Dag lieve mosseltjes, Voor Lucs verjaardag wil ik een fiets kopen, een goedkopere of een tweedehands omdat het om te leren is. Marktplaats is allemaal cheap maar afgetrapt, lekke banden, kapotte handvaten etc, en ik vind het een beetje lullig om een fiets te geven waar alles van af valt, zijn handjes openscheuren door beschadigde handvaten en de bandjes aan het asfalt blijven plakken Wie heeft een tip waar je goedkopere (lees onder de 100) euro kan kopen?
Op deze site keuze zat onder de 100 euro! Goedkope jongensfietsen online bestellen in de webshop | Prijskiller.nl
Idd, had ik ook in gedachten. Wij hebben voor onze kids daar ook een keer een fiets gekocht. Hier ook ruime keuze in goedkope fietsen: Goedkope kinderfietsen
wij hebben de eerste fiets van onze oudste ook bij prijskiller vandaan. Ook komt zijn 2e fiets er vandaan. Goede en snelle levering en goede kwaliteit
Goedkope stoere jongensfiets online kopen | Prijskiller.nl die is btw wel gruwelijk, alleen vraag ik me af of het stuur omhoog kan?
heb hier knulleke van 1meter precies, en die past goed op zijn 12inch. 14 is denk ik te hoog voor hem. o en ja stuur kan altijd omhoog, zadel ook
ja ik twijfel alleen heel erg aan de maat, luc is nu bijna 4 en op vakantie paste hij zelfs op een 16 inch, maar om zonder zijwielen te leren is kleiner beter, maar ben bang dat 12 inch al snel veel te klein is.
probeer anders in een fietsenwinkel. kijken kijken niet kopen ben jij vast brutaal genoeg voor . gewoon ff meten wat goed past en dan lekker op internet een leuke fiets uitzoeken
Ik zou toch voor een goed merk gaan en dan wel via marktplaats. Ik kijk regelmatig en dan binnen een straal van 25 km. Als je op F5 drukt wordt je pagina vernieuwd. Gewoon open laten staan op je computer en op een gegeven moment ben je de eerste. Ik heb de fiets voor 35 euro gescoord. Ziet eruit als nieuw en is van Loekie. Succes ermee!
Ik heb van mp een zgan loeki fiets. Die was 55 euro (18 inch), maar je moet wel mazzel hebben als dit in de buurt is.
Mijn zoontje was 108 cm en reed zo weg op n 18 inch fiets. Ik zou sowieso voor n 14 inch gaan, 16 inch zou ook best kunnen! 12 inch is dan al wel aan de kleine kant hoor.
deze waren pas 70 bij het kruidvat bij veel vestigingen staat hij nu voor 35 echt een mooie en degelijke fiets. hier hadden ze jammergenoeg alleen de rose nog :x