaal over ;).

Jet, erg benieuwd hoe het met jou en hè meiden gaat!!!

Duda, werk ze deze week. Spannend, gelijk weer drie volle dagen. Fijn dat je eerst weer rustig kan wennen op het werk.

Suzanne, wat naar dat ze zo verkouden zijn en slecht drinken....wat zullen jullie gesloopt zijn!

Ga even een piepend meidje uit bed halen...

12. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik heb werkelijk geen idee hoe het er hier voor staat, dus alleen even snel een update van ons.

Woensdag 15 juni zijn onze 3 meisjes ter wereld gebracht:
    Isabel Isis, 08.49 uur, 1405 gram, stoeit erg met suikerspiegel, maar doet het verder keurig!

Madelief Yael, 08.50 uur, 1960 gram, reeds in warmtebedje en zonder infuus.

Tessa Robin, 08.52 uur, 2115 gram, ook in warmtebedje en zonder infuus.

Binnen 24 uur werd M al overgeplaatst naar regio zh. Heel heftig vond ik dat. Gelukkig zijn de andere 2 meiden en ik de dag erna erachter aan gegaan.

Ga nu weer even snel bij ze kijken.

Groeten,
    Mama Jet! B)

13. lea

lea Fanatiek lid

gefeliciteerd jetje, hopelijk kun je een beetje gaan genieten van je meisjes, al is de eerste tijd natuurlijk spannend, en druk!

14. adi

adi Niet meer actief

Wat een goed nieuws! En ze hebben zo'n goede start gehad zo te lezen! Nogmaals proficiaat meid, je hebt het zo goed gedaan!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij moesten dit van de ouders van deze client doen omdat hij het anders niet weg kreeg.
    Ouders hadden dit van de arts/apotheek geadviseerd gekregen.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ok,zal eens navragen aan de arts... We geven het nu door de fles heen gaat wel, maar er blijft veel achter in de fles.

jet, nogmaals gefeliciteerd!!! Super hoor, ook fijn op jullie site om te lezen dat ze het zo hoe doen en dat jullie zo genieten. Heb jij in leiden nog een pakketje gehad? Hoop dat het er op tijd was...

17. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hai Miepie en Duda,
    Lief dat jullie me wat toegestuurd hebben....Heb helaas niets ontvangen. Niet daar, niet in G en niet thuis.... Is het handig als ik bel met LUMC, of handiger als één van jullie dat doet?
    Groetjes,
    Jet

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik zal ze wel even bellen...mijn ervaring is dat zij het doorsturen naar het huisadres, deden ze bij ons in elk geval. Het had de dag na de geboorte aan moeten komen, en dan doet de post er binnen het zh ook nog een dag over. Kan zijn dat het dus alsnog bij jullie bezorgd wordt - ik hoop het!o, heb ook het track 'n tracé bonnetje nog, zal vanavond even kijken waar ie is!

Fijn jullie updates te lezen op de site...hoop dat Isabel snel opknapt. Dat kreunen is denk ik ook doordat ze zo klein is, deden (doen) ze bij ons alledrie.

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    17e afgeleverd in Leiden...zal morgen eens bellen.

20. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Hallo,

Hier een drieling mama, ze zijn geboren op 16 november 2010.
    Alles gaat goed.
    Ze zijn vrolijk en het is een mooi stel.
    Ik heb 2 meiden en een knul.

Groetjes Karen

Deel Deze Pagina