Let op! Onderstaande filmpje kan als schokkend worden ervaren! Newborn Dead After Hospital Staff Fails To Notice Infant Being Dragged By Umbilical Cord, Still Attached To Mother - Crime Feed Het zal je maar overkomen
Verschrikkelijk verhaal. Heb film niet gekeken. Maar ik vind de titel van dit topic ook nogal beoordelend. ...
Ik heb de video gezien. Schokkend. Maar de manier waarop het gebracht word, vind ik nogal sensatiegericht. Ik denk dat het een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden is. Of er sprake is van onoplettendheid zou ik niet durven zeggen, als je ziet met hoeveel zorg een aantal verpleegsters de moeder snel naar een verloskamer rijden. Ik denk dat iedereen verrast is/was door de onverwachte geboorte van dit kleine babytje.
Ik heb de film niet gekeken maar jeetje het zou je maar overkomen! Wat verschrikkelijk zeg! En ik weet het niet maar ik vind het zo vreemd dat ze in een rolstoel weggebracht werd i.p.v in een ziekenhuisbed? Nu weet ik niet hoe daar het protocol voor is maar ik vond het een beetje vreemd. Nalatigheid van het personeel vind ik het eigenlijk niet, je verwacht zoiets natuurlijk niet. Misschien dat ze het nalatigheid noemen omdat ze van tevoren niet gekeken hebben hoe ver ze was ofzo? Hoe je het ook draait of keert; verschrikkelijk voor dat kleine frummeltje en de ouders. Maar ook voor het personeel lijkt het me verschrikkelijk, dit is natuurlijk niemand zijn intentie geweest!
Heb gisteren (nouja vannacht) in schok deze link geplaatst. Heb het vanmorgen met mijn man besproken en ook na het lezen van jullie reacties vind ik het nogal dubbel. Het is héél héél triest dat dit gebeurd is. Maar het hele verhaal kennen we natuurlijk niet. Een aantal vragen die in mij/ons op kwamen waren o.a. waarom de vrouw in een rolstoel werd gezet en niet per bed werd vervoerd? Er waren zoveel verpleegsters bij, lette dan niemand tijdens de rit op de vrouw? Had de vrouw zelf niet in de gaten/aangegeven dat het kindje werd geboren? Ik denk zolang we het verhaal niet kennen dat moeilijk is te zeggen of het echt een fout van het ziekenhuis is of een trieste samenloop van omstandigheden. De vrouw verwijt het overduidelijk het ziekenhuis aangezien ze een rechtszaak wil starten. Overigens heb ik de topictitel gebaseerd op de titel van het nieuwsbericht. Het is dus niet mijn mening dat het personeel wel of niet heeft gefaald. Excuses dat ik niet erbij heb gezet dat het filmpje schokkend kan zijn.
Toen ik in het ziekenhuis kwam om te bevallen, werd ik ook in een rolstoel gezet. Er stond niet gelijk een bed klaar. Het is ontzettend verschrikkelijk wat er is gebeurd. Alleen begrijp ik niet dat je niet voelt dat je kind uit je lijf floept.
Ik dacht eerst ook 'dat voel je toch?' maar toen begon ik reacties onder het bericht te lezen dan ze misschien al een ruggenprik oid had gehad waardoor ze dat niet meer voelde.. Ik weet niet of het echt nalatigheid is maar het is wel vreselijk voor iedereen .
Nou toevallig las ik dit bericht op Wtf. Het komt blijkbaar vaker voor. Baby geboren in broekspijp | WTF.nl - Blijf je verbazen