Hoofdpijn/ pijn ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nispie, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Wanneer moet ik met deze klachten mijn verloskundige bellen?
    Ik ben ruim 30 weken zwanger en sinds een week heb ik af en toe (maar niet constant) pijn rechts onder mijn ribben. Het is meer een bepaalde druk dan echt pijn. Maar wel gewoon vervelend aanwezig en vooral als ik zit. Het kan (en dat is ook het meest aannemelijk) dat de baby daar ligt te duwen.
    Nu heb ik sinds het weekend last van hoofdpijn, maar ik ben ook wat verkouden, dus ik weet niet zo goed of ik met deze klachten iets moet.
    Ik weet dat deze klachten ook bij zw. vergiftiging kunnen horen maar moet ik dan meer klachten hebben?
    Mijn bloeddruk was bij de laatste controle 110/60 en ik hou verder geen vocht vast in handen of gezicht..
    Ik hoef pas over 1,5 week weer op controle

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Als je twijfelt, áltijd even bellen! Misschien kun je dan nog even langskomen om e.e.a. te controleren. Je kent het wel, beter één keer te vaak dan één keer te weinig.

Wbt de pijn bij je ribben, heb ik ook gehad. Héél erg.. Hier was het inderdaad de baby die lag te duwen. Ik kon ook geen BH aan en ik vond zitten verschrikkelijk. Nou zat mijn baarmoeder ook echt hoog dus daar lag dat waarschijnlijk aan. Ik ben ook best klein, het moet toch ergens heen ;)

Deel Deze Pagina