goeiemorgen! Duda, hopelijk is ie vrijdag weer netjes. Hoe hoog was ie? Suzanne, hoe is het met jou? Kleintjes nog bij je? Ik moet dinsdag weer voor controle, donderdag voor controle van Sjors' hersentjes op de pren. diagn. en een voorlichting voor borstvoeding bij meerlingen....en dan eind vd week eindelijk 24 weken! Jet, hoe is het met jou? Al gewend aan het idee? Erg moe? Bereke, Marrie, het echte werk moet hier nog gaan beginnen hoor .
Hoi Miepie, Onderdruk was 90 dus niet te hoog, maar ze willen het wel in de gaten houden. Wordt hij hoger, dan wordt ik overgeplaatst naar het WKZ.
Miepie, bij jou wel maar bij Adi bijvoorbeeld niet meer hé. En ik vond het zwanger zijn soms toch ook al wel een heel werk. Zoals uit bed geraken 's morgens bijvoorbeeld . In elk geval, heel veel succes gewenst allemaal! Dat de zwangerschap en bevalling bij iedereen heel voorspoedig mag verlopen! En jullie een heel mooi leven tegemoet mogen gaan met jullie wondertjes! Ik blijf stiekem af en toe volgen hier (als jullie dat niet erg vinden tenminste).
de kleintjes zitten nog binnen en als dat maandag nog het geval is, mag ik zelfs weer naar huis. (afhankelijk van hoever mijn ontsluiting dan is natuurlijk)Ik heb iedereen al versteld doen staan hier! Ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf, heb er toch alweer 3,5 weken aangeplakt!!de contracties blijven alleen wel komen en gaan en dat is wel zwaar, maar gewoon even volhouden!de kleintjes zijn wel een stuk rustiger, een teken dat ze zich aan het voorbereiden zijn op wat komen gaat. Ik roep al weken dat ze 15 januari komen, zou wel raar zijn als ik gelijk krijg! Duda, zou je toch naar het WKZ moeten, het is hier wel goed hoor!! Maar probeer het nog even rustig te houden, is wel zo lekker. Spannend toch weer he miepie, die controle van de hersentjes. Uiteindelijk maakt het nu geen verschil meer toch, want ze kunnen niks meer doen ( in the worst case senario) Maar ik heb er alle vertrouwen in hoor!!no worries!! Wel fijn dat je nu bijna de 24 weken gepasseerd bent, nog even en jij zit ook in de veilige zone. rustig aan allemaal!!
Bereke, gezellig hoor, als je meeleest . En Adi is ons grote voorbeeld. Adi, zie jou niet echt als meelezer... gewoon een van de drielingmoeders hoor ! Suzanne, wat een goed nieuws, fijn dat het zo goed gaat. Zou toch wel fijn zijn als je nog even naar huis mag, voor jezelf wel lekker lijkt me (al is het natuurlijk ook wel weer moeilijk je echt rustig te houden met je dochtertje om je heen). Duda, valt inderdaad nog mee... maar goed dat ze het even extra in de gaten houden toch? Heb een hoofdje zo'n beetje IN een rib zitten, lukt me niet rechtop te zitten. Erg onhandig, haha. Hopelijk draait Sjors nog weer de andere kant op, want echt lekker is het niet .
Suzanne WOW, wat goed zeg!!! Je bent al bijna 32 weken, je doet het echt geweldig en hopelijk mag je dinsdag naar huis. ik hoop dat je verwachting niet uit gaat komen natuurlijk Miepie, heb jij vandaag je echo gehad? Hopelijk draait ie snel, want je zult het moeten ontgelden als die daar blijft zitten (ken het ). Als je zit, probeer dan naar de andere kant te 'hangen', en leg je hand op de plek waar bijv zijn buik zit, hopelijk 'zwemt' ie dan de andere kant op. Al is het mij toen echt niet gelukt om Melisa van mijn blaas af te 'jagen'
Meelezers zijn altijd welkom hoor! En Adi is geen meelezer, maar onze ervaringsdeskundige. en Adi, moet het geboortejaar in je onderschrift niet 2009 zijn. Suzanne, wat doen jij en je kleintjes het goed. Duim voor je dat je maandag weer even jaar huis mag. Moet je daarna vaak op controle? Want dan moet je vaak op em neer reizen. Met twee afspraken per week vind ik dat erg vermoeiend. Gelukkig bestaan er wel hele lieve mensen die me willen rijden. Echt lastig dat mijn vriend geen rijbewijs heeft. Miepie zie je morgen. Liefs
Hahaha, Adi, ik hang de hele dag achterover gebogen 1 kant op met een hand op de plek waar Sjors zit . Maar voorlopig blijft ie zitten waar ie zit... Thuis nu maar wat meer op mijn bureaustoel waarvan de rugleuning naar achteren meebuigt en wat minder op de bank. Duda, moet je elke keer 2x per week nu? Kan me voorstellen dat dat erg vermoeiend is ja. Ik moet komende week twee keer...en vind dat zo voor 1x prima, maar heb natuurlijk ook het grote voordeel dat ik zelf nog kan rijden. Gaat je vriend trouwens wel proberen ergens komende tijd zijn rijbewijs te halen, of niet? O, en Adi, echo is dus dinsdag en donderdag a.s. pas. Deze week (voor de verandering een keer) geen echo dus. Suzanne, ik hoop dat ze in elk geval eind vd maand gaan halen!
Hé, hoe is het hier met iedereen? Gisteren met twee dikke buiken op stap geweest, met z'n achten op de voorstoelen van mijn auto, haha! Duda, al besloten wat je gaat doen? Suzanne, ben je inmiddels thuis? Of toch in het zh gebleven? Adi, hoe is het met jouw kleintjes? Druk aan de wandel alledrie? Ik heb vandaag even een offday, kan geen houding vinden waarin ik lekker zit of lig - vanaf vannacht 4 uur al niet. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap en het morgen weer beter gaat . Verder gaat het hier goed, kleintjes stampen vrolijk rond in mijn buik en maken af en toe een salto... Nog 3 dagen en dan weer even gluren - dit keer gaat mijn moeder mee, gezellig.
Hoihoi, Was leuk en apart hoor vrijdag. Met zijn 8en in de auto en nog zoveel ruimte over. Over een paar maanden zal dat niet meer lukken. We kunnen dan wel lekker aan de wandel. Vrijdag had ik dus een afspraak bij de gyn om naar de bloeddruk te kijken. Ik zelf durf niet meer te rijden, maar gelukkig was Miepie er die mee geweest is. Mijn onderdruk was nog steeds 90. Weer urine en bloedtest, beide goed. Wel een spotje eiwit in urine. De gyn vroeg me wel om na te denken of ik opgenomen wil worden. Niet omdat het zo slecht gaat, maar omdat ik thuis alleen ben en overdag geen hulp heb. Ik heb besloten om eerst dinsdag af te wachten. Ik heb dan weer een groeiecho en dan zie ik ook mijn eigen gyn. Afgelopen vrijdag was een andere gyn namelijk. Ikzelf ben nog geneigd om thuis te blijven. Ik lig wel veel, maar kan nog wel voor drinken en eten zorgen. En hoe is het met Suzanne? Adi druk met de wandelend kinderen? Jet even niets van je gehoord. Hoe is het met Jou? Slapen gaat de afgelopen twee dagen weer wat beter. Dus geen high tea om 4 uur 's nachts Miepie. Geboortekaartje zijn we nu helemaal uit. Enveloppen hebben ee besteld, dan kunnen we straks alvast de adressen gaan schrijven. Liefs Duda
hier gaat alles nog goed, morgen lekker naar huis. Ik heb er zin in!! Met zijn 8 en in de auto en dan nog wel op de voorbank, haha. Dat is wel een heel bijzondere auto. Miepie, spannend, woensdag je echo. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn en of je kleine meid nu wat meer gegroeid is. Duda, spannend joh, met die bloeddruk en het spoortje eiwit.Als je zou worden opgenomen, is dat dan wel in de eigen ziekenhuis of wordt het dan het wkz?? In het wkz zul je dan wel horen dat ik net weg ben. mijn buik krijgt het nu zwaar, begin nu last te krijgen van striae, hoe is dat bij jullie??
Suzanne, wow 32 weken al!!! Wat gaat het goed meid, dadelijk wordt je nog ingeleid me t 36 weken . Ik heb zelf geen striae gehad, maar ben ook nooit zover gekomen als jij natuurlijk. Gebruik je bio-oil? Hier heeft dat echt super goed geholpen, ik heb het ook lang na de zwangerschap gebruikt, want al die huid moet natuurlijk ook netjes weer terug op zijn plek straks. Duda en Miepie, moest wel lachen om die 8 personen op de voorbank, inderdaad onvoorstelbaar. Wat zijn jullie goed mobiel dames! Houden zo! Duda, ik zou het inderdaad met eigen gyn bespreken. Raden ze nu volledige bedrust aan of is het puur als voorzorg voor pre? Hier inderdaad vol aan de wandel. Als we uit de auto stappen moet ik meteen drie verschillende kanten op rennen, maar wel echt geweldig deze periode! We zitten nu ook volop in de verhuizing. Groetjes, Adi!
Hoihoi. Gisteren ben ik via een speodkeizer snede bevallen van mijn drieling; Lucas 14:42 1385 gr Wouter 14:43 1350 gr Ilse 14:43 1234 gr Ik had ongveer 13: 15 gebroken vliezen. In de auto begonnen de weeën. In het ziekenhuis 9 cm ontsluiting. Gelijk naar OK. Na Ok naar het WKZ verhuisd. Lucas en Ilse ademen zelf, Wouter wordt afgebouwd. Ze hebben een goede start gekregen. Later misschien meer, nu moet mama even slapen.
Duda, een heel dikke proficiat met je drie wondertjes! Geniet ervan! En verzorg jezelf ook maar goed! Dat je kleintjes maar heel vlug aansterken en groeien zodat ze lekker naar huis toe kunnen!
* breekt even in* @ Duda: gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes. Fijn dat ze zo'n goede start hebben. * breekt weer uit*
Wow, Duda, wat een verrassing opeens!!! Fijn dat ze het alledrie zo goed doen, hopelijk ademt ook Wouter snel zelf. So far je dilemma of je naar het ziekenhuis zou gaan, haha . Geniet van je drietal, hopelijk knap je zelf snel een beetje op.