drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Karen, ik heb wel bijna altijd een buurvrouw die thuis is - één ervn is wel hoogzwanger nu, en een ander heeft zelf 2 kleine kinderen, dus die kan ook niet altijd zomaar weg. Gisteren 's middags nog even contact gehad met de HA en die wilde N toch wel even zien (want die is ook benauwd). De hoogzwangere buuf opgetrommeld, die met A en een bak eten aan tafel gezet en hard geduimd dat R (die eigenlijk moest eten toen ik weg ging met N) zou doorslapen boven. Anders stond er een andere buuf standby om R uit bed te halen boven en zijn eten stond wel klaar met instructies. Wat een geregel..... maar fijn zulke buren te hebben!
    De HA was bang dat het bij N (en dus ook A) het RS-virus is, maar de KA die toen gebeld is vond het niet nodig een sneltest te doen omdat ze wel allebei nog goed drinken en plassen. Dus met ventolin-puffer weer naar huis gestuurd.

Gisteravond lagen ze om 21.00 alledrie op bed en vannacht wel N even gehoord, maar die sliep zelf weer door en om 6.30 werd ik wakker van A. Goed geslapen dus. A werd wel wakker met nog ruim 39 graden koorts, N wat minder (38). A is nu in de box in slaap gevallen, die redt het niet van ontbijt tot fruithap nu blijkbaar (normaal gaan ze rond 9.20, na hun fruit weer naar bed).

Tijd voor fruit voor N, A laat ik maar even ;).

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Jetje, fijn om te lezen dat jullie zo'n goede week hadden!! Ik vraag me juist bij joualtijd af hoe je het voor elkaar krijgt netjes elke week je blog bij te houden ;).

3. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Het is toch wel pittig allemaal, als ik dat zo lees. Gelukkig hebben ze niet het RS virus. Fijn dat ze weer lekker hebben geslapen.
    Scheelt voor jezelf ook een heleboel, kan je ook lekker slapen.
    Een puffer is wat minder, maar als het daardoor beter gaat.
    Dat is wel fijn zulke buurvrouwen, hopelijk blijven ze standby staan, dat is wel heel fijn. Zeker als je alleen bent en geen kant op kan.

Ik kan er ook een aantal raadplegen, alleen doe ik dat niet zo snel. Ook nog niet echt nodig gehad.
    L is bij ons erg verkouden en heeft een nare hoest met koorts erbij. Hoop dat het na de kerstbeter gaat anders ga ik toch maar even langs de ha. Ben niet zo happig op kuurtje ed, maar als het nodig is dan moet het maar. Ze krijgt in principe genoeg binnen, dus daar maak ik me geen zorgen om.

Adi, dank je wel ik heb slofjes besteld via et internet.

Fijne feestdagen allemaal!!!

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Karen, hoop dat L ook snel weer opknapt! Ik heb ook wel getwijfeld of ik nou wel of niet naar de ha moest....maar uiteindelijk toh liever een keer teveel dan een keer te weinig.
    N is snotverkouden en jengelig, maar geen koorts meer. A heeft nog steeds elke keer wat verhoging, rond de 38 graden, maar lijkt ook wel aan de beterende hand. Wel helemaal schraal onder haar neusje van de snottebellen, ze vindt het ook heel naar als we er aan zitten.

Josagi: wat extra moeilijk on juist nu in het ziekenhuis te liggen. Hoop dat het kleintje nog een groeispurt gaat maken en ze nog een paar weken bij je in de buik mogen blijven.

Iedereen: heel fijne kerstdagen!

5. Nellekeb

Nellekeb Lid

24 nov 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een paar dagen niet gekeken op het forum en er staan gelijk alweer veel berichten op!

Miepie80, wat eng zo'n koortstuip. Goed om te lezen dat het nu wel beter gaat en dat de nachten ook weer langer zijn. Hebben ze al lang last van een verkoudheid?

Zijn jullie kids ook ingeent tegen het RS vieren? Mijn meiden hebben afgelopen vrijdag weer een prik gehad.

Jullie hebben het allemaal over fruit-groente hapjes vanaf 6 maanden. Wat ik lastig vind is of dit 6 maanden vanaf de geboorte is, of 6 maanden vanaf de uitgerekende datum. Mijn meiden zijn nu bijna 4 maanden en krijgen nog 6 voedingen van +/- 100-140 cc. Wanneer zijn jullie begonnen met fruithapjes?

Adi, wat een ontzettende leuke foto's van het optuigen van de kerstboom. Dat zal idd wel erg gezellig geweest zijn. Hier duurt het nog wel even voordat ze dat kunnen.

Met de kerst hebben we besloten het rustig te houden. Eerste kerstdag niks en tweede kerstdag komen mijn (schoon)ouders hier eten. Ik wilde liever niet ergens anders eten. Gewoon lekker thuis zodat het voor de meiden ook rustig is. Ze slapen trouwens best goed. Vannacht na de fles van 23.00 uur tot 5.45 uur. Dit zonder tussendoor wakker te worden. We zijn nu de fles van 23.00 uur aan het vervroegen naar 22.00 uur zodat we iets eerder naar bed kunnen.

Vera, vervelend van je werkgever. Als het goed is krijgen ze van het UWV een volledige vergoeding voor je dus echt jammer dat ze zo moeilijk doen.

Heb ik nog even een vraag aan alle drielingmoeders, zijn jullie weer gaan werken na je bevallingsverlof? Ik wil 3 dagen gaan werken en mijn (schoon)moeder komt bij ons thuis oppassen. Dus dat heb ik wel geregeld. Maar ik zie het helemaal niet zitten om weer aan de slag te gaan. Het is nu nog zo druk.

Nou allemaal hele fijne feestdagen. Geniet ervan.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nelleke, fijn weer even van je te horen! Even heel kort:
    Wij zijn met ong 4,5 maand (echte leeftijd) begonnen met Rutger op advies van de logopediste. N en À volgden al snel. Voor de 5 maanden zaten zij ook aan de groente. Fruit zijn we iets later mee begonnen.
    Pas rond de 6 maanden aten ze over 2 hapjes verspreid zoveel dat we een fles eerst gehalveerd hebben en toen eruit gedaan ( dat was pas bij ruim 7 maanden). Toen ze hier voor het eerst bijvoeding kregen met 5 maanden zaten ze op 5 flessen geloof ik.

Ik ben niet meer gaan werken. Ik hield nauwelijks salaris over als ze 3 dagen naar het kdv gingen en mijn (schoon) ouders wonen niet in de buurt. Ze komen nu wel elke week een dag helpen, maar dan vanaf 10-11 uur.
    Volgend jaar zou ik zelfs moeten bijleggen op mijn salaris om 2,5 dag te werken en 3 dagen kdv te doen. Bevalt me voorlopig nog prima zo thuis ;).

Hier nog wel snotverkouden meisjes, maar om 20u lag alles weer op bed - wij hebben zelf voor het eerst in 1,5 jaar ofzo weer lekker lang zitten tafelen (gourmet). Morgen blijven wij ook thuis, maandagmiddag naar mijn schoonouders (maar voor de laatste voeding weer thuis) en we gaan dan nieuwjaarsdag maar mijn ouders. Hier ook een rustige kerst dus....

7. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Hier een berichtje vanuit het ziekenhuis in Veldhoven.
    Gisteren ging ik voor een groeiecho naar het Erasmusziekenhuis en daar bleek één kindje de laatste 3 weken veel te weinig gegroeid te zijn, nog geen 100 gram, terwijl ze nu zo'n 150 tot 200 gram per week moeten groeien. Ook was hij veel te weinig actief. Hij woog nog geen 1100 gram, terwijl hij de vorige keer de grootste was. De andere twee doen het redelijk tot goed, één 1600 gram, dus nog voor op schema van een eenling en de andere 1300 gram.
    Dat was dus reden voor directe opname. Aangezien ze in Rotterdam geen plek hadden voor een drieling op de IC, zijn ze verder gaan kijken en gelukkig was er een plekje in Veldhoven. En na één dag en nacht kan ik zeggen dat het een fantastisch ziekenhuis is!
    Er wordt nu dagelijks een CTG gemaakt en vandaag hebben we ook weer een uitgebreide groei-echo gehad. Voor vandaag waren ze tevreden, tenminste, er volgt geen directe actie. Maar het blijft een feit dat de kleinste het niet heel goed doet. Ze kunnen er verder niet veel over zeggen en het wordt nu per dag bekeken. Ik hoop dat ze nog even mogen blijven zitten, want ik ben nu pas 30 weken. Maar ik heb er niet zoveel over te zeggen...
    Het is in ieder geval duidelijk dat ik niet meer naar huis mag voor de bevalling. En het is nog maar de vraag of ik terug ga naar Rotterdam, alleen als daar plek vrij komt. Maar eerlijk gezegd lig ik hier prima, geweldige verpleging en goede sfeer! Echte brabantse gezelligheid!
    Zodra ik meer 'nieuws' heb, laat ik het jullie weten!

Ik wens jullie hele fijne en gezellige feestdagen en een goed uiteinde!

Lieve groetjes, Sandra

8. Nellekeb

Nellekeb Lid

24 nov 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sandra, Wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt zeg! En vooral met kerst. Hoe gaat het nu met je, en hoe voel jij je?
    Je kindjes hebben nu al mooie gewichten. Mijn kleinste meid is met 1019 gram geboren en nu kerngezond en ruim 4 kg.
    Wel fijn dat je je thuis voelt in het ziekenhuis, hopelijk lig je er nog een tijdje en groeien je kindjes nog even door in je buik. Sterkte komende tijd.

Gisteren heeft Merle zich voor het eerst omgerold van haar rug naar haar buik, 2x achter elkaar en we hebben het helaas gemist. Ze lag opeens op haar rug. En de meiden hebben na de fles van 22.00 uur geslapen tot 6.30 uur en daarna tot 10.30 uur. Dus we hebben een hele goede start van de kerst en zijn heerlijk uitgerust.

Nou, de meiden slapen. Ik ga iets doen aan het kerstdiner.

Groetjes,
    Nelleke

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijne Kerst allemaal!! Josagi,voor jou vooral heel spannend... hoe gaat het nu? Alles nog steeds stabiel?
    Ze zijn dan nog wel heel klein, maar je wordt goed in de gaten gehouden. Heb je al longrijping gehad, of niet? Fijn dat het MMC zo 'goed bevalt' (voor zover je daarover kan spreken als je in het zieknhuis ligt). Ik lag ook ver van huis (woon in het midden van het land en lag in Leiden), maar werd daar zo goed verpleegd dat ik er - ook toen ik evt naar het WKZ mocht - ben gebleven.

Nelleke, jij ook zo'n heel kleintje dus... N woog maar 997 en is zelfs afgevallen tot onder de 900 in de eerste dagen. Ze heeft een wat moeilijkere start gehad dan de andere twee, weekje langer op de NICU, maar doet het nu super! Nu, 10 maanden later weegt ze bijna 8.5 kilo...
    Wat goed dat Merle al omgerold is! Wat enorm snel zeg! Hier zijn de meiden pas rond de 4.5 maand gecorrigeerd gaan rollen en R rolde met precies 7 maanden gecorrigeerd - twee weken geleden dus pas, haha.

Hier ook weer een stapje verder: A is nu echt aan het tijgeren, zit tegen kruipen aan en N kan (een tijdje, valt uiteindelijk wel om) los zitten. We hebben N nu in de box met het voedingskussen er omheen zodat ze als ze omvalt, zacht valt en ze vindt het super om lekker zittend te spelen.

De meiden zijn nog wel erg snel moe en heel jengelig (mijn arme oren tuten nog steeds - en ze liggen al bijna 2 uur op bed), nog niet helemaal de oude dus. Ze produceren per dag ook kilo's snot en hebben volgens mij keelpijn (twee slokken drinken en dan gaan gillen). Nog even uitzieken dus. N lijkt wel iets minder kortademig gelukkig.
    R lijkt nergens last van te hebben op af en toe een loopneus na, maar spuugt de afgelopen dagen wel weer bijna elke dag een keer een halve voeding eruit. Of dat onrust door het gillen van de meiden, toch last van het virus óf door het drukke rollen en bewegen van hem zelf is.... geen idee. We gaan weer even een max. stellen aan hoeveel hij per voeding mag eten, hopelijk scheelt het als hij niet meer af en toe een enorme maaltijd (nou ja, 200 of 220 cc) naar binnen werkt.

Ga lekker bankhangen, genieten van de rust hier ;). Fijne avond en tweede Kerstdag allemaal en Josagi, sterkte!

10. Triple

Triple Lid

21 nov 2011
    8
    0
    0
    Operatie-assistente
    Zoelen
    Hallo allemaal

Wel even schrikken dat Sandra opgenomen ligt. Vorige week was ze nog bij mij langs geweest.
    Hier gaat alles eigenlijk nog steeds goed. Ben nu ruim 33 weken en de keizersnee is over twee en halve week gepland. Ze zijn nu+\- 2000 gram pst. Soms vergeet ik dat het toch een risico zwangerschap is, doordat het zo goed gaat.
    Ik hoop dat ze bij Sandra nog lekker lang binnen kunnen blijven.
    Verder wens ik de rest ook fijne kerstdagen.

Groetjes, sabrina

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sabrina, wat fijn dat het bij jou nog steeds zo goed gaat zeg! Echt super! Je bent dan volgens mij de eerste hier die voorbij de 35 weken gaat :).

Fijne tweede kerstdag allemaal!!

12. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Hoi meiden,

Triple, fijn om van je te horen. Ik zat me al af te vragen hoe het met je ging! Laat ze maar nog even lekker binnen hoor!

Miepie, fijn dat het beter met je meiden gaat. Toch nog vandaag een beetje kerst vieren. Bij yoga trouwens een nieuwe docente. En ze gaan om en om lesgeven. Wel leuk, want er zaten weer nieuwe oefening bij.

Josagi, ik duim dat alles goed met de kleinste gaat. Degene die bij mij de slechtste start had ( niet qua gewicht, want bij mij waren ze ongeveer even groot, alleen was I iets kleiner, maar ze volgende mooi haar eigen lijntje), W, is nu echt de grootste vechter en krijgt alles voor elkaar. L had de makkelijkste start en is totaal geen vechter en geeft makkelijk op. Wel jammer dat het precies tijdens de feestdagen is, maar ik begreep dat je via de webcam toch meegenoten heb.

Nelleke, Hier hebben ze verleden jaar de prikken voor RS virus gehad. Nu zijn ze te oud. Ze zouden ze pas krijgen als ze uit het ziekenhuis waren. W had het RS-virus in het ziekenhuis gekregen en daarom werden I en L na een negatieve test toch ingeënt tegen RS inhet ziekenhuis. Het heeft alleen niet geholpen, want een paar dagen later testten ze alsnog positief. Gelukkig hadden ze er weinig last van I en L moesten voor 1 dag even terug aan de monitor om te laten zien dat ze geen saturatiedalingen hadden. W had sowieso dipjes dus die lag nog aan de monitor.

Ik heb na mijn bevallinsgverlof nog 5 weken vakantie opgenomen. Ik begon met werken op het moment dat ik zou moeten werken als ze op tijd geboren waren. Ik ben toen 3 dagen gaan werken. Afhankelijk van je werkzaamheden is het of heerlijk om rustig te gaan werken en even thuis te kunnen vergeten of juist en extra drukte die je er niet bij kan hebben. Bij mij was het laatste het geval, maar door aanpassingen in mijn werkzaamheden is het het eerste geworden!

Gaat je (schoon)moeder alleen oppassen? Want dat lijkt me erg zwaar voor haar. Op dit moment past mijn schoonmoeder soms alleen een paar uurtjes op, of op 1 ziek kind een dag. ALs het een langere tijd is, dan is mijn schoonzus er vaak bij.

Hier gaat alles goed. L draait nu veel op zijn buik. Voorheen kon hij heel mooi terugdraaien, maar nu hij zelf draait, is hij spontaan het terugdraaien vergeten. Regelmatig is hij dan ook helemaal in tranen. Het aantal minuten dat hij op zijn buik kan liggen neemt wel toe en hij pakt ook zijn speeltjes al.

W heeft nu momenten dat hij weigert te slapen. Gisteren na de papfles geslapen tot half elf en daarna niet meer. We vaak geprobeerd op bed te leggen. Vandaag slaapt hij dus weer heel veel. Van half elf tot twee geslapen, terwijl hij na de papfles ook al wat geslapen had.

Ze eten alledrie nu wel weer een stuk beter, dus denk dat ze nu ook wel opgeknapt zijn. W had gisteren zelf 350gr warm eten op!

W is wakker, dus ik ga hem halen.

Liefs

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Duda, ben benieuwd... Fijn dat L nu zoveel rolt. Probleem van niet meer terug kunnen rollen heeft R ook sinds hij zelf rolt ;). Hij rolt zijn bovenlijfje wel terug, maar zijn beentje blijven "hangen". Het is hier wel even heel anders in dus box nu N weer meer rolt, R rol en A aan het tijgeren is.

Nelleke, hier waren ze met de start van het RS-seizoen dit jaar 7 maanden en prematuren krijgen alleen de inentingen als ze in het RS-seizoen (per okt.) jonger zijn dan 6 maanden. Vorig RS-seizoen lagen ze nog in het ziekenhuis, dus kregen ze ze ook niet. Ze zijn toen alledrie wel een keer getest (meiden hadden lang zuurstof nodig en hadden vaak verstopte neusjes). Ik heb nog wel nagevraagd of we voor R niet toch de inentingen konden krijgen (bij de start van het RS-seizoen zat hij nog aan de sondevoeding), maar dat moesten we dan zelf betalen - 1500 euro per inenting (dus per maand!)!! Hebben we dus niet gedaan ...

Meiden waren hier vanavond compleet van slag. We waren op tijd voor hun laatste fles thuis, maar A wilde helemaal niet drinken en N dronk netjes haar fles, maar heeft daarna op bed alleen maar liggen gillen - A ook. Uiteindelijk is B boven op bed gaan zitten met N tot ze weer helemaal rustig was en ik met A beneden - zij heeft net om 21.30 alsnog haar fles gedronken (normaal rond 18u en daarna slaapt ze dan). Ben benieuwd hoe vannacht/morgenochtend gaat verlopen. En waar dit ineens vandaan komt. Vooral N zit enorm in de hechtingsperiode (gillen als ik uit zicht ben, huilen als ze neer wordt gelegd, veel "kiekeboe" spelen (doet ze zelf ook, haha), maar het kan ook zijn dat ze de zuurkool die ze vandaag voor het eerst kregen niet goed trekken, of dat het nog het staartje is van hun ziekzijn, of weer opnieuw ziek worden (bezoek gehad vorige week die nu waterpokken hebben) of gewoon het anders dan anders van vandaag.....
    Hoe dan ook, ik ga mijn bed maar in om weer een beetje op te laden ;). Welterusten!

14. adi

adi Niet meer actief

Hoi Sandra, wat spannende dagen voor jou!!

Ik ben ook in Maxima bevallen, en het is echt een TOP ziekenhuis, zowel voor de zwangerenafdeling als de NICU. Ik heb 3,5 weken zwanger daar gelegen en ben echt in de watten gelegd, die meiden zijn echt geweldig. En niet te vergeten die mannelijke broeder op de afd (hoe heet ie ook alweer) die alleen nachtdiensten draait.. Als ie er nog werkt doe hem maar de groeten. Ik denk niet dat ie mij vergeten is, toen ik lag te bevallen van mijn drieling stonden wij met zn tweeen vast in de lift, en dacht hij heel even dat ie een drieling in de lift ter wereld moest brengen :D

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oe, Adi, dat zal even spannend geweest zijn! Bleef de lift gewoon hangen?

16. adi

adi Niet meer actief

De deuren gingen niet open :D
    Ik heb het zelf maar half meegekregen, lag mijn weeën weg te puffen. Maar hoorde later dat mijn man en Willie (die verpleger) even echt in paniek waren. Maar gelukkig kwam het helemaag goed, en kon ik op tijd naar de ok.

Duda... lees net je verhaal over de start van de kinderen. Hier heeft D ook de slechtste start gehad, ook een week langer op de nicu gelegen dan de andere twee. Maar inmiddels is ze veruit de grootste en sterkste van de drie. In de gehele ontwikkeling.
    Dat zijn vaak de echte vechters ;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier ook wel zo dat N inmiddels wel heel sterk is, maar zij heeft wel nu meer last van de griep dan A, veel meer aan het piepen met de ademhaling. Zij is als enige een tijd beademd na geboorte (3 dagen) en heeft in de eerste 3 weken twee keer doxapram gehad omdat ze zelf vergat te ademen - het was dat of terug aan de beademing. Uiteindelijk gelijk met de andere twee naar huis en ze is zelfs een tijd de zwaarste geweest. In fijne motoriek en 'sociale ontwikkeling' (voor zover je daar nu al kan spreken) is zij het verst; A is wat groter/zwaarder en sneller grof motorisch. R deed het in het zh het best (op de hersenbloeding na dan, maar hij was met 31 weken als zonder extra zuurstof en groeide het hardst) en is nu duidleijk de zwakste.

Hij heeft vandaag ook flinke koorts, weer gelijk veel aan het spugen :(. Nu maar verdunde melk aan het geven zodat het wat rustiger is op zijnmaagje en wat langer tussen de voedingen. Zo vervelend om bij hem niet ook alternatieven (appeltje,thee) te kunnen geven nu. Maar daar gaat hij alleen maar harder van spugen. Hij slaapt nu weer, straks maar weer een pcm erin en hopelijk wil hij nog wat drinken zonder dat het er weer uitkomt.

Meiden zijn gelukkig bijna helemaal opgeknapt, alleen nog wat kortademig en snotterig. Ze slapen overdag nog wat meer dan normaal. We hebben de laatste fles er uit gegooid, nu naar ochtend en middagfles toe en 2x tussendoortje en tussen de middag 1.5 boterham en dan na Sesamstraat de warme hap met wat melk. Ging vandaag overdag goed, alleen wilde A bij de warme hap geen melk. Nou nog afwachten hoe het vannacht gaat ;).

Triple, zag je buik langskomen op FB: wat een enorm mooie buik zeg! Wat draag je enorm mooi!
    En van Suzanne ook gave foto's van de 4 kids samen aan het spelen, wat leuk... Hier gaan ze wel steeds meer elkaar opzoeken, maar pakken ze vooral speelgoed van elkaar af ;).

Duda, veel plezier up north komende dagen!

18. adi

adi Niet meer actief

Ik heb ook prachtige foto's voorbij zien komen :), hoe ver ben je Vera? Ik moest lachen op een opmerking op hyves dat je al ver bent in de zw, maar volgens mij vslt dat wel mee :)

Miepie, dat van elkaar afpakken houdt de komende jaren niet op hoor ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, Adi, fijn vooruitzicht ;). N kan echt ergens op azen en dan zodra er kans is toeslaan en snel wegrollen met het speeltje, haha.
    Jij hebt geen Facebook, of wel?

R is hier nu ziek. Gisteren en vannacht koorts - hij heeft wel vannacht nog extra gedronken gelukkig. Hij heeft gisteren veel gespuugd en had de hele middag/avond geen plasluiers gehad, dus was er wel blij mee dat hij om 2 uur wakker was ;). Vond het alleen vanmorgen toen de meiden zich om 6.30 (pas) meldden wat minder, haha.
    À is ook nog niet helemaal de oude, blijft erg vol zitten en is voor haar doen erg rustig en slaapt veel. Ze heeft het wel - net als N - de hele nacht gedaan op de warme hap van 17.45. Hoop dag dat zo blijft gaan, weer een fles er af!

20. adi

adi Niet meer actief

Ik moet een nieuw fb account aanmaken, ben al mijn inloggegevens vergeten.
    ppff beterschap met R. Als hij koorts heeft is drinken enorm belangrijk, dus idd fijn dat ie 's nachts nog wat heeft gehad.

Hier gaan de gesprekken over afpakken inmiddels als volgt:
    - 'is niet joouuu, is van miiiijjjjjjjjj' (en dan wegrennen)
    - dan roept de anders 'neee, moet samen delen'
    - nr 1 bedenkt zich alsnog en komt terug om te delen;
    - nr 2 pakt het speeltje snel af, drukt die tegen zich gaan en rent lachend weg ;)

En zo ong 10 keer per dag heheheh

Deel Deze Pagina