drieling

Discussion in 'Zwangerschap' started by memyselfandI80, Oct 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :D:D:D
    :$:$:$
    Wat gaaf! Gefeliciteerd....en het komt vast en zeker helemaal goed! Geniet er lekker van!:D:D:D

2. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wowww! Gefeliciteerd!!

3. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Whow!!! Een drieling; als je zwanger bent van 1 kindje is het al bijzonder maar met 3 kindjes in je buik moet het helemaal bijzonder zijn! Wat een drukte zal het worden daar binnen:D
    Gefeliciteerd!!!

4. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, en wat bijzonder om mee te maken. Zeker als vk zijnde!

5. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Wauw!!! Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar wat een mooi wonder!!! 3 beebs!!
    Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!!

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat ontzettend bijzonder! Van harte gefeliciteerd! Ik lees dat je zelf ook vk bent, heb je het zelf al eens meegemaakt? Een moeder die in verwachting bleek van 3 wondertjes??

7. Ior

Ior Niet meer actief

:D gefeliciteerd. Leuk hoor. Ik kan je zeggen, het is erg gezellig. Mijn broertjes zijn een 3ling.

8. liga

liga Fanatiek lid

Oct 27, 2011
    1,569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd wat een wonder zeg!:)

9. Elleke74

Elleke74 Lid

Jul 20, 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Driewerf gefeliciteerd:D! Kan me voorstellen dat je in eerste instantie ontzettend schrikt, maar je kunt het! Geniet van je bijzondere zwangerschap.

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Super gefeliciteerd, over een tijdje mag jij genieten van 6 trappelende voetjes en ook nog eens 6 handjes geniet ervan en tijd zal leren oe het gaat. Maar lijkt me handig om tijdig wat hulp in te schakelen.

Succes.

Xxx joyce

11. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Natuurlijk komt het goed en je kunt het ook. Misschien wel een beetje je idee bijstellen van hoe het zal zijn...want zal wel druk zijn. Gefeliciteerd en zoals eerder genoemd, je niet schamen om hulp in te schakelen. Toch denk ik dat je eet wel in groeit, komt best goed!

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Wouw....ja, wie moet daar niet even van bijkomen?
    Maar gelukkig heb je even de tijd om alles op een rijtje te zetten.
    En ik denk dat je sowieso ook extra in de gaten wordt gehouden toch?
    Ik zou zeggen 'boek nog ff een weekje weg met z'n 2en en ga ondertussen op zoek naar tips, denk na over een vangnet van opa's, oma's etc....en geniet natuurlijk. T zal vast pittig worden maar ook heel bijzonder. Een 3ling....wouw!
    Xxx

13. memyselfandI80

Oct 7, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super lief al jullie reacties. Ik zal even uitleg geven op een aantal vragen. Mijn vriend en ik zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Het lukte maar niet maar we wilden ook niet gaan dokteren omdat dat niets voor mij is. Uiteindelijk werd ik afgelopen keer gewoon ongesteld. Niets anders als normaal. Het enige waar ik nu over na denk is dat ik toch met regelmaat naar de wc moest en dat ik moe was. Maar ja...wie is dat niet deze tijd van het jaar. Maar uiteindelijk begon het kwartje te vallen en heb ik getest. POSITIEF!!!! Ik sprong een gat in de lucht en mijn man ook. Vervolgens op de praktijk door een collega een echo laten maken, even snel tussen de clienten door. Ja hoor, we zagen al een hartje kloppen. Prima idee. Afgelopen zaterdag had ik samen met een collega bevallingsdienst en we hadden het rustig. Geen telefoontje niets. Prima, dan maken we op het gemak een echo en promt verschenen daar nog eens 2 kleine ukkies. Potverdrie, ik dacht dat ik van de bank af zou vallen. Ik kreeg het echt ff benauwd. Ik heb zelf nog nooit een 3ling ter wereld gebracht, dit omdat je bij een meerling-zwangerschap vaker door gestuurd wordt naar de gyn. En ik ben dus zwanger geraakt op de natuurlijke ouderwetse knuffelmanier ;)

Mijn ouders en die van mijn vriend steunen ons hoor. Dus wat dat betreft handjes genoeg. Maar oh mijn god...hoe moeten er 3 babys in mijn buik passen. Hahahahaha. Komt ook wel weer goed en inderdaad, het zal heel gezellig druk worden. Jeetjemina....ik ga jullie allemaal op de hoogte houden van de drukte in mijn buik. Thx allemaal.

14. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Wauw, gefeliciteerd!!
    Heel bijzonder :).

Wil je een voorspoedige zwangerschap wensen!!

15. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd, heel bijzonder natuurlijk! Helemaal leuk omdat je verloskundige bent. Lijkt me wel fijn dat je natuurlijk al heel veel van zwangerschappen af weet en controle is "dichtbij".

Kan me echter ook goed voorstellen dat je bang bent. 1 kindje is al spannend maar 3 tegelijk helemaal! Als alles goed gaat en je hebt er straks 3 thuis. Dat zal het best zwaar worden: ze moeten allemaal gevoed, een schone luier, etc. Daar zal je vast een dagtaak aan hebben.

Maar het komt vast allemaal goed! Ik hoop dat je hulpt kunt krijgen van vrienden, ouders, etc.En google maar eens op meerlingen dan krijg je vast een hoop informatie. En misschien krijg je wel extra hulp van gezinshulp ofzoiets om je te helpen. Succes en geniet ervan!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd naar je groeiende buik:D
    Ik verwacht ook dat je eerder gaat "bevallen" want lijkt me sterk dat je 3 volgroeide kindjes kunt krijgen....*PLOF* hahahaha:D

17. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

geen ervaring maar 3 ling wat gaaf....
    En het komt wel goed als je ooit tv gekeken heb een 6 ling en hier in nl de 4ling wat pas op tv is geweest....als hun het kunnen kan jij het ook...
    suc6 meid en heel veel sterkte....

18. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je van je stoel valt als je dit ziet!
    Toevallig was de verloskundige die mijn eerste bevalling begeleide ook moeder van een spontane drieling. Ze waren al rond de 15 jaar als ik me niet vergis. Ik heb ook fotos van haar buik gezien. Er stond toen wat over op internet. Het lijkt me erg bijzonder en ik wens je een goede zwangerschap en bevalling!

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Oh ja, de 4ling haha....nou, dat kun jij ook!!!
    En dat het ook nog op de natuurlijke manier is gebeurd....echt heel bijzonder!
    Keep us posted!
    Xxx

20. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Allereerst gefeliciteerd!!

"oud"collega van mijn man heeft een drieling.
    Zijn met 33 weken geboren.
    Gaat nu goed met de kindjes, hebben even in het ziekenhuis gelegen.

Share This Page