Hier een nieuwe topic. Zelf weet ik sinds vanochtend 10 uur dat ik zwanger ben. Had al 2 weken last van misselijkheid en pijnlijke borsten. (nu nog steeds trouwens :x) Deze topic is bedoelt voor vrouwen die in december uitgerekend zijn.
@didi2502 leuk he maar hoe heb jij die balk onder in je bericht gekregen?sorry ben een beetje a technisch
Gefeliciteerd allemaal! Ik kom me ook even melden als het Goed gaat allemaal en is ben ik 8 dec Uitgerekend succes allemaal.
@judith1984: rechtsbovenin heb je het kopje banners. Hier kun je er verschillende uitzoeken. Daarna de link kopiëren en dan naar gebruikersinstelling. In het rijtje links staat handtekening wijzigen. Daarop klikken en dan kun hem daarin plakken. Succes.
Hallo, ben nieuw hier! Heb net een digi-test gedaan van Clearblue en 3+ staat erop! Kan het niet geloven en ben helemaal hyper! Wat nu, morgen dokter bellen?
Gefeliciteerd. Volgens mij hoef je de huisarts niet te bellen. Als je ongeveer 8 weken bent dan kun je de verloskundige bellen.
Ik had de dag erna (had op zondag getest) de vk gebeld en die heeft toen alles uitgelegd en stond de afspraak je kan beter nu bellen dan over 8 weken en ze vol zitten (ik had mijn eerste echo met 8 weken)
hoe is het met de aanstaande mama s? kunnen jullie goed slapen nu je het weet?? ik word heel vroeg wakker kan weinig slapen ga wel vroeg na bed..jullie? vandaag ben ik volgens mij 5 weken..
Trouwens welke vitamine nemen jullie in??? ik nam 2 maanden etos zwanger worden..zal ik nu zwanger zijn etos nemen of iets anders wat raden jullie mij aan?
Ik denk dat ik nu 4 0f 5 weken ben, had er helemaal niet op gerekend, heb ook nog geen foliumzuur gebruikt, ga dit toch alsnog maar doen. Stiekem had ik hoop, zijn een jaar bezig en daarvoor 15 jaar de pil geslikt. Durf nog niet heel blij te zijn. In de bijsluiter van de test staat, contact opnemen met huisarts. Morgen maar actie ondernemen! Andere dames ook gefeliciteerd!!
heb vandaag vk gebeld! krijg de 26e inwendige echo!doodeng maar goed.ik slaap slecht nu ik het weet.veel draaien woelen en nadenken.ook vroeg erin en vroeg eruit denk ook steeds als alles maar goed gaat!! heb trouwens de 27e intake bij vk. xx
Gefeliciteerd dames!! @8dec mama's: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/348014-wie-8-dec-2012-utgerekend.html#post12445822
Hey! Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben, van de eerste. Ben wel nog erg vroeg, donderdag is mijn NOD pas, maar mocht het allemaal goed zijn is mijn uitgerekende datum 10 december! Spannend he! Hoe zit dat eigenlijk, als je erachter komt dat je zwanger bent. Wanneer bel je een arts? Ik ben al onder behandeling bij de gyn dus neem aan dat ik daarheen zal bellen? Wanneer is het de bedoeling dat ik dat doe? Denk nog maar even afwachten tot m'n NOD is geweest? Liefs Lilotje