drieling mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vera, vervelend dat die laatste weken nu zo extra spannend moeten zijn - maar goed te horen dat ze nog steeds warm bij je zitten en e ze goed voelt!
    R lag hier opgevouwen onderin, de meiden hadden nog alle ruimte bovenin en vooral N ging ook regelmatig languit gestrekt. Grappig was dat ze dat na geboorte in de couveuse ook veel deden, terwijl R meer opgevouwen bleef liggen ;).

Hoe is het verder met iedereen? Josagi, Triple, zag dat jullie gemeet hadden? Leuk!
    Ik ga morgen als het goed is naar Jetje en haar meiden, ook zin in!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vera, nu dan toch opgenomen in het zieknhuis zag ik op fb -> uit voorzorg, omdat het te zwaar wordt, of weer een mindere flow/slechte groei? Echt het laatste stukje nu, hoop dat ze nog een week of twee door mogen groeien in je buik. Sterkte!!

3. Vera1986

Vera1986 Lid

1 dec 2011
    34
    0
    0
    Ja klopt! Ik moest afgelopen maandag voor een flowmeting en groeiecho. De flow was nog steeds te hoog maar wel stabiel gebeleven alleen nu was er een baby bijna niet aangekomen en een maar 50 gram in 10 dagen dus dat is ook niet super veel.
    Dus op de groeicurve zag je ook gelijk weer een daling en ze weten niet of de keer daarvoor dan te positief is gemeten, maar willen geen risisco's nemen. Nu dus sinds gisteren opgenomen, gelukkig hoefde ik niet gelijk maandag. Iedere dag CTG's en mag uit bed voor douchen/wc en 2x per dag een kwartiertje een stukje wandelen. Lichamelijk voel ik mezelf nog steeds goed, dus dat is echt fijn!
    Ik hoop ook dat ze nu met bedrust wat door gaan groeien en nog een paar weekjes blijven zitten! De verwachting is 34-35 weken.

Ik zal af en toe een update op het forum zetten!

Al uitslag van R voor zijn ogen?

Groetjes Vera

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend, Vera, fijn dat het in elk geval niet direct erg verontrustend is - ik hoop dat ze nog even flink doorgroeien!

Rutger zijn oogjes zitten nu heel heel iets in de min (en dat hoort op deze leeftijd nog wat in de plus te zijn), dus hij zal volgens de oogarts vóór hij naar school gaat in elk geval wel aan een brilletje moeten, hij verwacht dat hij verder de min ingaat. Ook had hij -1.25 cilindrisch, maar dat is nu nog moeilijk goed te meten. Niks bijzonders dus eigenlijk. Heel lichte ogen, daardoor erg lichtgevoelig en ook de oogarts vond het toch wel opvallend hoe hij reageert op licht en soms raar kijkt, dus hij wil hem wel in de gaten houden. Over een half jaar weer terug....

Nu eerst even lekker op vakantie, ben benieuwd hoe het gaat bevallen - heel eind rijden Frankrijk in.

5. Vera1986

Vera1986 Lid

1 dec 2011
    34
    0
    0
    Oke fijn dat ze het goed in de gaten houden zijn ogen! Wel vervelend voor hem dat hij zo gevoelig is voor licht.

Wens jullie een fijne vakantie! haha wij vragen ons soms ook wel eens af hoe de eerste vakantie zal gaan verlopen.. maar dat is bij ons nog niet aan de orde voorlopig! Gaan jullie in een huisje in Frankrijk?

Tot nu toe hier nog geen nieuws. Ctg's zijn steeds goed, heb er straks weer 1.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ga jij eerst maar eens verder broeden voor je aan vakantie denkt ;). Fijn dat alles nog goed is.

De ouders van B hebben een huis in Frankrijk, daar gaan we naartoe. De eerste week zijn zij er zelf ook nog, daarna nog een paar dagen met zijn vijfjes.
    Onze eerste vakantie was in okt/nov (dus ze waren toen 7 maanden), een half uur rijden hier vandaan op een Landal-park :D. Met twee auto's gegaan om veel mee te kunnen nemen en we hadden daar drie bedjes aangevraagd. We konden toen hoe dan ook niet heel ver ivm R zijn sonde... maar was ook prima.

Deel Deze Pagina