Amerikaanse peuter schiet ouders neer | RTL Nieuws Elke keer opnieuw vraag ik me af wat deze mensen toch denken..... Je zoon iets uit je tas laten pakken terwijl je weet dat je daar een wapen hebt Waarom heb je überhaupt een wapen in je tas? En waarom laat je deze slingeren terwijl je kinderen hebt? Nu zijn er gelukkig geen dode gevallen, maar die kinderen, die schaad je voor het leven met dit soort fratsen:x I don't get it!!!!!
Joh die Amerikanen zijn toch niet fris. Ik ken die mensen niet dus kan er niet van wakker liggen. Zijn gewoon gek om een wapen in je tas te hebben zitten.
Echt dit! Ik heb ook een héél raar beeld van Amerikanen. Die mensen sporen daar volgens mij echt niet.
Neeeee, dat klopt. Maar de raarste verhalen komen naar mijn idee wél uit Amerika. Maar dat vooroordeel zal vast een familietrekje zijn. Mijn moeders opa (en mijn moeder is al 71, dus geen idee wanneer haar opa is geboren ) zei al dat Nederland steeds meer op Amerika zou gaan lijken.....En dat klopt naar mijn idee wel. Mensen neermaaien in een winkelcentrum, die gezinsdrama"s die je de laatste tijd steeds meer hoort.....vroeger hoorde je dat soort dingen alleen maar over Amerika, nu komt het ook steeds meer naar Nederland.
nou snap ik sowieso die wapen reglementen daar niet... na al die verhalen lijkt het wel alsof het daar maar op elke hoek van de straat te koop is. (hoewel ze dat waarschijnlijk van ons drugsbeleid ook vinden hoor... maargoed )
Ze zijn ontzettend conservatief. Het hebben van een wapen is daar hun fundamentele recht, vinden ze. Voor hun is een wapen in de tas net zo normaal als een pakje zakdoekjes voor ons.
En ik ook. Die Duggars hebben met kerst wapens aan hun kinderen gegeven zag ik op hun blog. En dan verdedigden ze dat met 'ja maar het is toch legaal'...
Ik snap het niet. Hoezo een DOORGELADEN wapen in je tas? ! ? Want dat moet haast wel. Een kindje kan volgens mij namelijk nog geen wapen doorladen. Hij moet dus schietklaar zijn geweest. Ik begrijp daar werkelijk niks van.
Valt echt wel mee hoor. Ik vind Amerikanen over het algemeen echt leuk volk Mijn vader (woont in Texas) heeft ook een wapen in huis om zichzelf te beschermen, hij woont in the middle of nowhere. Een wapen meenemen in een tas gaat mij ook te ver en dat begrijp ik ook niet.
Je kunt ook niet iedereen over een kam scheren natuurlijk, maar....ik weet niet. Ik heb een vriendin die in Amerika heeft gewoond, zij had één of ander gerecht gemaakt. Haar (amerikaanse) buurvrouw kwam eten en wilde het recept. dus zei opgeschreven. Buurvrouw probeert het een week of wat later zelf, maar het smaakte niet lekker en zag er heel anders uit, volgens de buuf. Had ze gewoon (letterlijk!!!) alle ingrediënten bij elkaar gemikt (aardappels niet geschild, niet in stukjes, vlees er gewoon bijgekwakt, zoals het uit de verpakking kwam, etc etc) Gewoon zo van "Hoppa!!" en dan verwachten dat het dan een gerecht wordt.....Nou, dan heb ik echt zoiets van En die verhalen van mensen die hun kat drogen in de magnetron, al die rare verhalen komen echt daar vandaan. dus sorry, ik blijf het maar een raar volkje vinden
Ze vinden het hun recht om een wapen te dragen ze vinden dat ze het recht hebben om zich te verdedigen. Tot een bepaalde hoogste ben ik het daar mee eens. Dan maar een Drugs land Nederland dat is een sluipmoordenaar. Maar geef het vrij en er komen minder problemen en minder drug.s oorlogen en minder geweld... Oorlog om drug.s ... Ze zullen vast een ( goed volk) zijn maar ze hebben bepaalde eigenaardigheden. Dat heeft elk land.
Tja, vraag maar aan een gemiddelde Amerikaan wat voor volk Nederlanders zijn (voorzover ze er ooit van gehoord hebben), en dat is precies het antwoord dat je zult krijgen
Dat van die kat is echt een broodje aap verhaal!! Overigens zegt men hier wat van Amerikanen, nou ISIS kan er ook wat van. Net weer een man levend verbrand. :x En dan moet er ook nog een moskee in Gouda komen? Nee sorry.
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat ISIS met dit topic te maken heeft? Noch de bouw van een moskee in Gouda. Zelfs de link ISIS/Moskee in Gouda leg ik niet eens bij elkaar, aangezien ik ISIS-aanhangers niet als moslims zie (ook al vinden ze zelf dan van wel) maar alleen maar als aanhangers van het kwaad. En ja, dat van die man die levend verbrand is, is inderdaad vreselijk! Maar het is totaal off topic.
ja zo kun je natuurlijk elk argument aandragen om je ongezouten mening maar weer eens te spuien en er een reltopic van te maken..... Mensen die zo eenzijdig denken als jij, DIE vind ik pas eng! WAT heeft ISIS nou te maken met een Amerikaans kind dat een van zijn ouders neerschiet???
Je zit in een heel duidelijk verkeerd topic.. Ik geef mamabri en NoukjeTygo gelijk. Even heel erg offtopic liever 10000 moskee en dan 10000 van jou mede Nederlanders ( de wilders clan) Als je respect van een ander wil begin dan eerst maar eens BIJ JE ZELF>.:x
Jee meiden, jullie zeggen wat over Amerikanen, maar met deze opmerkingen zijn jullie zelf geen steek beter natuurlijk! Laat je niet zo door de media beinvloeden zeg! De media heeft het altijd over de VS: extreme gezinsdrama's, wintersweer, bijzondere dierenverhalen... Die dingen gebeuren overal in de wereld! Ik haal mijn nieuws van wereldwijde media en zie dat deze verhalen ook in Mexico, India, Australie voorkomen, (zijn vaak nog extremer dan dit) maar daar bericht de Nederlandse media niet over. En als je een mening wil hebben over wapen gebruik in de VS: verdiep je er dan ook eens écht in... Als ik daar zou wonen zou ik ook een wapen willen hebben uit bescherming. En ik zag hier ook de flauwe opmerking staan "als ze tenminste weten wat Nederland is...." Waarom is het zooooo belangrijk voor Nederlanders dat Amerikanen precies moeten weten waar ons onbelangrijke kleine landje ligt? Alsof jullie alle staten kunnen opnoemen en aanwijzen.... Natuurlijk geven Amerikaanse films ook een verkeerde indruk, maar jullie weten toch dat films allemaal nep zijn? De wolkenkrabber van Ned Stark bestaat niet he, ook lopen daar geen zombies rond en er bestaat geen spiderman die de straten van New York veilig maakt.
Idd, als de buurvrouw van jouw vriendin het eten bijzonder klaarmaakt, zijn gelijk ALLE Amerikanen vreemd volk.... en wij Nederlanders zijn natuurlijk zooooo veel beter en totaal niet oppervlakkig. En iemand in mijn oude Hollandse buurtje had altijd een hamster in haar onderbroek omdat ze het lekker vond. 100% Hollandse vrouw en zo ken ik meer van deze 'Hollandse' verhalen. Nu vind ik Hollanders niet meteen een 'raar volkje' maar deze aparte individuen wel en noem ik jou ook niet meteen oppervlakkig, maar jouw opmerking wel...
Eehh... je begrijpt dat je jezelf nu heel erg tegenspreekt? Ik denk dat je de clou van de reacties behoorlijk hebt gemist. Waar haal je in hemelsnaam vandaan dat ik schrijf dat Nederland belangrijk moet zijn voor de Amerikanen? (Los van het feit dat Nederland een rol speelt in de geschiedenis van US) En je laatste offtopic opmerking: ik vind dat de topografische wereldkennis een onderdeel is van de algemene ontwikkeling. Mensen die deze basis niet eens hebben zijn vaak het funest als het gaat om meningen over globale (politiek)nieuws.