Wij zijn ons alvast goed aan het orienteren omdat we rond november/december onze zomervakantie willen boeken naar, zeer waarschijnlijk, Turkije. We zoeken een tof resort met het liefst wat waterglijbanen etc, en nederlandse animatie/kidsclub. Dreizen kan hele mooie praatjes houden maar ik hoor liever ervaringen . Budget is rond de 3750 voor 14 dagen. Mocht je een andere tip hebben (qua land) ook welkom!
Niet zozeer een tip voor een hotel maar wij zijn enkele jaren geleden naar het Lara gedeelte geweest dat zit redelijk dicht bij het vliegveld waardoor je niet lang in de bus hoeft en daar zitten echt mega grote en luxe hotels. Misschien dat je daar eens op kan zoeken?
Ik ga altijd naar Delphin imperial! Sinds dit jaar hebben ze ook Delphin Be grand. Wij hebben daar gezeten deze zomer en dat was ook super leuk. Ik vind dat Delphin Be grand veel leuker is qua zwembaden en het buiten gedeelte. Echt super mooie tuinen ook. Delphin imperial heeft beter eten en betere animatie.
Ik zat te kijken naar Bellevue resort in Kroatië voor volgend jaar. Daar willen wij misschien naar toe!