drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    JAAAA!!! Daar zijn ze dan!!! Josagi, gefeliciteerd met jullie zoons/broertjes! De mannen komen straks nog in de meerderheid ;). Leuke namen ook!

Vera, ik ben geen lid van de NVOM, alleen van de VOC (vereniging voor ouders van couveusekinderen). Hebben ook een fijn blad met veel ervaringsverhalen en een heel prettig (gesloten) forum.

Duda, wat naar dat I nu ook ziek is :(. Hoop dat ze zich morgen wat beter voelen, zo je verjaardag moeten vieren is ook zo sneu (ook voor jullie ;)).

Karen, klinkt als een gezellig drukke boel :). Fijn dat L weer wat opknapt met de ab, hopelijk gaat het met J ook snel beter. Wat is dat toch met jongens dat die gelijk zo zielig zijn als ze ziek zijn ;)?
    Hier wordt het ook steeds drukker, in de box rollen ze bovenop elkaar, A 'kruipt' achteruit en N schuift achteruit, R begint om zijn as te draaien en rolt in een paar seconden van de ene naar de andere kant van de box... en dat is nog maar het begin ;). Ook liggen ze steeds vaker met elkaar te 'kletsen' en kijken ze hoe/wat de ander doet om dat vervolgens na te doen, of iets af te pakken op precies het juiste moment. Leuk.

Hier vandaag weer tante geworden :D. (En dat voor de 5e keer in nog geen 2,5 jaar) Miepmans jongste zus heeft een meisje gekregen (hadden al een jongetje van 16 maanden), de meiden zijn daar dus weer in de meerderheid (we hadden 2 neefjes, 1 nichtje).

2. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Josagi, gefeliciteerd met de drie jongens!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan.

3. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Gefeliciteerd met jullie drie mannen!!!
    Super leuke namen.
    Geniet er van

4. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Volgens mij steken ze elkaar aan.
    L eet nog steeds matig, J vanmorgen zijn fles eruit gegooid.
    Alle drie samen maar net 1 boterham op vanmiddag.
    Ik begin echt uit te kijken naar het mooie weer met een zonnetje.
    Verder zijn ze wat meer pieperig en hangerig.
    Vanmorgen weg geweest, boodschappen gedaan en bij de Hema drinkbekers met een rietje gehaald, ben benieuwd. Ook maar weer sinasprildrankje en zetpillen ingeslagen.
    Nou tot de volgende keer.

Alle zieken verder beterschap.

Miepie, leuk he dat draaien en kletsen. Zo komt er steeds meer leven in de ukken, wacht maar over een tijdje is niets meer veilig.
    gefeliciteerd met je nichtje.

5. Nellekeb

Nellekeb Lid

24 nov 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wat is er toch een hoop gebeurd de laatste tijd. Lucas, Wouter en Ilse zijn 1 jaar geworden en er is weer een drieling geboren.

In het ziekenhuis werd bij verteld dat er niet zoveel drielingen geboren worden maar volgens mij zijn dat er toch best veel. Naast jullie heb ik ook nog contact met 2 andere drielingmoeders.

Wij hebben gisteren de kraamborrel gehad. De meiden hebben zich ontzettend goed gedragen. Hebben niet gehuild en hebben met verbazing naar alle visite gekeken (ongeveer 80 man). Mijn moeder is wel rond hun 'einde van de middag slaaptje' met de kinderwagen een rondje gaan lopen. Even weg uit de drukte!

De meiden slapen tegenwoordig na de fles van 22.00 uur door tot 7.00/7.30 uur. En daarna slapen ze door tot 9.30 uur. Heerlijk vind ik dat. Kan ik op m'n gemak starten.

Merken jullie nu veel verschil tussen de ontwikkeling van jullie kids? Ik heb het idee dat het bij mij wel aardig gelijk op gaat. Misschien omdat ze nu nog klein zijn en dat het verschil groter wordt naarmate ze ouder worden. Het verschil in gewicht wordt wel steeds groter. Donderdag zijn ze gewogen toen ze ingeent werden tegen RS. Merle weeg 5300 gram, Elin 5100 gram en Fenna 4600 gram. We zijn dus de 5 kilo gepaseerd. Reden voor een feestje (dat was dus gisteren!!). Morgen weer naar de kinderarts en kinderfysio.

Met mijn man is het nog spannend. Ze hebben een klier gevonden die misschien onrustig is. Dus nog een CT scan. Als de klier stabiel is kan hij 1 chemo krijgen waar hij geen last van hoeft te hebben. Is de klier onrustig dan krijgt hij een zware chemo van 9 weken. Dat voornemen om in 2012 niet meer naar het zhuis te gaan, gaat voor ons dus niet op. We zitten nu bij oncologie tegenover verloskunde. Beetje dubbel allemaal.

Ik ben trouwens ook lid van NVOM. Ik ben ook in oktober naar de meerlingendag geweest. Dat vond ik erg interessant. De meest identieke tweeling van de wereld was er, en gaven tips wat we onze meerlingen mee kunnen geven. Ook heb ik toen een lezing bij gewoond van Coks Feenstra, zij heeft het grote meerlingenboek geschreven. De lezing ging over het plaatsen van meerlingen in 1 of verschillende klassen. Een conclusie werd niet echt getrokken omdat elke meerling weer anders is. Hebben jullie hier al over nagedacht?

Duda: Was I al wat beter en heeft ze kunnen genieten van haar verjaardag?

Miepie80: Gefeliciteerd met je nichtje. Hoe heet ze?
    Ik vind mijn meiden idd niet op elkaar lijken. Ze hebben allemaal wel iets anders. Fenna en Merle lijken wel heel veel op elkaar maar er zit 700 gram verschil tussen. Elin heeft een heel ander gezichtje. Maar anderen zien dat niet. Mijn man soms ook niet ;)

Nou meiden, fijne avond nog.

Groetjes,
    Nelleke

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Karen, zijn ze alweer een beetje opgeknapt? En hoe gaat het met de rietjesbekers? Nichtje heet P.leun, gisteren langs geweest - heel fijn, klein popje van nog geen 6 pond....

Duda, leuke dag gehad zaterdag?

Josagi, Sabrina, erg benieuwd naar jullie verhalen! Hoe gaat het met de mannen en de kleine meid?

Suzanne, las dat bij jullie M haar zusjes en broer niet mocht zien inhet zh. Bij ons hing het er vanaf of de grote broer of zus de waterpokken al had gehad of niet. Als ze die al hadden gehad, mochten ze er wel bij, anders niet.

Nelleke, leuke foto's van het feest! En fijn dat het allemaal zo goed ging. Grappig ook je broer weer te zien ;).
    De meiden gaan hier wel aardig gelijk op, Rutger niet (deels ook door zijn achterstand door het spugen/sonde, maar hij gaat nu veel sneller dan de meiden, haalt zijn achterstand in).
    Bij de meiden (eeneiig) zie ik heel veel hetzelfde, maar sommige dingen zijn ook heel afhankelijk van het karakter. Anna is heel nieuwsgierig en ondernemend, Noor kijkt wat meer de kat uit de boom en is liever lui dan moe. Anna loopt dan ook wat voor in grof-motorische ontwikkeling. Maar Noor kan zich heel goed op iets concentreren, Anna is sneller afgeleid en wil 10 dingen tegelijk; N is dus fijn-motorisch weer sterker. Gewicht is bij die twee eigenlijk wisselend wie de zwaarste is, A de laatste maanden, N Vd zomer en daarvoor ook A. Maar het scheelt niet veel: A is 9250, N 9040. R is met zijn 7670 een heel stuk kleiner.

Morgen komt de logo weer, die weet helemaal niet dat R inmiddels ook fruit en brood eet en zijn groentehap onverdund :D....zelfs nog niet dat hij twee flessen van 210 drinkt, laatste keer dat ze er was dronk hij pap uit een bekertje en hapte hij van het lepeltje... wat een verschil dan in 6 weken tijd!!

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemiddag! Ik zou nog laten weten hoe de echo is verlopen. Godzijdank goed. Het meisje is op haar eigen lijn doorgegroeid. Ze blijft een kleintje (890 g tov 1040 g van haar broer) maar ze is niet onder de curve doorgegaan. Een grote opluchting. De flow van de navelstreng was ook verbeterd tov de vorige keer. Nu kan dat ook komen omdat ik vandaag door een echoscopiste ben gescanned met een veel geavanceerder apparaat. Het was nog een leuke echo ook. Heel uitgebreid en de twee kleintjes goed kunnen bekijken. De gyn zegt wel dat er nog steeds reden is voor intensievere controles, maar er is geen zorg (meer) op dit moment. Over 2 weken weer zo'n echo en hopen dat ze zo door blijft groeien... Ik ben blij!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Super, Belle! En ergens ook wel fijn om elke twee weken even te mogen kijken hoe het met ze gaat, toch? Fijn dat je even verslag kwam doen, ik hoop dat ze nog lekker een week of 10 door kunnen groeien in je buik!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    De meiden na hun brood op bed gelegd zonder fles... ik ben benieuwd, maar heb het vermoeden dat ze er niks van merken ;). Nog maar 1.5 fles per dag over als dit goed gaat... wat worden ze groot.

De logo net enorm verrast door Rutger aan het brood te zetten net toen ze er was :D. Hij eet nu bijna met de meiden mee, maar iets regelmatiger en zijn eten wat fijner (zeg maar gewoon gepureerd, hahaha) - hij heeft gisteren en vandaag wel wat korstjes brood op! Gaat goed met de kleine man....

Josagi, Triple, hoe is het met jullie? Zelf al wat aan het herstellen? Met de kleintjes alles goed lees ik op FB? Fijn!
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen....

En hoe is het verder met iedereen??

10. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Miepie,merel heeft tot op vandaag de waterpokken nog niet gehad...was alweer vergeten dat dat de reden was....

Hier trekken 2 vd 3 zich al zelf op om te staan.ze gaan ineens zo snel.

Wat een goede berichten van onze kersverse drirlingen zeg!!! Fijn dat ze het allemaal zo goed maken.

Volgens mij gaan jullie allemaal vaker op controle.wij gaan 8 februari weer.

Wij horen morgen of het nutrilondreumesfeestje gewonnen hebben....zie advertenties in o.a wij jonge ouders!!

Wat leuk dat rutger alweer zo goed meegaat met die meiden!

Nelleke,er zijn van die momenten dat ze ineens zo groot worden en dat zie je in de ontwikkeling terug.ze leren echt van elkaar!!

Aaahhh,het eetalarm gaat hier af....

11. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Hier alles goed.
    De verkoudheid gaat langzaam over.
    Het eten gaat hier goed. We zijn de avondflessen aan het afbouwen. Ze mogen nog maar 300ml zuivel op een dag.
    Nu krijgen ze nog steeds iets meer, omdat ze nog de avond fles krijgen. `s ochtend 180 pap, +/- 50 yoghurt, 120ml melk.
    Of ik moet `s ochtends een boterham gaan geven, maar de fles is toch wel makkelijk.

Het drinken uit de beker met rietje gaat heel goed. Ze beginnen te glunderen als ik er mee aan kom. Ze vinden het leuk om uit te drinken.

Hier gaat de ontwikkeling ook redelijk gelijk op. J liep achter met staan. De meiden stonden 2 maanden eerder dan J, maar hij is nu in korte tijd weer helemaal bij.
    Ik kan nu ook niet zeggen wie er motorisch verder is, zoals ik nu kan zien gaat dat ook redelijk gelijk op.

Belle, fijn dat het kleintje groeit. Weer een geruststelling. Wel leuk dat je ze om de 2 weken kan zien. Zelf goed rust houden heeft veel effect op de groei!

Nelleke, wat fijn dat ze lekker doorslapen, dat is goud waard!
    We zullen duimen dat het met je man allemaal meevalt, wel een domper.

Josagi, triple hopelijk blijven ze goed groeien en mogen ze snel mee naar huis.

12. Nellekeb

Nellekeb Lid

24 nov 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Belle, echt fijn dat je kleine meid goed meegroeit. 1040 gram! Goed hoor, dat woog mijn kleinste nog niet eens bij de geboorte en die is supergezond! Nu kan je zeker ook met veel plezier naar de volgende echo's gaan?

Gisteren zijn we bij de fysio en KA geweest. De meiden doen het supergoed. M zit al boven de onderste lijn in de groeicurve, E voor de helft en F nog wel iets eronder, maar ze groeit prima. Ook de fysio was meer dan tevreden en ze gaan gewoon met hun leeftijdsgenoten mee.

Wel gek om babies te zien van hun leeftijd die wel met 40 weken geboren zijn. Wat dat betreft zijn ze nog wel erg klein. Van mijn moeder mag ik ze nog geen spijkerbroekjes aandoen. Ze vind ze dan veel te groot worden ;)

Miepie, wat goed dat Rutger zo'n sprong maakt en dat jullie de logo verrast hebben.

Morgen ga ik voor de eerste keer op mijn werk langs. Het hele bedrijf zal wel komen kijken. Afgelopen jaar zijn er (in een bedrijf van 100 man) 12 babies geboren, waarvan 2x een tweeling en mijn drieling. Ze zeggen dat er iets in het water zit wat de vruchtbaarheid bevorderd, haha.

13. Vera1986

Vera1986 Lid

1 dec 2011
    34
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nelleke: veel sterkte de komende tijd met je man, lijkt me inderdaad een dubbel gevoel dat je nu weer veel tijd in het zhuis door moet brengen!
    Hoe was het bezoekje op je werk? Wat veel 12 baby's in een jaar tijd.

Sandra: Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van het drietal! en wat een mooie foto's op facebook! Geniet ervan.

Wij zijn gisteren voor de 20 weken echo geweest, wat was ik zenuwachtig zeg! Ze hadden er twee uur voor gereserveerd met twee echoscopistes en vertelden bij binnenkomst dat er een kans was dat we alsnog naar Rotterdam moesten, als ze hier niet alles goed in beeld konden brengen.
    Maar na een klein uurtje waren we al klaar! Alledrie werkten ze goed mee, wat een gehoorzame babys nu al:)!
    Baby A ligt wat verder weg van de andere twee en heeft een iets kleiner buikje, maar dat was niks verontrustends zeiden ze.
    Baby B en baby C delen nu een placenta (eerst waren het twee aparte placenta's maar deze zijn aan elkaar gegroeid).
    Alledrie de babys zijn gezond voor zover ze hebben kunnen zien, dat is echt een opluchting en fijn gevoel! Qua groei en gewicht zitten ze gelijk aan een eenlingzwangerschap.
    Vond het echt bijzonder om te zien wat er allemaal nagekeken en gemeten werd en knap van de echoscopistes, want af en toe kon ik er zelf geen wijs uit.
    Nu mogen ze lekker gaan doorgroeien!
    O ja en we weten de geslachten van alledrie, maar die houden we voor onszelf! (als ik me niet verspreek)

Verder ben ik gestopt met werken, donderdag heb ik mijn laatste werkdag gehad.. afscheid genomen van de ouders en kinderen (werk bij de bso). Het is een gek gevoel, maar ik heb er nu wel vrede mee. De afgelopen weken had ik na het werk savonds een harde en onrustige buik, echt geen fijn gevoel en een teken dat ik te weinig kan ontspannen. Nu dus vanaf gisteren thuis en lekker mijn rust nemen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Groetjes Vera

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Belle, wat fijn dat de controle goed was en het kleintje wel goed meegroeit - hopelijk blijft hij/zij goed meegroeien en kunnen ze nog een hele tijd in je buik blijven!

Karen, hoe is het met de snotkopjes? Ook wel een idee, van die rietjesbekers. Hier drinken ze flesjes thee/diksap zelf in de box en bij de boterham krijgen ze uit een bekertje - maar daar moet ik ze wel bij 'helpen'(maw ik geef ze te drinken en ze mogen proberen het bekertje ook vast te houden). Wij zijn ook de melk alvast wat aan het afbouwen, ze beginnen de dag ook met 180cc en ik heb de middagfles er nu afgehaald (hadden ze niet meer echt nodig en ze groeien hard zat) en aan het eind vd dag nog 120/150. Tussen de middag krijgen ze verdunde sojayoghurt... maar ook hier moet er dus straks nog wat af.
    (R krijgt trouwens nog meer, maar die zit ook nog wat meer op een schema van een 8/9 maanden baby ;)).
    Wat goed dat ze al staan bij jou joh! Hier nog lang niet hoor :D. Ach, hun vader liep ook pas met 20 maanden..... en die was niet prematuur.

Vera, wat fijn zeg, dat de 20w echo zo soepel ging! Wat een brave kinderen ;). Ik wist dat het kon dat 2 placenta's aan elkaar groeien, maar toch apart. Wordt dat nu ook extra in de gaten gehouden ivm (wel heel heel klein) risico op TTS?
    Fijn dat je je nu volledig op de zwangerschap kan gaan richten, geniet ervan!

Nelleke, fijn dat de controles van jouw meiden ook helemaal goed waren. En super dat ze ondanks hun vroeggeboorte helemaal meekomen met hun leeftijdgenoten motorisch! Ik heb komende week weer een afspraak bij de KA en fysio, maar hier lopen ze qua gewicht en lengte wel heel mooi (meiden op de 0-lijn, R onderste lijntje van de curve), maar motorisch lopenze ook voor hun gecorrigeerde leeftijd iets (meiden)/veel (R) achter. R houdt voorlopig ook elke week 2x fysio, ik zie wel vooruitgang (en nog belangrijker; de fysio ook ;)).

Hier vertikken de meiden het vanmorgen om langer dan 40 minuten te slapen... en er liggen er nu dus twee te jengelen in de box :S. Straks maar wat eerder een boterham en hopen dat ze vanmiddag wat langer willen slapen...

15. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Hoihoi,

Hier drie slapers, dus tijd om te tikken ( miepie misschien moeten onze kinderen maar weeer eens babbelen met elkaar hier slapen ze nu al 2 uur en dat terwijl ze tot half acht sliepen en dus nog maar 2 uur op waren.)

Belle, I was met ongeveer 28 weken op de groeiecho ook zo'n 900 gram. Bij geboorte was ze 1234 gram ( anderhalve week later), dus soms een echo zegt niet alles over het gewicht. Ben wel benieuwd nu waar je woont. Straks zijn we nog buren ;) Ik woon in het Zand.

Triple, ook nog gefelicteerd met je oudste zoon. Mooie taart hoor!

Karen, Hier ook een rietjesbeker in huis. Tuit willen ze hier niet en om straks drie kinderen te moeten helpen zag ik ook niet zo zitten. Vrijdag bij de logo geweest en rietjesbeker is heel goed voor de mondmotoriek. Het schijnt ook dat ze het snel kunnen leren. Ik begin maar even met een gewoon rietje en dan dat antilekding. En hooe is het met het snotteren. Het gaat hier gewoon door.

Suzanne, nog bijna en dan is jouw drieling 1 jaar, Heb je het feestje nog gewonnen?

Vera, geniet van je verlof. Ik stopte pas bij 25 weken en toen kon ik maar weinig. Ik heb voornamelijk mijn tijd toen op bed of bank doorgebracht. En fijn dat de 20weken echo goed was. EN alles in 1 keer. Ik moest een tweede keer terug komen. W kon niet goed stilliggen en L lag niet goed, dus mochten ze zijn wervelkolm niet beoordelen.

Nelleke, Super dat ka en fysio tevreden zijn over ze. Hier kwam ontwikkeling duidelijk verschil. W is echt een stuk verder dan broer en zus. Op dit moment probeert hij zich aan mij op te trekken als ik op de grond lig. Hij heeft nog niet door dat hij dat ook aan de spijltjes van de box kan doen. Ik denk als hij dat doet heeft het een stuk sneller gaat. I is de gulden middenweg, verplaatst zich lekker, maar heeft nog geen behoefte aan meer. L draait nu net en verplaatsen lukt echt nog niet.

Miepie, hier krijgen ze twee halve flessen nog na brood en voor slapen. Als ze wat meer drinken gaan deze ook weg. Helaas is het echt heel weinig wat ze meer drinken. Appelsap soms, sojamelk soms en dan was het wel. Thee en water maak je ze niet blij mee. L drinkt alleen maar uit bekertje. I en W ook uit fles, maar binnenkort maar flink oefenen met het rietje.

Verder verleden week zaterdag ook weer een leuke dag gehad. I was echter heel moe van haar verkoudheid en heeft meer op bed gelegen. Ze zijn ook die dag weer hartstikke verwend. WIe heeft nog een leuke manier van speelgoed opbergen, want echt overal ligt wat.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Duda, of je het leuk vindt weet ik niet ;), maar ik heb een mand met speelgoed in de box staan en daarnaast 2 van die plastic bakken met deksel waar ik ook speelgoed in heb, maar die staat achter de bank (en 1 op zolder). Af en toe wissel ik wat speelgoed om uit de mand, zodat ze regelamtig 'nieuw' speelgoed in de box hebben.
    Beste manier is volgens mij Adi's nieuwe manier: las dat jullie een speelkamer krijgen beneden!! Heerlijk lijkt me dat....
    Drinken uit een flesje gaat hier gelukkig wel - A en N drinken tegen de 200cc thee/aangelengde appelsap/diksap/lauw water. R drinkt ook wel thee, maar die houdt de fles niet zelf vast; voor de meiden kan ik de flesjes gewoon in de box zetten, komt wel leeg ;).

Suzanne, gaaf dat jullie het feest gewonnen hebben!!! Ben heel benieuwd hoe het is - wanneer vieren jullie de verjaardag?

Nelleke, wat ontzettend leuk dat je vandaag 2 andere eeneiige drielingen ontmoet! Hoe hebben jullie elkaar gevonden?

17. gcsluimer

gcsluimer Lid

23 jun 2011
    60
    0
    0
    Teteringen
    Hier gaat nu op zich alles goed.
    Ze hadden een eetdag vandaag, heerlijk om te zien dat ze goed eten.
    Met de snotneuzen gaat het goed, J en V hebben nog een snotneus. L niet meer na de kuur.
    V had afgelopen week koorts, nu gelukkig weer voorbij, ik vermoed dat het een tandje is geweest.
    Het staan en lopen achter een loopwagen gaat steeds beter. Ze staan steeds vrijer aan bijv. de tafel. Hoeveel weken zou het nog duren.....
    De rietbekers gaan heel goed. Ze dronken er eigenlijk de tweede dag al goed uit. Alleen het nadeel vind ik dat ze de beker niet zo goed vast kunnen houden. Is misschien wat groot en zwaar!!! L en J gaat op zich wel goed met vasthouden, V gooit hem snel op de grond.
    Daar maken ze nu toch wel weer een spelletje van, vooral V. Die laat het niet vallen, nee die gooit gewoon alles uit de box of op de grond. Erg fijn.

Duda,
    Wij hebben een kleed op de grond, daar heb ik een mand met speelgoed staan, iedere avond erin en klaar is kees.

Nelleke,
    Leuk om andere een-eiige drieling te ontmoeten. Misschien hebben ze nog tips. Ben benieuwd hoe het was.

Suzanne,
    Super, gefeliciteerd met de prijs. Erg leuk!

Adi,
    Zou ik ook wel willen, zo`n speelkamer voor de kids. Erg fijn en makkelijk.

18. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de lieve reacties! Nelleke, de grootste is 1040 g hè? :) Kleinste was vorige week 890 g geloof ik. Maar goed, het gaat er vooral om dat ze is meegegroeid. Daar doen we het voor! Ik ben in elk geval vele malen minder ongerust, dus dat is erg fijn. Lichamelijke ongemakken nemen toe, maar daar hoef ik bij jullie niet mee aan te komen :p Ik heb altijd nog een kindje minder in de buik. Respect hoor!!!

Duda: ik woon vlakbij het Zand, in Parkwijk. Superfijn wonen, kijken uit op het Amaliapark. Ik woon er nog niet zo heel lang. We woonden hier koud een maand toen ik zwanger raakte... oeps... iets sneller dan verwacht. Moet nog een beetje mijn draai vinden hier, alhoewel ik nu al geniet van de kindvriendelijke buurt en het op de grond wonen (kom van een 3e etage in A'dam)

19. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @vera, nu lees ik hier uit nieuwsgierigheid regelmatig mee en zag dat je bij mij in de buurt woont!!! Heb je je echo in het adrz gehad?

20. Vera1986

Vera1986 Lid

1 dec 2011
    34
    0
    0
    Miepie: Ze hebben nog niet gezegd dat ze extra gaan controleren ivm risico TTS. Maar ik zal er bij de volgende controle eens naar vragen.

Suzanne: Fijn zeg dat je de prijs hebt gewonnen! Ben benieuwd wat het precies inhoudt. Ik heb nog meegedaan aan een prijsvraag voor een jaar lang gratig pampers, wie weet.. in februari zou ik bericht krijgen.

Duda: Ja het is echt fijn hoor, m'n buik is gelijk een stuk rustiger!

Hadden jullie trouwens al een grote buik met 20 weken? In het zh zeiden ze namelijk dat het bij mij nog een schappelijk buikje was.

Linnepinneke: Klopt heb de echo in het adrz gehad, wat grappig waar woon je dan?

Deel Deze Pagina